Miks joku haluaa käyttää ainoastaan siteitä, eikä tampponeja? Tai tunnetteko ketään joka tekee näin?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mun
mielestä tamponit on aivan turhia keksintöjä, pärjään ilman niitä hienosti koska vuotoni on todella pientä. Tamponi tuntuu ikävältä ja tuntuu typerältä työntää sisäänsä joku sellainen patukka.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Minä.En tykkää käyttää tamponeja,eikä niitä saa kierukan kanssa käyttääkään.
Kuka estää. Niitä ei suositella välttämättä, tai ainakin kannattaa olla varovainen. Yleensä kierukan kanssa ei tarvita kuin kevyt pikkuhousunsuoja.
No jos ei suositella,niin en kyllä silloin ota riskiä,että langat jää tampooniin kiinni. Ja en ole ikinä tykännyt käyttää tamponeja,nykyiset siteet ovat niin hyviä ja ohuita. Pikkuhousunsuojilla en kuitenkaan kuukautisten aikana ole pärjännyt kertaakaan kierukan aikanakaan. Yksilöllistätähän tämä kaikki on.
 
vieras
Mäkään en pidä siteistä, jotenkin se veren haju ja siteiden hautovuus ärsyttää. Jälkivuodon aikana vaan siteet käytössä. Kuukuppia en vielä ole kokeillut, kiinnostaa kyllä.
 
mievaan
Minä käytän siteitä... on vaan välillä niin runsas vuoto, että varsinkin tampoonista tulee läpi ja ohi... ja kun vetää sen pois ni hyytymät sinkoilee sinnetänne... yök!!!
pesulle mennessä tampooneja. Kukin tavallaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat is having a ball:
Alkuperäinen kirjoittaja kestoilijat ne vasta järkkyjä ovatkin:
Alkuperäinen kirjoittaja panostaja:
On hyvä myös tosiaan ajatella kumppania, eli jos paksu yöside pönöttää mammasloggeissa, ei se varmaan ole silmiä hivelevä ja eroottinen näky! Samoin kannattaa tarkastaa karvojen sheivailu sieltä alapäästä, jotta on mukavampi miehenkin suuseksiä antaa. Ei oo ihmekään jos miehet vieraissa juoksevat, kun daamit ei panosta yhtään parisuhteeseen ja erotiikkaan. Sanovat vain, että kyllä se mua rakastaa ja meillä on jotain tärkeämpääkin. Ei ne miehet aina kehtaa sanoa, että on kyllä ällöttävännäköistä, mutta joo, rakastan, rakastan.

Mä ainakin pidän mieheni tyytyväisenä ja panostan itseeni ja täten myös parisuhteeseemme.
Fiksua puhetta, noin se on.
Mulle tuli oikein surullinen olo, kun ajattelin näitä naisia, joiden pitää elää sen alituisen pelon kanssa että mies jättää tai menee vieraisiin. :(
Mahtaa olla ahdistavaa. En usko, että kukaan normaali mies edes ajattelisi jättävänsä puolisonsa sen takia, että tämä käyttää siteitä. Näillä naisilla, jotka noin ajttelevat, mahtaa olla tosi huono itsetunto.
Mä en kuuna päivänä pysty kuvittelemaan, että mun mies, joka rakastaa mua täydestä sydämestään, jättäis mut sen takia että mulla on pari päivää kuussa "rätti jalkojen välissä". Ja jos jättäis, niin tervemenoa, ei se sitten ollut edes rakastamisen arvoinen.
Salli mun nauraa?!? Tässähän nyt ei ole kysymys pelosta, että mies jättää, vaan kunnioituksesta miestä kohtaan. Itse en missään nimessä halua, että miehelläni on muija kotona, joka makaa rätit housuissa homssuisena ja tukka rasvaisena. Minä pidän huolen siitä, että mieheni on mukava tulla kotiin, jossa on kaunis avovaimo halukkaana ja nättinä.

Pelolla ja itsetunnottomuudella ei siis ole mitään tekemistä sen kanssa että haluaa panostaa parisuhteeseensa ja kunnioittaa miestänsä.

Tuskin sen mies jättää sen takia, että rätti on housuissa, eiköhän siinä olisi kuitenkin enemmän asenteesta sekin homma kiinni.
Naura sä jos naurattaa. Kiva jos pidensin sun ikää. :D
Sillä että käyttääkö siteitä vai tamponeja ei ole mitään tekemistä sen kanssa, haluaako panostaa parisuhteeseensa ja kunnioittaako miestään. Siitähän tässä nyt oli kyse.
Mun mies onneksi rakastaa mua vaikken päivän joka ikisenä minuuttina olisikaan halukkaana. Ja miten side ketään rumentaa? Miten hiusten rasvaisuus ja siteiden käyttö korreloi keskenään?
Taidat olla nyt vähän sekaisin. ;)
 
Rukoilijasirkka
En mä haluu tamppooneita käyttää, eikä kierukan kanssa edes kannata. Vuodankin nykyisin niin vähän. En kyllä ole ikinä niistä tykännyt, en halua mitään semmosta tulppaa itseeni.
 
Tampax
Eiks siteen kanssa oo kauheen epähygienista kun se veri valuu emättimestä pikuhousuissa olevaan siteeseen? Veri siis valuu sisempiä häpyhuulia pitkin pimpan pinnalle ja siteeseen. Koko ajan saa olla pesemässä alapäätä. Mä oon kerran, abortin jälkeen joutunu paksuissa vaipoissa kulkea ja se jos joku oli erittäin epämiellyttävää, jopa farkuista pullotti takapuolesa side läpi... Ja koko ajan (tunnin välein) sai olla huuhtomassa verta alapäästä.


