Hakutulokset

  1. S

    olitko mukana kun teille ostettiin auto?

    joka kerta olen ollut matkassa.. yleensä koeajon on suorittanut mieheni ja pari kertaa isäni mieheni lisäksi..."koulutuksena" koeajolle kuten hän asian ilmaitsi :D ensin oli nissani jonka ajoivat mies ja isäni sitten oli volvo jonka ajoivat mies ja isäni sit on toi rellu jonka ajoi vain...
  2. S

    Teresa vai Tessa?

    Meidän Tessa on profiilissani :D miehen työkaverin tytön nimi on tessa myös
  3. S

    Lemmikit haudattava kaatopaikalle!

    järkyttää minusta ainakin.. ei meidän koiraa vietäs mihinkään kaatopaikalle...eihän se oo mitään h*lvetin roskaa tai ongelmajätettä... |O hyvä kajaani hyvä...
  4. S

    Hyviä uutisia...

    se on kyllä hyvä asia.. mulla itselläni on lukihäiriö ja siksi oikeastaan helpotus että se huomattiin esikoisella ajoissa ettei turhaudu montaa vuotta oppimisvaikeuksina.. nyt vaan odotellaan enää koulun alkamista..
  5. S

    Hyviä uutisia...

    meidän esikko on koulukypsä ja valmis aloittamaan muiden samanikäisten kanssa ensi syksynä, normi luokassa ja ilman avustajaa... esikolla siis todettiin viime syksynä hiukan ongelmia ja lukihäiriö :D koulukypsyys testin teki tämän kuun alussa ja tänään käytiin se läpi...
  6. S

    Rotarokote

    mun serkun lapselle puhkesi rotarokotteesta itse tauti.. yli viikon oli tiputuksessa...
  7. S

    kuka osaa tehdä kastikkeen itse..?

    en osaa.. mä osaan tehdä vain ruskean kastikkeen ja juustokastikkeen ilman valmispussia :laugh:
  8. S

    Voi ällötys noita koirankakkoja :/

    Me on jouduttu todellakin pari kertaa paikkauttamaan tuon sheltin tassu ku on lasinsirut tehneet haavan... :| kakkara sentään lähtee pesemällä pois... ikävintä on ku siihen ojan pientareelle säretään se pullo ettei sitä ees huomaa nurmikon seasta ku koira siellä sit juoksentelee välillä...
  9. S

    Matildan siskolle nimi?

    Melinda
  10. S

    Voi ällötys noita koirankakkoja :/

    meillä on koira ja toisesta haaveillaan.. eli oon vähän vissiin väärä asiaa kommentoimaan.. meillä on pussit aina matkassa...aina noukin jos tien viereen tekee..yleensä vehtaa sen minkä flexi antaa periksi ja sinne kauas tekee...sieltä en kakkaraa lähde noukkimaan..lunta ku täällä on vajaa...
  11. S

    Tarviiko poika olla mukana suksi ostoksilla?

    näin se tehdään.. eli kyllä se pitäs olla matkassa...
  12. S

    mikä on teen isän ja lapsen yhteinen juttu..

    kalastus esikon kanssa ( mies on siis opettanut perho/viehekalastuksen jalon taidon 6v neidillemme ) ja kuopuksen kanssa...hmm...oliskohan syöminen sitten tää in juttu heillä :D
  13. S

    Suositelkaa autoa

    rellu :D
  14. S

    Tiesin sen kun..

    ekasta en tienny...jouduttiin varmistaamaan ultralla mun mahakivun vuoksi...joka sitten olikin kasvavan kohdun kipua :D toisesta tiesin het ku menkat oli alle viikon myöhässä
  15. S

    onko 30-vuotiuas vielä nuori?

    parempi olla... Muutaman vuoden päästä tuo raja ylittyy
  16. S

    Miksi et haluaisi lähihoitajaksi?

    koska mä en halua tehdä sitä työtä arvostan kyllä heidän työtään mutta mua se ei kiinnosta henk.koht.
  17. S

    Ei saakutti...miten näillä voi pokka pitää?

    sanoppa muuta :D
  18. S

    Uuni vs Mikro

    kiitos taas muistutuksesta...väärä sana valinta.. onko se ihan pakko kommentoida tuollaista eikä voi pitää turpaansa kiinni vaan pakko päästä nälvimään jostain ???
  19. S

    loma lusittu :)

    tänne vaan... :D
  20. S

    Uuni vs Mikro

    Alussa mikro oli helpotus.. sai äkkiä lämmitettyä ties mitä ruokaa... käytetään muuten todella harvoin... ehkä silloin jos pitää kaakao lämmittää, tai eilinen ruoka... muutoin ei mikroa käytetä.. uunissa tulee aina parempaa... :p

Yhteistyössä