Hakutulokset

1. V

~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

Nooralle ja Viljalle paljon voimia...toivottavasti kaikki menee mahdollisimman hyvin. Meillä mennään synnytykseen epiduraalilla ja ilokaasulla...kaikkea ammeesta lämpöpusseihin olen valmis kokeilemaan...mut lääkkeenä epiduraali ja ilokaasu...muuta en nyt ole miettynyt..mut varmaan jos kivut...
  2. V

onnea heikulle! ihanaa kun kaikki on hyvin....täällä mammaloma hyvin pyörähtänyt käyntiin...paljon on touhuttu ja paljon on vielä tehtävä ...kunto on kyllä laskenut aika paljon....painoa mulle tullut vain noin 4 kg ja neuvolassa koko ajan patistaavat syömään enemmän...BMI ennen raskautta noin...
  3. V

onnea heikulle! Oudolle tuntuu kun niitä nyt jo alkaa syntymään...aika menee niin nopeasti. nyt koulunpnekille pikkumies 35+1
  4. V

heipparallaa!!! olen palstalla käynyt kirjoittelemassa viimeksi varmaan ennen kesää...aikataulu meni silloin tosi kiireiseksi ja päätin, että en palstalle käy kirjoittelemassa kun en kunnolla ehdi juttuja lukea. nyt taas muutamana päivänä olen juttuja lukenut ja ajattelin että kirjoittelempa...
  5. V

~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

vihdoin ja viimein ennätän kurkata kirjoituksia...täällä on poika tulossa. sen voi listaan päivitellä. kaikki on raskauden aikana sujunut älyttömän hyvin. ei paljon ole raskaus menoa hiljentänyt. maha vasta vähän pyöristynyt,,,jotkut jopa sanoo, ettei sitä edes huomaa vielä. nyt salille kuntoilemaan
  6. V

~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

pitkästä aikaa...täällä ei paljon ehdi tällä haavaa käymään. elämä on nyt todella kiireistä kun uritän opintoja tehdä kovaa vauhtia, että mahd. paljon saisi ennen kesää valmiiksi. kesällä ei niitä niin paljon pysty suorittamaan...elokuussa aion varmaan vaan lomailla ennen äippälomaa...
  7. V

täällä taas....pitkiin en ole kurkkinut tekstejä...paljon on ilmeisesti ihmisille tapahtunut...ajatellin kysäistä muilta, että onko teillä hiiva ollut ongelmana...mulle lääkäri sano, et täytyy lääkitys ottaa,,no pääsiäisenä käytin lääkkeet ja sama rumba on taas päällä...mikä siis neuvoksi...
  8. V

multatassu90 olen pahoillani puolestasi. täällä hieman hormonit hyrrää kun hermot ei taida kestää oikeen. itse olen nyt vähän aikaa todennäköisesti vähemmällä kirjoittamisella kun tuntuu opintokiireet ja työt ottamaan aikaa oikein olan takaa. ajattelin pääsisäisenä että kiva kun voi vain olla...
  9. V

~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

peppilotta tsemiä...itselläni nyt pukkaa kiireitä, joten en ehdi täällä varmaan näkyilemään loppuviikosta...ja sitten on pääsiäinen ja pitää lähtee sukuloimaan...eli hyvää loppuviikkoa ja pääsiäsitä kaikille.
  10. V

np- ultrassa tänään kaikki hyvin...5.8 cm oli pituutta ja kaveri oli niin vilkas, ettei ultraaja meinannu mitään mittoja saada. nauratti ihan että kai se urheilevien vanhempia lapsi jo mahassa aloittaa sen urheilun.
  11. V

voi ei lilein....paljon täällä nyt myös surullisia uutisia onnellisten lisäksi.
  12. V

Lavelyn itse lopetin lugestronien käytön vko 7 jälkeen niin että tiputin annosta pikkuhiljaa reilun vkon ajan ja sitten vasta kokonaan pois...itse en huomannut mitää eroa.
  13. V

Murmu joo oireet on lieventynyt...mutta uusia on tullut tilalle....syönnin jälkeen olen kuin ilmapallo,,,ilmavaivoja tulee todella paljon ja maha on aika sekaisin joka päivä...itselläni ilmavaivat ovat aina olleet melko hajuttomia mutta nyt niistä on tullut jotain aivan kauheaa. ei kehtaa kohta...
  14. V

paljon on ehtinyt täällä tapahtumaan....itselläni oireet ovat melkein poissa....asia mietitytti sen verran et neuvolassa muilla asioilla tänään käydessäni pyysin kuuntelemaan sydänääniä....ja eihän niitä tietysti kuulunut....no ei kuulemma kuulukkaan todennäköisestio vielä kun tiedän kohtuni...
  15. V

täälläkin etomista ilmassa....suolanen maistuu makeaa paremmin...no menee se makea pahemman puutteessa niinkuin lauantaina lähde litra jäätelöä...nyt tämä perhe pakkaa matkatavarat ja suuntaa kohti vuokattia....lomaa....eli voipi olla että viikkoon ei paljoa täällä näy...
  16. V

onneksi muillakin näyttää olevan pelkoa raskauden suhteen....itse olen melkein varma että jotain on vinossa, vaikka mitään suurempaa ei ole tapahtunutkaan...jotenkin tuntuu, että rinnat ei olekkaan enää niin arat kuin aiemmin. onko muilla rintojen aristus helpottanut...syvältä on kipeät ja jos...
  17. V

meilläkin kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. meilläkin isomman auton ostoa mietitty kun on koirakin mikä pitäis mahtua.... eilen aloin ihmetellä, että minne mun mahaturvotus hävisi...alussa sitä oli paljon ja en pystynyt mahallaan jumppailemaan ja eilen yritin ja onnistu ihan hyvin...onko...
  18. V

~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

Lavelyn itse lentopallon pelaajana olen jättänyt pelit pois, sillä teen mielelläni tiikereitä pelissä ja en varmasti muista pelin tiimellyksessä varoa mahaa....aivan varmasti mahalle se ainakin liian kova lyönti...Kannattaa miettiä tarkkaan....pahoitteluni huonojen tulosten saannista niitä...
  19. V

~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

manna- olen niin pahoillani :hug:
  20. V

Hoidot Kysillä

ultrassa kävi niin että pienen pieni enkeli siellä näkyi ja sydän sykki niin todella selvästi. se oli kyllä elämäni liikuttavimpia hetkiä......miehelläkin tippa tuli linssiin kun se näki siellä oikeesti joku on....nyt piinaavaan odotella rv 12 asti, että voi huokaista helpotuksesta...

Yhteistyössä