Miks joku haluaa käyttää ainoastaan siteitä, eikä tampponeja? Tai tunnetteko ketään joka tekee näin?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
v
Itse en tamponeja käytä juuri koskaan, kun koen ne epämukavaksi ja en luota niihin, eli käytän siteitä, mutta mulla onkin tosi niukat vuodot.

27-vuotias kaverini ei ole koskaan edes kokeillut tamponia, hän ei uskalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat is having a ball:
Mulle tuli oikein surullinen olo, kun ajattelin näitä naisia, joiden pitää elää sen alituisen pelon kanssa että mies jättää tai menee vieraisiin. :(
Mahtaa olla ahdistavaa. En usko, että kukaan normaali mies edes ajattelisi jättävänsä puolisonsa sen takia, että tämä käyttää siteitä. Näillä naisilla, jotka noin ajttelevat, mahtaa olla tosi huono itsetunto.
Mä en kuuna päivänä pysty kuvittelemaan, että mun mies, joka rakastaa mua täydestä sydämestään, jättäis mut sen takia että mulla on pari päivää kuussa "rätti jalkojen välissä". Ja jos jättäis, niin tervemenoa, ei se sitten ollut edes rakastamisen arvoinen.
Niinpä :|

JOS tuollaisia miehiä on oikeasti olemassa, jolle niinkin luonnollinen asia kuin vaimon kuukautiset on iso yök, merkki siitä että vaimo ei kunnioita miestään eikä arvosta avioliittoaan, niin kiinnostaisi tietää millaisia uroksia nämä oikein ovat. Ei varmaan koskaan pienintäkään parransänkeä, ei sekaisin olevia hiuksia aamutuimaan, yms. Aina tiptop.

Aijuu, se menikin niin että äijät saa olla metsänpeikkoja mutta naisten täytyy olla pehmeitä, huoliteltuja, hajuttomia, karvattomia ja vuodottomiakin vielä, ja tätä kaikkea tottakai "luonnostaan" eli niin ettei mies koskaan näe vilaustakaan maskin taa :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja panostaja:
On hyvä myös tosiaan ajatella kumppania, eli jos paksu yöside pönöttää mammasloggeissa, ei se varmaan ole silmiä hivelevä ja eroottinen näky! Samoin kannattaa tarkastaa karvojen sheivailu sieltä alapäästä, jotta on mukavampi miehenkin suuseksiä antaa. Ei oo ihmekään jos miehet vieraissa juoksevat, kun daamit ei panosta yhtään parisuhteeseen ja erotiikkaan. Sanovat vain, että kyllä se mua rakastaa ja meillä on jotain tärkeämpääkin. Ei ne miehet aina kehtaa sanoa, että on kyllä ällöttävännäköistä, mutta joo, rakastan, rakastan.

Mä ainakin pidän mieheni tyytyväisenä ja panostan itseeni ja täten myös parisuhteeseemme.
No hyi, aatteles sitä, ku kulet stringeissä tamponi sisuksissa, ja kun mies ei päälle päin nää että on veriset ajat, ni tulee yllättämään ja antamaan suuseksiä, vaan huomaaki ällöttävät narut roikkumassa toosasta (kenties vielä vetää niistä, "mitkä nää on?" ja mitä saakaan käsiinsä..). Tai sit lykkää vaan vehkeensä sisään ja törmääki veriseen tulppaan. :x Todella eroottista!
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja panostaja:
On hyvä myös tosiaan ajatella kumppania, eli jos paksu yöside pönöttää mammasloggeissa, ei se varmaan ole silmiä hivelevä ja eroottinen näky! Samoin kannattaa tarkastaa karvojen sheivailu sieltä alapäästä, jotta on mukavampi miehenkin suuseksiä antaa. Ei oo ihmekään jos miehet vieraissa juoksevat, kun daamit ei panosta yhtään parisuhteeseen ja erotiikkaan. Sanovat vain, että kyllä se mua rakastaa ja meillä on jotain tärkeämpääkin. Ei ne miehet aina kehtaa sanoa, että on kyllä ällöttävännäköistä, mutta joo, rakastan, rakastan.

