~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

Miimii10, olen pahoillani! :hug:

Täällä kuvioihin on hyökännyt unettomuus. Jos jostain syystä herään yöllä, niin unta saa hakea uudestaan sen pari kolme tuntia. |O
HUuuoOH!

Leli ja Elsa 14+0 *poks*
 
Huomenta :)

Nyt sitten sain sitä saikkua.. Tai siis lääkäri on tossa päivällä.. Alko toi vasen nivunen vihloo niin paljon eilen töissä etten pystynyt kävelemään.. Ja se kun mun työssä on se olennainen osa.. Mieleeni tuli vaan, kun en ole ennen Hyvinkäällä synnyttänyt, ni onko täällä tapana että vaiva ku vaiva kun olet raskaana, ni otetaan yhteyttä sairaalan synnytys/äitipolille?? Missä te käytte lääkärillä raskaana ollessanne??
Mä varasin ajan nyt ihan tavis lääkäriltä.. Muistin vaan kun edellisen Jorvissa sain ni ne oli aina et jos on jotain ni sinne vaan ni ne kattoo...

Eliiz 13+0
 
tulin vaan poksumaan 15+0!! wuuhuu!!
ja hauskaa viikonloppua kaikille! täällä on ihana aurinkoinen ilma ja hieno aamu vaikka poika herätti itkemällä, sänky pissassa ja sit myöhemmin kun oli isänsä kanssa noussut niin tuli repiin mua tukasta ja yritti purra (kaikki keinot käyttöön kun halutaan äiti ylös sängystä...mur),
pakko mennä ulkoilemaan kunhan pojan talvihaalarin saan pesulaan kellariin lykättyä. B)
 
Heippa kaikille! En ole aikoihin taas kirjotellut. Mutta olen kyllä käynyt lukemassa teidän kirjoituksia. :hug: taas niille jotka ovat saaneet keskenmenon.Niitä on kyllä ihan LIIKAA :'(

Mulla on hemoglobiini 98. Pikkusen on tässä ramassut..Voisin vaan nukkua.Töissä olen ollut normisti.Tiistaina mulla on hemoglobiinin tarkistus neuvolassa..Toivottavasti on lähtenyt nousuun.

KESÄLOMISTA: Mä meinaan pitää loman heinäkuun puolesta välistä elokuun puoleen väliin. Sitten olisin noin 3viikkoa töitä ellen sitten jää jo saikulle.

AIJOTTEKO ottaa äitiyspakkauksen? Mä kyllä luultavasti otan vaikka on noita typyn vanhoja vaatteita tallessa.Ja eihän sitä tiedä kumpi sieltä tulee :)

Mulla on vatsa kasvanut ihan hirmusesti.Tuntuu ainakin siltä.Housut rupee puristamaan ja paidat on pinkeenä vatsan kohtaa :D Laitoin yks päivä töihin äitiysfarkut mutta ei ne ylhäällä tahtonut pysyä kun joudun työssäni koko ajan heilumaan ja vääristelemään..Tarvii siis vielä hetken odottaa isompaa vatsaa.

Ja tänään suuntaamme kohti HopLoppia!! Typy on ihan innoissaan. Huone hänen tarvii siivota ennen kuin lähdemme yhtään mihinkään. Kivaa lauantaita kaikille! :wave:

MUKSU ja pötkö 13+6
 
Aisla

Heippa tosi pitkästä aikaa!

On pitkät pätkät jäänyt lukematta, mutta halaus ja pahoittelut kaikille menetyksen kokeneille!

Ultrassa kävin muutama viikko sitten ja kaikki oli kunnossa, LA vaihtui 5.10. (vaikka mielestäni on liian aikainen, mutta enpä voi mitään ja jos menee käynnistykseen kuten esikoisen kanssa niin meneepähän aikaisemmin :kieh:. Niskaturvotusta oli 0,8 ja veriseula yhdessä antoi normaalin tuloksen.

Kotidopplerilla en ole saanut sydänääniä kuuluviin, mutta en kyllä ala panikoimaankaan.

Pahoinvointia on yllätys, yllätys vieläkin vaikka olen koko ajan odottanut että loppuisi, mutta on kyllä lieventynyt. Pahat hajut johtaa samantien oksennusrefleksiin ja siinä sitten kaikin keinoin äkkiä pois paikalta ja mitä nyt milloinkin keksii mikä auttais.

