Aaah, täällä rauha maassa ja lapsoset nukkumassa! Tai ainakin toinen, ja toinen koittaa nukahtaa
On ne niin söpöjä :heart: :heart:
Miehestä: se on kyllä tyypillinen suomalainen mies (tai en tiedä millaisia ne nykyään on, mutta tuo -70 luvulla syntynyt) ei puhu tunteistaan mitenkään hirveesti. Mutta kyllä mä tiedän, että se välittää! Ja varmaan odottaa vauvaa tulevaksi, nyt tämän viikonlopun "kriisin" jälkeen kannusti kovasti uskomaan, että kaikki on hyvin kun minä jo meinasin luovuttaa. Sitten sillä on näitä hauskoja uskomuksia, on jo muutaman kerran tän lyhyen raskausajan aikana kieltänyt mua nostamasta mitään tai kehottanut syömään (kun ei yhtään tekisi mieli). Oi että, on sekin niin söpö :heart:
Sukupuolesta: oon aina halunnut tietää, että kyllä varmaan nytkin. Mulla on itsekkäät syyt, huoneen sisustus ja muut ostokset. Oishan se kyllä hienoa saada tietää vasta synnytyssalissa, mutta en usko että maltan odottaa.
Heh, oon jo nimiäkin miettinyt . Ei oo varmaan ketään muu näin pitkällä...
Vitamiineista: neuvolasta on aina suositeltu käyttämään + oon itse huomannut, että kynnet menee huonoon happeen mulla raskauden aikana jos en syö lisää mitään. Rautaa oon yleensä saanut loppuraskaudessa, viimeksi taisi täti mitata niinkin alhaisen kuin 83 hemppa, mutta kyllä mä ihan pystyssä pysyin. Heikun kanssa oon samaa mieltä siitä, että kauheen ristiriitaista tietoa liikkuu nykyään asioista. Tänäänkin mtv3 sivuilla joku, että voi ja makkara terveellistä, kuten muutkin eläinrasvat. Sitten kaikki nää possuflunssat ja muut ei oikeen lisännytkään mun luottamusta joihinkin tahoihin. Mut neuvolasta saatuihin tietoihin oon kyllä vielä ollut ihan tyytyväinen. Pitäis olla joku ravitsemusalan ammattilainen ja ottais näistä asioista selvää.
Kiva kun kaikilla on ollut hyviä neuvola kokemuksia, se on kiva kun kemiat pelaa tädin kanssa, niin menee mielellään juttelemaan ja on helppo kertoa asioista. Mun neuvolatäti on tosi rempsee ja nuorekas, ei mikään vouhkaaja kyllä...
Duffylla onkin hienoa, kun kunta noin "törsää" ja saa noin hienot ultrat! Mäkin muutan sinne... Meillä kun ultrat on tuolla samassa neuvolassa, ja tuskin on mitään 4D näyttääkään, murrrr...
mama-L: ei tartte muutta LA. Odottaa siihen ekaan "kunnon" ultraan. Vaikka uskon kyllä, että menee eteenpäin, mut ootetaan nyt sinne =)
manna: voimia sinne. Kyllä tohon on vaikee oikeen mitään sanoa, toivottaa vaan onnea jatkossa. :'(
Jaksuja kaikille, palaillaan :wave:
Lilein + piipiäinen 7+0