Voi ällötys noita koirankakkoja :/

Juujuu, koluttu aihe, mutta kyllä taas pisti siepaten päivällä: mahtava ilma, hanget hohti, arska paistoi ja likan kanssa hiihdeltiin menemään, niin niitä perhanan läjiä pyörätien varsilla vähän väliä!

No joo, on ne varmaan vähentyneet, mut yök silti.

Ja voin uskoutua, että en minäkään jaksais niitä kakkapusseja mukanani kantaa, mut se on jo yks syy miks en hanki koiraa.

Tykkään kyllä muuten koirista :)
 
meillä on koira ja toisesta haaveillaan..
eli oon vähän vissiin väärä asiaa kommentoimaan..
meillä on pussit aina matkassa...aina noukin jos tien viereen tekee..yleensä vehtaa sen minkä flexi antaa periksi ja sinne kauas tekee...sieltä en kakkaraa lähde noukkimaan..lunta ku täällä on vajaa metrin verran :saint:

ennemmin mä niitä kakkara kasoja katson siinä tien vieressä ku rikottuja pulloja...
kakkarat sentään maatuu ja on hyvää ravinnetta..
mut entäpä lasinsirut ???
 
Tänään koirapuistossa kun siivosin koirani jätökset ja avasin sen kakkaroskiksen niin tuli vilpittömästi KEVÄT mieleen :LOL: Naureskelin kaverille joka oli mukana että on siinäkin kun aurinko paistaa ja kakkatuoksu lemahtaa nenään niin silloin on selvästi KEVÄT :LOL: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
meillä on koira ja toisesta haaveillaan..
eli oon vähän vissiin väärä asiaa kommentoimaan..
meillä on pussit aina matkassa...aina noukin jos tien viereen tekee..yleensä vehtaa sen minkä flexi antaa periksi ja sinne kauas tekee...sieltä en kakkaraa lähde noukkimaan..lunta ku täällä on vajaa metrin verran :saint:

ennemmin mä niitä kakkara kasoja katson siinä tien vieressä ku rikottuja pulloja...
kakkarat sentään maatuu ja on hyvää ravinnetta..
mut entäpä lasinsirut ???
No en tykkää lasinsiruistakaan :( Ja ei niitä mun mielestä tartte sieltä kauempaa kerätä, mutta on aika inhottavaa, kun menee lasten kanssa pyörätien reunaa, niin koko ajan saa varoa ja kierrellä kikkareita..

 
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
meillä on koira ja toisesta haaveillaan..
eli oon vähän vissiin väärä asiaa kommentoimaan..
meillä on pussit aina matkassa...aina noukin jos tien viereen tekee..yleensä vehtaa sen minkä flexi antaa periksi ja sinne kauas tekee...sieltä en kakkaraa lähde noukkimaan..lunta ku täällä on vajaa metrin verran :saint:

ennemmin mä niitä kakkara kasoja katson siinä tien vieressä ku rikottuja pulloja...
kakkarat sentään maatuu ja on hyvää ravinnetta..
mut entäpä lasinsirut ???
No en tykkää lasinsiruistakaan :( Ja ei niitä mun mielestä tartte sieltä kauempaa kerätä, mutta on aika inhottavaa, kun menee lasten kanssa pyörätien reunaa, niin koko ajan saa varoa ja kierrellä kikkareita..
Me on jouduttu todellakin pari kertaa paikkauttamaan tuon sheltin tassu ku on lasinsirut tehneet haavan... :|
kakkara sentään lähtee pesemällä pois...
ikävintä on ku siihen ojan pientareelle säretään se pullo ettei sitä ees huomaa nurmikon seasta ku koira siellä sit juoksentelee välillä...
siksipä mä siis olen innokas muovipullojen ja tölkkien kannattaja :D
 
Juu, odotan innolla kun lumi alkaa sulamaan... Asumme rivitalossa ja meidän seinänaapurilla on mäyräkoira joka käy paskalla heidän takapihalla! |O Odotan jo sitä, ah niin ihanaa tuoksua kun on hiukan lämmintä ja sillee! |O |O Ja kyllä, meillä on myös koira, mutta se käy tuolla pellolla tarpeillaan mitä täällä on riittävästi!
 
Zoe-F
Koira kannattaakin opettaa tosi ujoksi, niin ettei pasko lähellekkään tien reunaa :D
Mutta opetappa angsti teini imasemaan ne tupakka räät kitusiinsa sen sijaan että klimppisi niitä tohon oven eteen.....
 

Yhteistyössä