Ja unettomuutta täälläkin, aamuyöstä heräilen usein ja hemmetin vaikeata nukahtaa uudelleen. Varmasti liittyy jotenkin tähän raskauteen, ihan alkuraskaudessa oli kanssa samaa, sitten välillä kyllä nukuin ihan hyvin.

Äitiyspakkauksesta , en aio ottaa nyt kun on lähes käyttämättömiä edellisen pakkauksen kamat.

Aisla 14+4 (piti tarkistaa raskauskiekosta, kun en ole pariin viikkoon laskeskellut missä mennään, hyvä tietää jos joku kysyy :ashamed: )
 

Äitiyspakkauksesta: Aijon ottaa, koska meillä ei ole mitään vauvatavaroita vielä, eikä paljon hajua vielä mitä kaikkea hankkia ;D

Dopplerista: Kuulin äänet tosi surkeesti, kun oli vanha patteri! Uudella kuulin tosi nopeesti ja vasta rv16 sain äänet kuulumaan heti! Että maltti on valttia :LOL:

Mukavaa ja aurinkoista päivää kaikille!!

Lara- ja Nuna rv16+2 :heart:
 
Äitiyspakkauksesta Varmastikkin otetaan, se on niin kiva saada ja etenki oon noista kietaisubodyista aina tykänny, ne on myös jotenkin kiva säästää lapsille ainaki osittain. Miulla ja miehellä on kummallakin äp:n makuupussit tallessa :D Harmi jotenkin vaan että ovat samanlaiset :/

Harjoitussupparitkin on näemmä alkaneet, ikävän tuntuista kun maha kiristyy :/

Menhit ja Lörttis 14+0 :heart: POKS :heart:
 
Heissan ja hyvää lauantaita! =)
Tulin tossa duunista ja lapsukaiset täällä fiilistelee shortseissa ja t-paidoissa.. B) Eivät sentään ulkona oo käyneet hillumassa.
Vaunuasioista oli puhetta.. Mä oon iskeny silmäni Gesslein F6 Fi- vaunuihin. Niihin on mahdollisuus vaihtaa pienet etupyörät esim shoppailureissuille ja sit normilenkillä täällä maalla ajelee isoilla. Värivalikoimakin on aika kattava ja jo bongasinkin jo kaksi mahdollista.. Aika kevyetkin ovat yhdistelmiksi, vain 15 kiloo. Aika kalliit ovat, mutta ompa vakaat laatupelit. Tietty jos vähän käytettynä löytäis, niin sekin käy.
Löysin muuten Tamperelaisen firman, jotka tuo maahan euroopasta vähän käytettyjä vaunuja ja myyvät niitä edullisesti. Vaunut ovat ihan uudenveroisia, ei ihan heti edes käytetyiksi erota! :attn:
bellabambina.fi
Käykäähän kuikuilemassa :)

Heikku Kyllähän kolmisen tuntia saa kulumaan ihan kevyesti. Käytte kävelyllä, leikitte metsässä tms. ja evästä mukaan jos alkaa huikomaan. Ja päikkärit menee vaunuissa köllien. Päivästä voi tehdä retken, ei mikään ongelma.. :D Eihän? Itekkin oon joskus joutunut tuppukylässä aikaa viettämään ja kyllä se aika kuluu happihyppelylläkin ;)
Ja useemman kerran viikossa joutuu noitten heppujen harrastuksilla odottelemaan, käyn sen reilut pari tuntia kävelemässä, kun en jaksa välillä kotiin ajaa (14 km siivu) eikä kaupoissa notkuminen kiinnosta viikko toisensa jälkeen.. Ja jos pikkumies on mukana, niin sitten hengaillaan välillä pusikoissa. Nyt ainakin ihmeteltävää riittää, kun lumet sulaa ja kaikkea mielenkiintoista paljastuu esille....

Tänään ois leffailta luvassa, lapsilla Karvista ja meille aikuisille 2012. Saa nähdä millasta sekasortoa luvassa, voihan olla et taas iloisesti nukahtaa kesken leffaa, kuten melkeen aina :p

Hauskaa viikonloppua kaikille!!

