Suositelkaa autoa

  • Viestiketjun aloittaja Mie
  • Ensimmäinen viesti
Mie
Meillä on nyt Volvo S70 2000 vuosimallia. Pitäis alkaa katteleen uutta autoa kun tolla nykyisellä on ajettu sen vertaa paljon, (460 000). Volvoa tekis mieli, muttei taida talous sallia moista hankintaa. Suositelkaa jotain!!!
 
Elmeri
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Hyvät autot kestää ajaa paljon!

Suosittelen VW Tourania jos perheautoa etsit. Tilaa on vaikka millä mitalla!
Ja touran on edullinen!Itse suosisin Ford galaxya,mutta hinnat hipoo 40 000e joten olen tyytynyt tourangiin, joka lähti 24 000e hintaan.
 
Mie
Kumpa ei olis rahasta kiinni. Silloin se olis ehdottomasti Volvo. Mutta kun V50 maksaa 15 tonnia enemmän kuin esim Ford Focus. Ollappa rikas. Mutta kun on vaan kaunis ja köyhä.
 
Merkillä ei ole väliä kunhan on Toyota. On sopuhintainen ja KESTÄVÄ auto ja jos siihen jotain vikaa tulee, niin varaosat on paitsi kohtuuhintaisia, niitä on myös saatavilla. Mulla on 15 vuotta vanha Toyota ja ei ole käytännössä mitään remppaa tarvinnu tehdä, kun muistaa öljyt vaihtaa ja pyyhkijän sulat ja muuta ns. kuluvaa osaa. Miehen 4 vuotta uudempi Volkkari on jatkuvasti varikolla millon minkäkin pikkuvian takia! :attn:
 
Tojotisti
Toyota on varma valinta. Meillä ollu kolme toyotaa ja eivät ole koskaan tielle jättäneet ja ovat olleet tosi vähän vikaisia. Jos nyt vaihtasin uuden auton, laittaisin Corolla Verson. Ja jos oikein oisin rahoissani laittaisin neli-ovisen Hiluxin...
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Kumpa ei olis rahasta kiinni. Silloin se olis ehdottomasti Volvo. Mutta kun V50 maksaa 15 tonnia enemmän kuin esim Ford Focus. Ollappa rikas. Mutta kun on vaan kaunis ja köyhä.
Meillä Focuksen farmari vuosimallia 2005 ja ollaan oltu tyytyväisiä.
 
MamatheStrange
Mä olen ihan tosi köyhä ja mulla on volvo. Tosin 20 vuotta vanha :) .... mutta mikään vikoja ei ole ja tänään juuri ihmettelivät tuttavat kun kerroin, että jopa kumpikin penkinlämmitin toimii.
Uusista autoistakin on hiukan kokemusta ja itse ostaisin (jos en volvoa saisi) perheautoksi Volkkarin tai ison Fordin esim Mondeon. Toyotatkin on kai nykyisin parantuneet.
 
Mie
Alkuperäinen kirjoittaja Suosittelen!:
Itse suosittelisin tätä:
http://tinyurl.com/bmwdug
Mies ja pojat ihan hulluina kun ostettiin se. Hinta markkinoiden edullisin
Joo tää olis hyvä. Varsinkin kun aamulla pitää olla mukana oma työlaukku, kaks päiväkotiin vietävää lasta, niiden hoitolaukut, eväsrasia ja kauhee kassillinen työrekvisiittaa. Tällähän se parinkymmenen kilsan matka taittuis rattosasti.

 
jooooo
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Meillä on nyt Volvo S70 2000 vuosimallia. Pitäis alkaa katteleen uutta autoa kun tolla nykyisellä on ajettu sen vertaa paljon, (460 000). Volvoa tekis mieli, muttei taida talous sallia moista hankintaa. Suositelkaa jotain!!!
no ilman muuta toyota,perus hyvä ja turvallinen :) ja vähä kulutuksinen..Ei niin tilava mutta itellä ollut avensis jo monta vuotta ja ei mitään vikoja ollut =D
 

Yhteistyössä