Tiesin sen kun..

  • Viestiketjun aloittaja Aappa
  • Ensimmäinen viesti
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
-Kipeät tissit
-Paha olo
-Ei tee mieli lempiruokia, pari ällökkiä maistui
-Väsy (no okei oon väsy aina)
-Tekee mieli Sitä enemmän kuin pitkiin aikoihin
-Mielialavaihteluita
-Masu kipeä, kuin olisi pieniä ovulaatiokipuja tms. ja turvotus yhtä aikaa

Pitäisikö tehdä testi vai lopetanko vainoharhailun? :)

Ja "näin mulla" -nimimerkki, vielä lisään että en tarkoittanut olla ilkeä vaan siis hassu sana tarkoitti about samaa kuin "ihana" :)
Tee testi =)
*hih* Sit mä vain petyn, sit tulee oikeasti ihan kamala vauvakuume, sit täytyy lopettaa ehkäisy, ja kohta sitä onkin oikeasti raskaana :D Pikkainen oravanpyörä ;)
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
-Kipeät tissit
-Paha olo
-Ei tee mieli lempiruokia, pari ällökkiä maistui
-Väsy (no okei oon väsy aina)
-Tekee mieli Sitä enemmän kuin pitkiin aikoihin
-Mielialavaihteluita
-Masu kipeä, kuin olisi pieniä ovulaatiokipuja tms. ja turvotus yhtä aikaa

Pitäisikö tehdä testi vai lopetanko vainoharhailun? :)

Ja "näin mulla" -nimimerkki, vielä lisään että en tarkoittanut olla ilkeä vaan siis hassu sana tarkoitti about samaa kuin "ihana" :)
Tee testi =)
*hih* Sit mä vain petyn, sit tulee oikeasti ihan kamala vauvakuume, sit täytyy lopettaa ehkäisy, ja kohta sitä onkin oikeasti raskaana :D Pikkainen oravanpyörä ;)
No mitäs..jos raskaus olis toivottu ni anti palaa vaan =)
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
-Kipeät tissit
-Paha olo
-Ei tee mieli lempiruokia, pari ällökkiä maistui
-Väsy (no okei oon väsy aina)
-Tekee mieli Sitä enemmän kuin pitkiin aikoihin
-Mielialavaihteluita
-Masu kipeä, kuin olisi pieniä ovulaatiokipuja tms. ja turvotus yhtä aikaa

Pitäisikö tehdä testi vai lopetanko vainoharhailun? :)

Ja "näin mulla" -nimimerkki, vielä lisään että en tarkoittanut olla ilkeä vaan siis hassu sana tarkoitti about samaa kuin "ihana" :)
Tee testi =)
*hih* Sit mä vain petyn, sit tulee oikeasti ihan kamala vauvakuume, sit täytyy lopettaa ehkäisy, ja kohta sitä onkin oikeasti raskaana :D Pikkainen oravanpyörä ;)
No mitäs..jos raskaus olis toivottu ni anti palaa vaan =)
Noo olis kyllä "periaatteessa" mutta oon niin nuori ja elämäntilanne sellainen että helpommalla pääsen jos jaksan odottaa :)

*etsii vanhaa keskustelua linkiksi*

 
Ap
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1326280 Så där.

Duunarin eukko:
Menkat ei ole kai myöhässä vaan jotain ihme vuotoa on-off 3vko. Siksi epäilenkin että mulla on vain joku hormonitoiminnan häiriö meneillään :( Ja juurikin tuo vauvakuumeoireilu voi olla se pahin/oikea syy x) Valitettavasti. Oireet sinänsä kun ovat ihan todellisia ja tuntuvia.
 
vieras
Mulla ei ollut mitänä oireita ennen plussaa. Tein testin vaan huvikseen kun olin lähdössä juhlimaan. Joku pakottava tarve vaan tuli tehdä testi. Taustalla 3 vuotta yritystä ilman tulosta. Kierrot oli mulla 30-50 päivää joten ei tavallaan edes menkat ollut myöhässä.
 
jadal
esikoisesta mä tiesin, että tällä kertaa ei menkat ala.
kakkosesta näin unta positiivisesta testistä, ja tiesin olevani raskaana, ja kun aloin odottaa tätä kolmatta, arvasin sen siitä, että näin unen jossa lääkäri ultrasi minut ja kertoi että olen raskaana.
Oonkin joskus nauranut, etten tarvi testiä, kun unet kertoo mulle raskaudesta :D
 
Mama the Strange
Oli kaunis kuuma kesäpäivä ja kävin päivittäin uimassa. Yhtenä päivänä uimisen jälkeen olikin tissit koko loppupäivän ihan jäässä. Siitä tiesin. Viikkoja oli varmaan yks tai kaks.
Muita oireita ei juurikaan tullut koko raskauden aikana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the Strange:
Oli kaunis kuuma kesäpäivä ja kävin päivittäin uimassa. Yhtenä päivänä uimisen jälkeen olikin tissit koko loppupäivän ihan jäässä. Siitä tiesin. Viikkoja oli varmaan yks tai kaks.
Muita oireita ei juurikaan tullut koko raskauden aikana.
Ai viikko menkoista alkoi jo oireet?
 

Yhteistyössä