:wave: Puskajussi ja Onni 14+4 :heart:
 
Kiitos kaikille :) Keksenmeno on nyt ohi ja keskityn nauttimaan keväästä paremmin mielin. Taysissa tyhjennysoperaatio oli onnistunut ja siitä jäi ihan positiivinen mieli.

Hyviä ja mahakkaita kevään jatkoja kaikille :)
 
On niin tylsää! Muksu on isällään ja mies ruuvaamassa jotain autoa... Kerrankin kun ois vapaa lauantai ilta, ni kaikki kaverit jossain tekemäs jotain... Täällä sit istun yksin kotona tekemättä mitään...
 
Saitko sä Eliiz saikkua?

Mulla on hermo ihan äärettömän kireellä. Siis kaikki päivät ja illat yksin noiden muksujen kanssa ja ne tappelee ja kitisee ja....ARGH. Meinaan tulla hulluksi. Ja laspet kärsii kun huudan niille pienimmästäkin :ashamed:

Välillä ois kiva jos toi anoppi tosta sadan metrin päästä tulis apuun tai soittais edes, että tarvitaanko apua. Mutta turha odottaa mitään. Sekin on alkanu nyppiä mua niin, että kohta varmaan sanon sille jotain. 50-vuotias terve ja virkee ihminen ja elämä pyörii oman navan ympärillä. Alkaa pikkusen tympiä.

Ärsyttää niin KAIKKI.


Zeena 14+6
 
lauantai iltaa daamit.....

mä olin kirpparikierroksella ja joo....mukaan tarttui kaikenlaisia vaatelöytöjä vaaville :D
äitiyspakkauksesta en oo ihan varma...tietysti siellä on paljon tarpeellista.....voi olla että otan....meillä kun on ennestään tota vauvatavaraa yllinkyllin :LOL:
ja vaunuihin en sijoita,multa löytyy nuo yhdistelmä teutoniat jotka ovat hyvässä kunnossa :D
ensi viikolla aattelin suunnata maalikauppaan hakemaan maalia seinille ja pinnasängyn tuunaukseen sekun on ollut nyt sininen.....jos vaikka vähä väriä vaihtais,muuten hyvä kuntonen kun on....
nyt nauttimaan kahdenkeskisestä illasta miehen kanssa,pojat on yökylässä ni johan on rauhallista...
sutulii 11+5
 
puskajussi: miltä kanavalta toi 2012 tulee?

Lauantai illasta: yksin täälläkin, tosin seurana eilen tullut koiranpentu joten ihan yksin en voi sanoa olevani. lapset mummille ja mies töissä, anoppikin kävi äsken pyörähtää, laitettiin samettiruusun taimet jakoon..mutta tylsää on, siivoamista ois mutta ei muuta...josko lähtisin naapurissa käymään ajan kuluksi...
 
Äitiyspakkauksen otan, kaikki poikien kamat on laitettu kiertoon ja sitä on ihana sit hypistellä :heart: ...

Tänne ei ihmeitä. Kuopus oksensi äsken kylästä tultuamme, joten kauhulla odotan mitä yö tuo tullessaan, voi kun olisi väärä hälytys ja saisi nukkua ja pysyttäisiin terveinä...

Positiivisena asiana taasen, sain eilen illalla taas sydänäänet kuuluviin dopplerilla :heart: ! Olivat puolentoista viikon verran "hukassa" mut nyt taas kuului, huh helpotusta :) .

Mukavaa viikonloppua ja voikaahan paksusti! Mullakin on masu nyt pullahtanut ihan todenteolla :p...

Jaja 11+0 POKS!

 
Moikka Moi !

Täällä esikoinen täyttää huomenna 2vee :heart: joten tässä menny kaik aika siivotessa ja leipoessa. Vieraita tulee parinapäivänä joten hulinaa riittää =)

tänään ollut niin mahtava ilma, meidän lämpömittari näytti +17astetta iltapäivästä ku aurinko piastoi. Oli pakko mennä ulos hetkeksi istuun kaffikupposen kera!

Oma iltapahoinvointi ja voimattomuus jatkuu edelleen.. Nytkin aivan lopen uupuneena kirjoitan tän ja äkkii nukkuun! Mulla ei oo maha kasvanu ja onneksi tuo turvotuskin on vähän hiipumaan päin ;)

Rattaista, mä mietin noita Phil&Tedsin tuplia, mut syssymmällä sitte vasta ratkaisen asian että tarvitaanko me! Esikoisella käytössä vielä Gessleinin kolmipyöräiset ja ABC matkikset.

