Voimia Scala :hug:
Kymmenvuotias pyysi mut illalla viereen nukkumaan ja eiköhän se sit alkanut yöllä oksentamaan. Onneksi ehti juosta vessaan, ettei ykännyt päälle.
Nyt sit kuulostelen onko mullakin huono olo vai ei... Vatsataudilla kun on ihme taipumus tarttua vaikka puhelimitse.
No ainakin näillä näkymin meen illaksi töihin.
Eilen muuten kävi asiakas, joka kerti olevansa raskaana, 13. viikko menossa. Onnittelin ja höpistiin kaikkea raskaus ja vauvajuttuja. En kylläkään viittinyt mainita omasta raskaudesta mitään. Hymyilytti, että on vielä samoilla viikoilla..
Eipä täälläkään oo vielä tarvinnut mammahousuja pukea. Ihan tavisfarkuilla mennään ja tietty legginsit on hyvät. Oon ihan yllättynyt, mutta nykyhousuissa on aika matalat vyötäröt. Kiloja oli tullut aika tasan kolme. Ilmeisesti mahaan/vyörätölle ja tisseihin, koska housunpersaukset ei purista pahemmin.
Aiemmissa raskauksissa niiton tullu 17-21, niin hyväs vauhdissa ollaan!
Oon kaks kertaa yrittänyt käydä paikallisella lastentarvikekirppiksellä kattomassa noita vaatteita. Mut eipä oikeen osata palvella siellä aukioloaikojen suhteen.. Sunnuntaina kiinni ja arkisinkin auki about 11-17 välillä, yhtenä päivänä taisi olla 18 asti auki. Työssäkäyvillä ei oo mitään mahiksia, ehkä hän haluaa palvella vain kotiäitejä.
Mä ainakin kiirehdin suoraan kotiin sapuskan tekoon, sitten kuskaan ipanat harrastuksiin ja SITTEN olis aikaa kierrellä. No olin sit yksi ilta klo 18.10 siinä oven takana kiroomassa... :kieh:
Musta on tullu oikee vaunubongari. Ihmiset varmaan kattoo oudoksuen, kun töllään pitkään kaikkia ohikulkevia vaunuja..
Ei ehkä ihan ajankohtaista vielä, mutta vertailua pitää tehdä
Joo, mullon ollu tosi alhanen toi verenpaine. Ei ees raskauden loppuvaiheilla oo noussu ylemmäs. Neuvolassa aina naureskeltu, et uskomaton viilipytty..
Nyt oli jo ekalla kerralla tota nykylukemaa. Ehkä on ihan kiva olla "normaali" ees yhdessä asiassa
:wave: Puskajussi ja Onni 12+2 :heart: