Hakutulokset

  1. S

    kun syöt karjalanpiirakan..laitatko voin ja mikroon vai mikroon ensin ja sitten voin

    ensin uuniin ja sit ku ne on sieltä valmiina niin sen jälkeen munavoita päälle :p
  2. S

    Pidättekö hääkuvaanne hyllyssä tai seinällä?

    on tuossa hyllyn päällä... :D
  3. S

    Kuka tietää minä päivänä tulee ensi viikolla Amazig Race

    hmm...eihän amazing voi jäädä tauolle...vai onko se vain tuon yhden kerran tauolla..eikö se tanssii tähtien kanssa ole viime vuoden kooste...??? ja sen jälkeen tulee joskus seittemän maissa...
  4. S

    Tulimme tähän johtopäätökseen...

    ...pitkän pohdinnan jälkeen miehen kanssa. Hän ku valmistuu esimieheksi tammikuussa 2010. Ja jos täältä jostain kumman syystä tuo osastopäällikkö lähde pois ( pariskunnalla vakkari paikat ja oma talo plus pieni paikkakunta tämä ) niin miellä on lähdettävä... Rajailimme vähän paikkoja näin...
  5. S

    Hiustenvärjääjät!

    Live on mun suosikki.. nytkin päässä numero 45 :D
  6. S

    Ekassa synnytyksessä pahasti revenneet, miten kävi toisessa synnytyksessä?

    ekassa tehtiin episiotomia mutta silti tuli pahat repeämät sekä ulos että sisälle.. tokassa tarvittiin vain pari tikkiä
  7. S

    Supistukset selässä? Vai mitä nämä on?

    kovasti tsemppiä tulevaan :flower:
  8. S

    Onko lapsenne syntyneet samalla raskausviikolla?

    on esikko 40+2 kuopus 40+3
  9. S

    Alakautta synnyttäneet..!

    ekasta mulle sanottiin milloin pitää ponnistaa...olin siinä vaiheessa jo niin väsynyt ja ihan pihalla etten muuten olis tajunnu :ashamed: toisen aikana tuli vaan tarve ponnistaa...ihan ku olis hätä ollu...
  10. S

    Mitenhän tuo kodinhoitohuonesysteemi toimii

    ihana on talo kyllä.. just tuolla tavalla mä haluisin käynnin kodinhoitohuoneeseen :D
  11. S

    Onko kellään muulla ollut tätä ( tautia ) ???

    no en minäkään halua tuota... mä ostin idoformia tänään apteekista pari purkkia...toivottavasti estävät tuon maha ongelman :|
  12. S

    kortisonia olkapäässä?

    mulla on laitettu kyynärpäähän.. pari päivää oli arka muttei kipeä...ja liikkui ihan normaalisti..
  13. S

    Onko kellään muulla ollut tätä ( tautia ) ???

    Ensin on pää kipeä, sitten tulee vatsa kipeäksi ( tähän loppuu meidän kuopuksen oireet ) Mitähän on tulossa ??? Päiväkodista veikkasivat että on se influenssa tulossa... tuon jälkeen pitäs nousta kuume 39 - 40 asteeseen, ripuli ja yrjötauti sit lopulta... yrjötauti on jälkisairaus kera...
  14. S

    Veden kulutus

    siis aivan järkyttävä määrä.. toivottavasti opitte käyttämään järjen kanssa tuota.. meillä on 200litran akvaario, koira, 2 aikuista, 2 lasta ja me maksetaan lämmintä vettä 6:n kuution edestä kuussa... ja siitäkin käytetään vain 3-4 kuutiota... ottaen huomioon että peseydymme yleensä joka...
  15. S

    Nyt se meni sit jumiin..

    mä saan ottaa vain öisin tota... nimittäin mä joudun ajamaan töihin yhteensuuntaan 25km :D
  16. S

    Saako toisten pihan poikki vaan oikoa?

    se olis ollu ihan oikein jos se koira oliskin päässy vähän höyhkyttämään toisten pihoille tulevaa... ellei se sitten ollut eksynyt ihminen...
  17. S

    Nyt se meni sit jumiin..

    mulla on joku sirdalud, sit on burana 600mg ja geeli

Yhteistyössä