loma lusittu :)

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Voi pojat että oli ihanaa!! On se vaan tuo pohjoisen talvi kaunis ja mahtava. Siihen päälle sopivasti aktiviteetteja, mukavaa seuraa ja iloista mieltä... täydellistä.

Tässä mietitään että uskallettaisko seuraavaksi jo kesällä takaisin. Siis sinne itikoiden syötäväksi :)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Missäs kävitte?
Sinua on täällä kaipailtu kovasti. :D
On vai :eek: ? No jopas, kyllä mun sitten kelpaa :)

Me oltiin Pudasjärvellä, aivan mahtavaa!! Pääsin hiihtämään, laskemaan, moottorikelkkailemaan, uimaan... ah, ihanaa :heart:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Tervetuloo takaisin, onneks täälläkin on ihan kivan talviset kelit... ei tuu liian kova sokki tänne paluusta... pehmeä lasku... lumeen :wave:
kiitos :). Juu, aikamoinen lumikasa on täälläkin...ainakin tämän päivän jälkeen :D. Onneks ei sentään niitä paukkupakkasia jotka oli pohjoisessa alkuviikosta. Paikalliset nauroi että turistit toi pakkaset tullessaan :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Tervetuloo takaisin, onneks täälläkin on ihan kivan talviset kelit... ei tuu liian kova sokki tänne paluusta... pehmeä lasku... lumeen :wave:
kiitos :). Juu, aikamoinen lumikasa on täälläkin...ainakin tämän päivän jälkeen :D. Onneks ei sentään niitä paukkupakkasia jotka oli pohjoisessa alkuviikosta. Paikalliset nauroi että turistit toi pakkaset tullessaan :D :D
Toivottavasti jätitte ne pakkaset sinne sit kans!!! :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Oih, kuulostaa ihanalta! :heart:

Me startataan huomenna Kajaanin kautta Kuusamoon ja Rukalle. Sieltä sitten loppuviikosta Oulun kautta takaisin kotiin. =)
Oli kyllä ihanaa. Ihanuutta lisää vielä se. että vaikka ollaan miehen kanssa oltu 10 vuotta yhdessä, niin vielä koskaan ei olla käyty tuolla. Äitinsä on siis sieltä kotoisin.

Aina on ollut puhetta kyllä, mutta suunnittelun asteelle on jäänyt. Vaan ei tällä kertaa :).

Ihanaa lomaa teillekin, toivottavasti säät hellii ja rinteet on yhtä hyvät kuin meillä. Ihanaa kun oli lunta vaan, eikä lainkaan jäisiä rinteitä :)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Sano missä on Pudasjärvi :ashamed:
Me ollaan viimeksi käyty Rukalla syksyllä ja oli tosi hauskaa,mökit halpoja ja joka paikassa ei ollut kauheita ihmislaumoja,kun pahin turistiaika oli ohi =)
Pudasjärvi on tosi lähellä Oulua. Ja Syötteelle matkaa muistaakseni reilu 50 km.

Mä olen kerran ollut Rukalla laskettelemassa ja mun mielestä siellä on parhaat rinteet. Syksyllä en oo koskaan ollut, mutta voin kuvitella silloin pohjoisessa on sangen kaunista :)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
:xmas: Mä luulin jo että Turkilmas on lopettanut palstailun.
En kait sentään :D :D

On ollut tässä vähän kiireitä jo ennen lomaa ja tosiaan viikko oltiin ilman tietokonetta kun ei viitsitty sitä ottaa mukaan. Yhtenä päivänä kävin sukulaisen luona pyykkiä pesemässä ja kävin samalla vähän koneella. En kuitenkaan sitten täällä käväissyt :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Sano missä on Pudasjärvi :ashamed:
Me ollaan viimeksi käyty Rukalla syksyllä ja oli tosi hauskaa,mökit halpoja ja joka paikassa ei ollut kauheita ihmislaumoja,kun pahin turistiaika oli ohi =)
Pudasjärvi on tosi lähellä Oulua. Ja Syötteelle matkaa muistaakseni reilu 50 km.

Mä olen kerran ollut Rukalla laskettelemassa ja mun mielestä siellä on parhaat rinteet. Syksyllä en oo koskaan ollut, mutta voin kuvitella silloin pohjoisessa on sangen kaunista :)
Olen mä sitten vissiin sielläkin käynyt ainakin ohimennen =)
Ollaan kierrelty Poihjois-Suomessa monta kertaa,Norjaa myöden.
Ne vuonot Norjassa kyllä vetää voiton Suomen tuntureihin verrattuna :heart:

Harmi vaan,kun ei saanut kaikkea irti siitä reissusta,kun anoppi oli mukana :headwall:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Sano missä on Pudasjärvi :ashamed:
Me ollaan viimeksi käyty Rukalla syksyllä ja oli tosi hauskaa,mökit halpoja ja joka paikassa ei ollut kauheita ihmislaumoja,kun pahin turistiaika oli ohi =)
Pudasjärvi on tosi lähellä Oulua. Ja Syötteelle matkaa muistaakseni reilu 50 km.

Mä olen kerran ollut Rukalla laskettelemassa ja mun mielestä siellä on parhaat rinteet. Syksyllä en oo koskaan ollut, mutta voin kuvitella silloin pohjoisessa on sangen kaunista :)
Olen mä sitten vissiin sielläkin käynyt ainakin ohimennen =)
Ollaan kierrelty Poihjois-Suomessa monta kertaa,Norjaa myöden.
Ne vuonot Norjassa kyllä vetää voiton Suomen tuntureihin verrattuna :heart:

Harmi vaan,kun ei saanut kaikkea irti siitä reissusta,kun anoppi oli mukana :headwall:
Älä ny, meilläkin oli anoppi mukana ja musta tuntuu että just sen takia reissu olikin onnistunut :D :D :heart:
 

Yhteistyössä