Mä ainakin pidän mieheni tyytyväisenä ja panostan itseeni ja täten myös parisuhteeseemme.
No hyi, aatteles sitä, ku kulet stringeissä tamponi sisuksissa, ja kun mies ei päälle päin nää että on veriset ajat, ni tulee yllättämään ja antamaan suuseksiä, vaan huomaaki ällöttävät narut roikkumassa toosasta (kenties vielä vetää niistä, "mitkä nää on?" ja mitä saakaan käsiinsä..). Tai sit lykkää vaan vehkeensä sisään ja törmääki veriseen tulppaan. :x Todella eroottista!
Oksennan, mutta hauskalta kuullosti.
 
Melina
Olen nyt viimeisillään raskaana oleva nainen ja ihan mielenkiinnolla täällä lueskellut tätä ketjua kun itse ei ole 8kk tarvinnut mitään käyttää :D

Itse olen käyttänyt molempia.. siteitä aina öisin,ja kotosalla.. tamponeja vuotojen alkupäivänä siteiden kanssa ja jos olen lähtenyt jonnekin niin silloin pelkkä tamponi.

Tamponia käyttäessä ei edes tunnu että olisi menkat. Mutta en minä siltikään niitä ole pelkästään tykännyt käyttää,kuten en ainoastaan siteitäkään.

Kuukuppia ovat monet ilmeisesti alkaneet käyttämään.. kuulin ekaa kertaa sellaisesta jossain hihhuliohjelmasta jossa pariskunta eli metsässä..

Onko helppo oppia käyttämään sellaista? Mitä maksaa? Onko se kuinka kestävä,siis kuinka usein pitää uuteen vaihtaa? Käykö se kipeää,ja miten se ylipäätänsä sisälle tulee?
Eikö sen veren näe siinä kupissa??
 
Niina
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja panostaja:
On hyvä myös tosiaan ajatella kumppania, eli jos paksu yöside pönöttää mammasloggeissa, ei se varmaan ole silmiä hivelevä ja eroottinen näky! Samoin kannattaa tarkastaa karvojen sheivailu sieltä alapäästä, jotta on mukavampi miehenkin suuseksiä antaa. Ei oo ihmekään jos miehet vieraissa juoksevat, kun daamit ei panosta yhtään parisuhteeseen ja erotiikkaan. Sanovat vain, että kyllä se mua rakastaa ja meillä on jotain tärkeämpääkin. Ei ne miehet aina kehtaa sanoa, että on kyllä ällöttävännäköistä, mutta joo, rakastan, rakastan.

Mä ainakin pidän mieheni tyytyväisenä ja panostan itseeni ja täten myös parisuhteeseemme.
No hyi, aatteles sitä, ku kulet stringeissä tamponi sisuksissa, ja kun mies ei päälle päin nää että on veriset ajat, ni tulee yllättämään ja antamaan suuseksiä, vaan huomaaki ällöttävät narut roikkumassa toosasta (kenties vielä vetää niistä, "mitkä nää on?" ja mitä saakaan käsiinsä..). Tai sit lykkää vaan vehkeensä sisään ja törmääki veriseen tulppaan. :x Todella eroottista!
Oksennan, mutta hauskalta kuullosti.
Ja siis jos mies vetäisee narusta niin kyllä sieltä sellainen ummehtunut haju tulee ja kuiva on hetken aikaa.. yöks :D
 
Kaunis
Alkuperäinen kirjoittaja Niina:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja panostaja:
On hyvä myös tosiaan ajatella kumppania, eli jos paksu yöside pönöttää mammasloggeissa, ei se varmaan ole silmiä hivelevä ja eroottinen näky! Samoin kannattaa tarkastaa karvojen sheivailu sieltä alapäästä, jotta on mukavampi miehenkin suuseksiä antaa. Ei oo ihmekään jos miehet vieraissa juoksevat, kun daamit ei panosta yhtään parisuhteeseen ja erotiikkaan. Sanovat vain, että kyllä se mua rakastaa ja meillä on jotain tärkeämpääkin. Ei ne miehet aina kehtaa sanoa, että on kyllä ällöttävännäköistä, mutta joo, rakastan, rakastan.

