Heipat,
täällä on taas säpinää, kivaa! Koitan itsekin aktivoitua hieman.
Mulla on niin monta rautaa tulessa välillä kun Facebookkia ja blogiakin kirjotan jne. mut kyllä tää tästä taas, niin kiva on kuitenki ollu listaakin päivittää! Tervetuloa uusille! :flower:
Vaunuasia mietityttää täälläkin... Meidän neiti on nyt vasta 2v 1kk ja tosi pitkiä matkoja jaksaa kävellä jo, ja suht nätisti. Joku mainitsi tosta kaupunkijutusta niin se kyl muakin ahdistaa jos ei olis kaupunkireissuille tuplia, toisaalta kun täs meidän kaupungissa tuntuu olevan niin sairaan vaikeaa mahtua mihinkään yksienkään yhdistelmien kanssa niin mites sit tuplien... Manducasta oon haaveillu paljon et sais sit vauskin siihen ja isomman matkiksiin, vois olla yksi vaihtoehto noin. Meil on jokatapauksessa Teutoniat varastossa vauvalle, ne on n. 2004 malli mut priimakunnossa saatu sukulaisilta jo neidille ja oikein hyvät on edelleen. Ensin kopan kanssa ja sit ilman.
Ja yhdellä mun kaverilla on just 2½v ikäeroa niinkuin meillekin tulee ja hyvin on pärjäilleet sen seisomalaudan kanssa.
Itse oon ainakin niin punapigmenttinen et mun on pakko käyttää
aurinkovoiteita... Jotenkin ihana ajatus olla masukas kesällä. :heart: Viimeksi piti loppuraskaudesta tumppautua vielä kaikkiin maailman toppavaatteisiin (mulla oli mun MUMMON vanha toppatakki, ainoo mikä mahtu päälle...
).
Mä haluaisin kovasti
äitiyspakkauksen ottaa... Katsotaan nyt millanen sieltä tulee. Mä taas tykkäsin 2007 pakkauksesta kovasti ja käytössäkin oli monet vaatteet. Plus ne vauvan kynsisakset, vesilämpömittarit sun muut oli kyllä sellasia mitä en olis tajunnu muuten hankkia. Toppapuku meillä meni neidin toisena talvena tavallaan sit kun maaliskuussa syntyi.
Onks kellään mitään uusia outoja mielitekoja? Mulla on siis TABASCO... Minä joka normaalisti niin vieroksun kaikkea tulista, ei oo mun juttu. Tabasco tuoksuukin niin hyvälle että aijai. Viime viikolla mies teki tomaattikeittoa jota höysti tabascolla ja eilen mä sit lisäilin sitä spagettikastikkeeseen ihan onnessani.
Meil on keskiviikkona toka neuvola, kovasti jo odottelen... Kotivaaka näyttää et painoa ei olis tullu yhtään, oikeastaan laskenut hieman viime nla-mittauksesta mut katotaan nyt... Neuvolan vaaka ei anna armoa.
Aina niin prikulleen tarkka.
Nyt tuli hirmunen romaani, paljon asiaa... Päivitän vielä ton listan. Sit olis tarkotus lähtee kaupungille syömään jätskit ihanan aurinkoisen päivän kunniaksi.
- mama-L & Bebe 15+0 <3 pox. -