Uskaltaisinkohan miekin jo tänne...jos vaan huolitte
Plussatestin tein viime viikon torstaina ja sen jälkeen tunteet on vaihdellu silkasta riemusta pelkoon, että mitä tässä vielä käy. Olo on aika clueless..
Esikko olisi siis tulossa vihdoin noin puolen vuoden yrittämisen jälkeen. Tuossa joulun alla huomasin kauhukseni, että mullahan on lyhyehkö luteaalivaihe, vain noin 9-11 päivää. Tästä ahdistuneena sitten varasin ajan lääkäriin, joka oli tässä helmikuun alussa ja sain onneksi sieltä ihan hyviä uutisia. Mitään vikaa musta ei onneksi löytynyt ja ultrassa näkyi iso folli, joka kuulema gynen mukaan puhkeaisi noin 6h sisällä käynnistä. Lugesteron reseptin sain myös mukaan, jotka sitten aloitin muutama päivä oviksen jälkeen, ja kappas, täällä sitä nyt ollaan paria viikkoa myöhemmin
Itse olen 23-vuotias kieltenopiskelija Turun seudulta ja miehen kanssa ollaan asusteltu täällä jo hyvän aikaa. LA olisi tuosta hedelmöitysajankohdasta laskettuna 28.10 ja paikkana TYKS.
Jotenkin tässä kun mulla on ollut tää vajaa viikko aikaa ajatella tätä asiaa, niin koko ajan vahvistuu se tunne, että oon ihan avuton enkä tiedä mistään mitään. Mulla ei täällä ole samassa tilanteessa olevia ystäviä, joilta voisin kysyä ja neuvolaankaan en ole vielä soittanut. Ja itse asiassa mua hävettää tunnustaa, että mua jopa vähän pelottaa soittaa sinne neuvolaan, kun en tiedä mitä sanoisin :ashamed: Toisaalta olisi varmaan hyvä soittaa sinne neuvolaan, kun mun pää on niin täynnä kaikkia kysymyksiä..
Huomasin, että olitte täällä puhuneet liikunnasta. Mitä mieltä olette lentopallosta? Itse oon sitä pelannut koko pienen ikäni ja nyt sitten pelottaa, että jospa se onkin liian riskialtista. Kysymys on siis ei ole mistään läpsyttely-pelistä, vaan ihan kunnolla joutuu laittamaan itsensä likoon. Itse rakastan nopeatempoista liikuntaa ja oon hyvin fyysinen pelaaja, eli lattialle tulee syöksyttyä tämän tästä..mietin siis, että olenkohan nyt vaaraksi itselleni.. Kauhunsekaisin tuntein mietin jo myös seuraavaa viikkoa, kun ollaan lähdössä Lappiin mun vanhempien kanssa hiihtämään ja aikaisemmin oon hiihdellyt siellä, siis luisteluhiihdellyt, tunturia ympäri, että mitenkäs se nyt onnistuu. Siis tiedän, että ladulla sais hiihtää ihan huoletta, mutta en kyllä edes omista murtsikkasuksia.. :/
Huh, sainpas taas aikamoisen romaanin aikaiseksi
Toivottavasti edes joku jaksaa lukea.
Lavelyn rv 4+6