Matkustamisesta raskaana; Mä olin esikoisesta Riikassa(rv26
eikä ollu mittään ongelmaa.
Tän raskauden aikana ollaan lähdössä Varsovaan ja sitte elokuussa kenties johonkin lämpimämpään, Kreikkaan?! Täytyy mennä ku vielä esikon kans kolmin pääsee =)

Äippäpakkausta en ota missään tapauksessa. Hiukan ehkä harmitti se että otin sen esikoisesta. Ainut mitä käytettiin oli oikeastaan lakanat, peitto ja makuupussi. Vaatteista en tykänny ja toppiskin jäi käyttämättä =( Esikoiselle tuli ostettua paljon vaatetta joista suurimman osan oon säästäny. Sen jälkeen on liudalle kavereista tullu vauvoja joten jos meille suotuu Poika syntymään, niin eiköhän niitä vaatteita jostain saa =)

Nyt mä lähen nukkuu jotta jaksan huomenna kestittää vieraita !!

Voikaa hyvin!

Minä ja PikkuVoike 11+2
 
Kotiuduttu ollaan jo paripäivää sitte mut ollu nii poikki ettei oo jaksanu tulla kirjottaan |O !

Ja nytki vaa nopeesti kuulumisia.. eli siis täälläki jo alkanu liikkeitä tuntuun :heart: ..tänää siis oltii juhlissa jossa koko suku ja kerrottii si kaikille..tai siis kaikki huomas heti masusta :)

Omalla dopplerilla kuuluu kans äänet hyvin..kaveri o vaa nii vilkas et aina karkaa si johki =)

MUt ny täytyy lähtee lepää ku edellee 7h aika ero painaa päälle.

ja poksua kai se munki pittää 15+0 :heart:
 
Neila Käytiin vuokraamassa...
Ja oli kyllä niin amerikkalaisen surkee kaaosleffa. Tosin nukuin sit oikeesti vartin verran siitä aika alusta, et voihan olla et menetin jotain oleellista. Ei niin paljoo kiinnostanu, et oisin kattonu uuestaan. Petttymys oli!

Äippäpakkauksesta Aiotaan kyllä ottaa, ellei ihan kamalia ne vaatteet oo. Vielä tuntuvat jakavan viime vuoden pakkausta. Meillä on pitkä aika edellisistä ja onhan sen paketin arvo moninkertainen siihen vaihtoehtoiseen rahasummaan verrattuna.

Keskimmäinen lähti turnaukseen ja mä jäin treenikuskiksi kotiin. Muutenkin voi nautiskella hienosta päivästä. Varmaan lähetään heppujen kans pyöräilee/kävelee, kunhan tuosta heräilevät. Mulla jo kovat tutinat päästä ulos ja lenkille..... :whistle:
 
Miimii10...sanat eivät riitä..:'(..VOIMIA. Kelle sitä yksäriä piti siitä fb:stä laittaa? Pitkästä aikaa kirjotan,luen päivittäin juttunne kyllä. Ä-pakkauksesta;niin otetaan se. Musta siinä oli hyviä ja laadukkaita tuotteita ja käytettiin ihan kaikkea mitä siitä löytyi. Seksistä;miä käyn ihan kuumana kokoajan ja ei välillä tarvii kuin katsoa mieheen päin,niin olen jo ihan valmis:D olo on ihan vastarakastunut,naureskelen ja hihittelen sen jutuille ja äijä on ihan kukkona:D mutkun se on niin ihana ja rakas <3 LIIKKEISTÄ: täällä kanssa tuntuu!semmosia muljahteluja ja poksahteluja :) ihanaa! Maha on kasvanut niin,että naapuri näki jo takin läpi että vauvaa kannan:) Laralla söpö maha :) ihanan lämmintä luvannu täksi päiväksi, täytynee rantautua pihalle! Emmabella&pikkuJii 15+2
 
Mä kävin eilen lastentarvikkeessa ihan vaan kattelemassa kaksostenrattaita ja oho.. Sattupa mukaan sellaset.. Emmaljungan cangaroossit.. Makso 469e.. pakkohan ne oli ostaa kun niin edullisesti lähti.. Oli sisäpuolelta paljon tilavammat kuin emmaljungan twin city cross mitä olin kattonut alunperin. Oon niin onnellinen =)

