~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

moikka,

Oli ihan pakko tulla onnittelemaan kaikkia jotka ovat myöskin tuloksensa jo saaneet.

Täällä vietetään vappu kotona, tänään ei varmaankaan mitään ihmeitä tapahdu mutta huomenna sitten tulee vieraita kylään syömään ruokaa,munkkeja ja juomaan simaa.
Tänään piti jäädä kotiin pojan kanssa kun sillä oli eilen kova kuume ja kymmenen jälkeen oksen kerran. Se oli kyllä aika huvittava ja naurussa oli pitelemistä kun oksentelun välissä kuului kommentteja että "onpa paljonruokaa", "tarhassa oli kyllä hyvää ruokaa ja tuli syötyä aika paljon"(tuskin johtu siitä sillä tarha ruoasta oli jo todella kauan) ja kun oksentelu oli ohi se totesi "no niin nytten minä olen terve" :LOL:

mama-L minulle voisi lisätä listaan ikä 27, synnytys KOS ja poika lupaus

nyt päikkäreille että jaksaa olla illalla edes klo. 22 hereillä

uni+ juippinen 18+2
 
Nappula10, ihanaa että poikavauva on terve! Onnea!

puskajussin kissalle onnea perheen lisäyksestä! :) Onneksi löysit vielä sen pienen poloisenkin. Toivottavasti se pienikin selviää! (Huoh, mä niin tykkään kissoista... :heart: )

Mä kävin tänään siellä omalääkärillä sisätutkimuksessa. Paikat oli kiinni ja kiinteät, ja sennäköiset kuin ensisynyttäjällä yleensäkin. :) Otti vielä solunäytteet tulehdusten varalta. Tiistaina saan vastaukset. Lääkäri oli ihan mukava nuori nainen. Kertoi olevansa samalla äitiysneuvolankin lääkäri, joten sen luona mä jatkossakin sit käyn äitiysneuvolan puolella (jos vaan se ei oo kesälomalla). Sanoi, että eka lääkärikäynti ajottuu meillä täällä viikoille 22-25. Positiivisin mielin siis eteenpäin! :D

Tänään saatiin sit koti siivottua kauttaaltaan ensimmäistä kertaa varmaan kahteen kuukauteen... On jääny siivoikset vähälle viimeaikoina. :p Nyt on ihana, kun lattialla ei leiju pöly. Niin kotoisaa ja viihtyisää. Mukava rueta vapun viettoon, rentoutumaan ja munkin syöntiin! :D


HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE!

Tatara ja tirriäinen 17+6
 
Neuvolassa käyty ja kaikki oli niinkun pitääkin :) Painoo on tullut 174g/viikko ja sydänäänetkin oli hyvät :) Toinen ei tykänny yhtään äänien salakuuntelusta ja potkas oikein mojovasti takasin niin että mäkin hätkähdin :D Se mun poikaystäväkin nyt oo vähän puhunu et jos se kesän jälkeen pääsis muuttaan tänne mut saa nyt sitten nähdä mitä tapahtuu että jäänkö yksin vai en.. Tää on kyllä aika turhauttavaa olla kaikki päivät yksin kotona kun ei töitäkään ole tai mitään muutakaan tekemistä, mutta kai tää tästä onhan tuolla mahassa seuraa :)

Löytyi iltalehden sivuilta tämmönen kauhistus juttu :(
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010042911565425_ul.shtml

Hyvää vappua kaikille :)

Multatassu 17+4
 
Mukavaa vappuaaton iltaa kaikille!!

Onnittelut kaikille sikiöseulonnoissa hyviä uutisia saaneille!! :flower: Mahtavaa kun nyt vihdoin satelee hyviä uutisia, siinä alussa kun oli niin paljon surullisia uutisia :(

Liikkeet tuntuu jo kunnolla, päivittäin tunnen liikahduksia. Mahakin on jo tosi suuri, keskiviikkona neuvolassa mitattiin sf-mitta joka oli 15,5cm :eek:
Kaikki siellä muutenkin hyvin :heart:

Tämä oli nyt tällainen pikainen visiitti, kävin vain lueskelemassa teidän jutut ja kommentoin lyhyesti jotta ette vallan unohda meikäläistä :LOL:

Hei, tuli vielä mieleen että huomennahan vaihtuu kuukausi!!! Ollaan taas lähempänä lokakuuta!! :heart:

Voikaahan paksusti ja syökäämme munkkeja ja juokaamme simaa niin että napa tirisee!!

Hoikkalori ja rusina (tunnin päästä 18+0)!!
 
Hei!

Vieläkö ehtii mukaan?

Täällä ois 28 v. esikoista odottava äidin alku.
La 25.10. ja sairaala OYS.
Viikkoja siis tänään 14+5.

Täytyypä alkaa lukemaan teidän aikaisempia keskusteluja, ja niitä kyllä näyttää riittävän ihan mukavasti:)

-Maj10 ja pikkuinen 14+5
 
Täällä on hiljasta.. :) Tulin listaa päivittämään, melko poikapainotteista oloa alkupäässä! Hih! Saatiin jo eka lupauskin listalle :heart:

Vappu meni rauhallisesti mut tosi mukavasti ihan oman pienen perheen kesken. Eilen sen verran liikuttiin et käytiin anoppilassa loistavalla vappubrunssilla ja sit mies vei noita isoja tyttöjä tivolissa koko päivän vaikka taivas oli kyllä enimmäkseen synkkä... Mut ei kyllä haitannut menoa. Noita biffejä ei keretty grillata kun eilenillalla sato kaatamalla mut jospa tänään. Vähän huonolta kyllä näyttää toi keli taas.

Mulla on nyt seuraavaks rakenne-uä 17.5 ja neuvola 27.5... En malttais millään odottaa. Jotenkin tuntuu siltä et nyt aika matelee... Sama oli sillon kun odotin np-ultraa.

Otin eilen pelkopolista vähän enemmän selkoa, kävi ilmi et siel on töissä se kätilö jonka takia pääasiassa olen sinne "joutumassa"... Huippujuttu!!! En mä kyllä joudu sille, onneks on suhteita. :D

Tällästä höpinää. Ei kummempia kuulu!

mama-L sydän Bebs 17+6

muoks, tein toukokuun pinon ! Klikkailkaapas itsenne sinne! =)
 

Yhteistyössä