Mä ainakin pidän mieheni tyytyväisenä ja panostan itseeni ja täten myös parisuhteeseemme.
No hyi, aatteles sitä, ku kulet stringeissä tamponi sisuksissa, ja kun mies ei päälle päin nää että on veriset ajat, ni tulee yllättämään ja antamaan suuseksiä, vaan huomaaki ällöttävät narut roikkumassa toosasta (kenties vielä vetää niistä, "mitkä nää on?" ja mitä saakaan käsiinsä..). Tai sit lykkää vaan vehkeensä sisään ja törmääki veriseen tulppaan. :x Todella eroottista!
Oksennan, mutta hauskalta kuullosti.
Ja siis jos mies vetäisee narusta niin kyllä sieltä sellainen ummehtunut haju tulee ja kuiva on hetken aikaa.. yöks :D
Tuskin kukaan mies käy naisen kimppuun kuukautisten aikana. Vai eikö miehenne sueraa naisten kuukautisia? Meillä ainakin seuraa.
Haisee se tampoonikin, eikä miestä kiinnosta yhtään sen enempää oli se sitten side tai tampooni. Tampoonit vaan on oksettavia. Mihenkin mielestä semmonen verinen puikko on kuvottava, jos mies näkee siteen, näkee se tampooninkin. Enkä mä päästä miestä hieriomaan mua vaikka mulla olis tampooni, mut kenen mies sit hieroo aina?
 
vieras
Itse en pysty käyttämään tamponia,saan siitä kuumeen.
Siteitä käytän,menkat kyllä hurjasti niukentunut ja lyhentyneet kierukan ansiosta,pitäs jossain välissä loppua kerrukan ansiosta kokonaan.
Mun mes ei ainakaan yhtään säihkähdä menkkoja eikä ole yhtään yök sen mielestä,aivan luonnollinen asia.
Me voidaan ihan ok harrastaa seksiä niiden aikana,pidetään vaan extra huolta siitä hygieniasta.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
No hyi, aatteles sitä, ku kulet stringeissä tamponi sisuksissa, ja kun mies ei päälle päin nää että on veriset ajat, ni tulee yllättämään ja antamaan suuseksiä, vaan huomaaki ällöttävät narut roikkumassa toosasta (kenties vielä vetää niistä, "mitkä nää on?" ja mitä saakaan käsiinsä..). Tai sit lykkää vaan vehkeensä sisään ja törmääki veriseen tulppaan. :x Todella eroottista!
Miten se mies nyt niin kerkee yllättää, ettei nainen ennätä varoittaa menkoista? Alkaako se yhtäkkiä yöllä, kun nainen nukkuu, nuolemaan?
Tai lykkää vaan vehkeensä sisään sen kummemmin kyselemättä, onko toinen osapuoli halukas?