Meillä on siis kaikki nyt vauvaa varten :LOL: Vielä kun tää 6 kk menis nopeasti :LOL:

Matkoista Me meinataan varmaan elokuussa turkkiin lähteä viikoksi.. Edelisessä raskaudessa ei käyty kuin virossa.. Ja haluan nyt lähteä etelään kun vielä voi.. Kahden pienen lapsen kanssa muutenkin varmasti harkitsee muutaman kerran etelään lähtöä :)

pikku prinssi 12+2
 
Emmabella, pikkuprinssi huseeraa fb-ryhmän värvääjänä. =)

Kaamee allergia päällä. Mä en kestä rippuakaan siitepölyä ja ei uskalla lääkkeitä syödä ilman lääkärin lupaa. Nuhatipoilla aattelin selvitä tuonne keskiviikon lääkärineuvolaan asti. SNIF! :snotty:

Mun maha on kyllä melko littana vieläkin. Vanhat vaatteet menee ongelmitta päälle ja ei kyllä kukaan varmasti huomaa mitään raskauden merkkejä ulospäin. No kyllähän tässä vielä kerkiää levitä...

14+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja miimii10:
Tänään Vietnamilainen ystäväni sanoi: et ole menettänyt laspsiasi he tulevat uudestaan ja vahvempina kun aika on oikea.
:hug: Upea asenne miimii10 :flower: :hug:

Pitäkää ihanat häät ja nauttikaa kaikesta siitä minkä aika on nyt. Ihanaa kevään jatkoa ja tule ihmeessä kertomaan kuulumisiasi myöhemminkin

Ajattelen itse samalla tavalla kun Vietnamilainen ystäväsi; meidän pikkuinen yrittää jo neljättä kertaa tulla ja toivon sydämestäni että aika olisi vihdoin oikea :heart:

Myös Championille ihanaa kevään jatkoa ja tule kertomaan kuulumisia :wave:

P123
 
Heippa kaikille!

Äippäpakkauksesta ensin; Ei oteta, oli niin kova pettymys tuo paketti esikoisen kohdalla. Muutamat vatteet hajosi heti käytössä, jäi nauhat käteen ja nepparit rikki. Haalari aivan liian suuri, meni vasta seuraavana talvena jolloin tarvi jo kestävyyttä siihen. Ainoa mikä oli käytössä kunnolla oli makuu pussi. Ja sitä turhien lippujen ja lappujen määrää, melko samoja esitteitä mitä tulee neuvolastakin. Joten vaikka raha summa on paljon pienempi saan uudelle tulokkaalle jotan paljon nätimpää ostettua ja kudottua itse, maltan tuskin odotella :heart:

Onko kellään kamalia "nälkä kohtauksia"? Nyt on alkanut olemaan sellasia! Voisi syödä vaikka hevosen, tai kattilan keittoa heti aamupalaksi niinkun yksi aamu meni :D Kaipa kaveri on alkanut kasvaa.

Liikkeistä: Yhtenä ja toisena ilatana tuntui oikein hyvin kun pikku kalan olisi elävältä syönyt. Mutta nyt ei ole tuntunut pariin päivään mitään, ja huolihan siitä tietysti heti tulee :/ Näin viimeyönnä unta että maha oikein mylläsi puolelta toiselle. Mutta kovasti taas odotellaan että tuntuisi liikkeet.

Neuvola lääkäri: Oli viimeviikolla, hetki meni ennen kuin sai äänet kuulumaan mutta sielähän se pompotti 158 :heart: Oli tarkistuksen jälkeen maha vähän kipeä illalla kun niin rumppasi. Oli kerrankin oikein tarkka ja mukava nainen, kuuteli keuhkotkin oikein kunolla ja katsoi korvat. Kun olin vielä silloin jokseenkin kipeä. Jotain rohinaa kuuli, mutta onneksi ei tavittu mitään lääkkeitä siihen nyt. Verenpaine, oli niin hyvät että siitä vähän huolestui. No nyt mittailen kotona kahdesti päivässä, ja luvut on pitä parhaimpia. Mulla on tuo valkotakkis paine niin hyvä aina.

Taikamyrsky ja aarresamakko 16+2
 

Yhteistyössä