Jos vastaus on kyllä, niin onpa teillä miehiä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse en pysty käyttämään tamponia,saan siitä kuumeen.
Siteitä käytän,menkat kyllä hurjasti niukentunut ja lyhentyneet kierukan ansiosta,pitäs jossain välissä loppua kerrukan ansiosta kokonaan.
Mun mes ei ainakaan yhtään säihkähdä menkkoja eikä ole yhtään yök sen mielestä,aivan luonnollinen asia.
Me voidaan ihan ok harrastaa seksiä niiden aikana,pidetään vaan extra huolta siitä hygieniasta.
Ei mullakaan parisuhde ole ollut kiinni kuukautissuojasta. Aika pölkky se äijä joka arvottaa naisensa sen mukaan mikä sillä haaroissa on tietyn ajanjakson kuukaudessa. Itse käytin ennen kiekuraa sekä siteitä että tamponeja, nykyään siteitä ja uidessa kuppia. Ei mun kuukautiset tuota miestä vaivaa millään lailla ja vaikka siteessä kulkee niin samaan sänkyyn se kömpii kuitenkin.
 
hepo
Alkuperäinen kirjoittaja panostaja:
On hyvä myös tosiaan ajatella kumppania, eli jos paksu yöside pönöttää mammasloggeissa, ei se varmaan ole silmiä hivelevä ja eroottinen näky!
Sellaisen puhetta joka ei tiedä ainakaan nykysiteistä mitään! Ei ole yösiteet enää paksuja eikä pönötä missään.
Ja pysyvät ihan normi hipsters ja tai-alushousuissa, ei tarvi käyttää mitään mammahousuja vuodon ajan. Stringejä en käytä muutenkaan (enkä ymmärrä niiden käyttäjiä), joten ei siteet mitään elämää estä.
Vakaa parisuhde on sitä, että toinen saa olla joskus jotain muutakin kuin eroottinen näky, ja toisaalta, jos tarkotit että vain jossain stringeissä ihminen voi olla eroottisen näköinen, niin otan osaa!
Olet ilmeisesti joutunut pettymään ihmissuhteissasi enemmän kuin mielenterveys kestää....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Melina:
Onko helppo oppia käyttämään sellaista? Mitä maksaa? Onko se kuinka kestävä,siis kuinka usein pitää uuteen vaihtaa? Käykö se kipeää,ja miten se ylipäätänsä sisälle tulee?
Eikö sen veren näe siinä kupissa??
On helppo oppia käyttämään. Yhen kierron aikana oppii kyllä (paitsi jotku tosi harvat ei opi ikinä ). Maksaa vähän vajaa 30? suunnilleen. Yks kuppi kestää muistaakseni 5-10 vuotta. Asentaminen ei käy kipeää, mutta tuntuu vähä epämiellyttävälle. Mutta kun se on oikein paikoillaan, ei tunnu yhtään miltään. Kuppi vaan taitellaan ja survastaan sisään. :D Ja varmistetaan että se aukeaa.

Juu veren näkee kupissa kyllä, mutta voihan sitä sulkea silmänsä ja kipata sisällön pyttyyn jos ei ilkeä katsoa. :D Tosin onhan se ihan kätevää tietää paljoko on tullu, pystyy arvioimaan paremmin tyhjennysvälin (itellä n. 2-3krt/vrk). Sormet sotkevuu, mutta ne saa aina pestyä. Myös kuppi pestään sopivalla pesuaineella joka tyhjentämisen yhteydessä, ja keitetään aina menkkojen välissä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat is having a ball:
Alkuperäinen kirjoittaja kestoilijat ne vasta järkkyjä ovatkin:
Alkuperäinen kirjoittaja panostaja:
On hyvä myös tosiaan ajatella kumppania, eli jos paksu yöside pönöttää mammasloggeissa, ei se varmaan ole silmiä hivelevä ja eroottinen näky! Samoin kannattaa tarkastaa karvojen sheivailu sieltä alapäästä, jotta on mukavampi miehenkin suuseksiä antaa. Ei oo ihmekään jos miehet vieraissa juoksevat, kun daamit ei panosta yhtään parisuhteeseen ja erotiikkaan. Sanovat vain, että kyllä se mua rakastaa ja meillä on jotain tärkeämpääkin. Ei ne miehet aina kehtaa sanoa, että on kyllä ällöttävännäköistä, mutta joo, rakastan, rakastan.

Mä ainakin pidän mieheni tyytyväisenä ja panostan itseeni ja täten myös parisuhteeseemme.
Fiksua puhetta, noin se on.
Mulle tuli oikein surullinen olo, kun ajattelin näitä naisia, joiden pitää elää sen alituisen pelon kanssa että mies jättää tai menee vieraisiin. :(
Mahtaa olla ahdistavaa. En usko, että kukaan normaali mies edes ajattelisi jättävänsä puolisonsa sen takia, että tämä käyttää siteitä. Näillä naisilla, jotka noin ajttelevat, mahtaa olla tosi huono itsetunto.
Mä en kuuna päivänä pysty kuvittelemaan, että mun mies, joka rakastaa mua täydestä sydämestään, jättäis mut sen takia että mulla on pari päivää kuussa "rätti jalkojen välissä". Ja jos jättäis, niin tervemenoa, ei se sitten ollut edes rakastamisen arvoinen.
Salli mun nauraa?!? Tässähän nyt ei ole kysymys pelosta, että mies jättää, vaan kunnioituksesta miestä kohtaan. Itse en missään nimessä halua, että miehelläni on muija kotona, joka makaa rätit housuissa homssuisena ja tukka rasvaisena. Minä pidän huolen siitä, että mieheni on mukava tulla kotiin, jossa on kaunis avovaimo halukkaana ja nättinä.

Pelolla ja itsetunnottomuudella ei siis ole mitään tekemistä sen kanssa että haluaa panostaa parisuhteeseensa ja kunnioittaa miestänsä.

Tuskin sen mies jättää sen takia, että rätti on housuissa, eiköhän siinä olisi kuitenkin enemmän asenteesta sekin homma kiinni.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja panostaja:
On hyvä myös tosiaan ajatella kumppania, eli jos paksu yöside pönöttää mammasloggeissa, ei se varmaan ole silmiä hivelevä ja eroottinen näky! Samoin kannattaa tarkastaa karvojen sheivailu sieltä alapäästä, jotta on mukavampi miehenkin suuseksiä antaa. Ei oo ihmekään jos miehet vieraissa juoksevat, kun daamit ei panosta yhtään parisuhteeseen ja erotiikkaan. Sanovat vain, että kyllä se mua rakastaa ja meillä on jotain tärkeämpääkin. Ei ne miehet aina kehtaa sanoa, että on kyllä ällöttävännäköistä, mutta joo, rakastan, rakastan.

Mä ainakin pidän mieheni tyytyväisenä ja panostan itseeni ja täten myös parisuhteeseemme.
No hyi, aatteles sitä, ku kulet stringeissä tamponi sisuksissa, ja kun mies ei päälle päin nää että on veriset ajat, ni tulee yllättämään ja antamaan suuseksiä, vaan huomaaki ällöttävät narut roikkumassa toosasta (kenties vielä vetää niistä, "mitkä nää on?" ja mitä saakaan käsiinsä..). Tai sit lykkää vaan vehkeensä sisään ja törmääki veriseen tulppaan. :x Todella eroottista!
Olen sen verran fiksu, että kerron seksikumppanilleni milloin minulla on kuukautiset. Ja viimeistään todellakin siinä vaiheessa kun hän menee antamaan suuseksiä. Lisäksi mieheni tietää, mitä ne narut siellä alapäässä on, ne ei siis todellakaan tule hänelle yllätyksenä. ;) Myöskään hän ei vehjettää ykskaks lykkää sisään, sillä hän osaa myös esileikit.

Sinä olet jokseenkin säälittävä!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Minä.En tykkää käyttää tamponeja,eikä niitä saa kierukan kanssa käyttääkään.
Kuka estää. Niitä ei suositella välttämättä, tai ainakin kannattaa olla varovainen. Yleensä kierukan kanssa ei tarvita kuin kevyt pikkuhousunsuoja.

 

Yhteistyössä