Tamponia käyttäessä veri ei valu kuin puoleenväliin emätintä ja jää tamponiin. Alapesuksi riittää kerta aamuin illoin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja panostaja:
On hyvä myös tosiaan ajatella kumppania, eli jos paksu yöside pönöttää mammasloggeissa, ei se varmaan ole silmiä hivelevä ja eroottinen näky! Samoin kannattaa tarkastaa karvojen sheivailu sieltä alapäästä, jotta on mukavampi miehenkin suuseksiä antaa. Ei oo ihmekään jos miehet vieraissa juoksevat, kun daamit ei panosta yhtään parisuhteeseen ja erotiikkaan. Sanovat vain, että kyllä se mua rakastaa ja meillä on jotain tärkeämpääkin. Ei ne miehet aina kehtaa sanoa, että on kyllä ällöttävännäköistä, mutta joo, rakastan, rakastan.

Mä ainakin pidän mieheni tyytyväisenä ja panostan itseeni ja täten myös parisuhteeseemme.
No hyi, aatteles sitä, ku kulet stringeissä tamponi sisuksissa, ja kun mies ei päälle päin nää että on veriset ajat, ni tulee yllättämään ja antamaan suuseksiä, vaan huomaaki ällöttävät narut roikkumassa toosasta (kenties vielä vetää niistä, "mitkä nää on?" ja mitä saakaan käsiinsä..). Tai sit lykkää vaan vehkeensä sisään ja törmääki veriseen tulppaan. :x Todella eroottista!
Olen sen verran fiksu, että kerron seksikumppanilleni milloin minulla on kuukautiset. Ja viimeistään todellakin siinä vaiheessa kun hän menee antamaan suuseksiä. Lisäksi mieheni tietää, mitä ne narut siellä alapäässä on, ne ei siis todellakaan tule hänelle yllätyksenä. ;) Myöskään hän ei vehjettää ykskaks lykkää sisään, sillä hän osaa myös esileikit.

Sinä olet jokseenkin säälittävä!
Öö, mä en nyt tajunnu, että miks olisin säälittävä?

Sä et sit vissiin tajunnu tuota huumorilla heitetyksi? Noh, semmoseen täälä on törmätty kyllä aiemminki...

Minäki kerron miehelle millon on menkat. Mutta eipä tarvi silti miehen törmätä naruihi, jos vaikka tahtois suuseksiä menkkojen aikaan antaa, eikä myöskään tarvi verta maistella. ;)
 
IhanaValo
Mie en ymmärrä jos jollain on oikeesti niin pälli mies että jättää naisen koska se käyttää sidettä??Ja miksi tuo siteen käyttö rinnastettiin siihen ettei muuten huolehtisi hygieniastaan?
 
Linda
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä en ymmärrä tätä, että käytetään siteitä koska tamponit päästää ohi.. Siteethän just vuotaa, ei tamponit...? Tamponi on siellä sisällä, tulppana, kun taas side heiluu siinä ympärillä.
Samaa minäkin olen nauranut..
Ja sitten toiset laittanut että on niin runsaat kuukautiset että pystyvät vain siteitä käyttämään.. tota ihmettelin, sillä ainakin minulla kun on todella runsaat niin laitan siteen ja sen lisäksi vielä tamponin.. Seän vaan auttaa tuossa jos on runsaat, imee ensin itseensä ja sitten vasta tiputtaa siteelle jos ei ole kerennyt käydä uutta tamponia vaihtamassa.. muuten kyllä ilman tamponia sais ravata kokoajan vaihtamassa sidettä.

Mutta kukin tyylillään :D
 
naurettavia akkoja
Siis mitenkähän ne miehet kestää sitten kun synnytysjutut ja sen verimäärän ja paksut vaipat mitä silloin joutuu käyttelemään jos yks terveysside jo karkottaa miehen. On teillä ongelmia!
Onneksi minulla on mies joka kestää kaiken näkemänsä koska ne ovat luonnollisia asioita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja naurettavia akkoja:
Siis mitenkähän ne miehet kestää sitten kun synnytysjutut ja sen verimäärän ja paksut vaipat mitä silloin joutuu käyttelemään jos yks terveysside jo karkottaa miehen. On teillä ongelmia!
Onneksi minulla on mies joka kestää kaiken näkemänsä koska ne ovat luonnollisia asioita.
Ei ne kestäkään eikä tietenkään synnyttänyt hienonainen mitenkään paljasta miehelle että on jälkivuoto vaan tunkee tulpan. Synnytyksessä se mies on visusti pääpuolessa ettei vaan mee halut naisen suhteen. Kyl jotkut osaa tehdä kuukautisista ja suojista elämää suuremman asian.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En mä haluu tamppooneita käyttää, eikä kierukan kanssa edes kannata. Vuodankin nykyisin niin vähän. En kyllä ole ikinä niistä tykännyt, en halua mitään semmosta tulppaa itseeni.
siis mikä juttu tää on?? mix niitä ei kannata käyttää kierukan kaa?mulla itelläni kierukka ja käytän yleensä tampponeita..
 
hygieenikko
En ymmärrä sen kummemmin tamponien kuin kertakäyttösiteitten käyttöä. Käyttäkää kuukautiskuppia, on oikeasti hygieeninen, ei näy narut, ei tunnu, ei vuoda ohi.. sopii sekä runsas-että niukkavuotoisille.
 
ahah
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja panostaja:
On hyvä myös tosiaan ajatella kumppania, eli jos paksu yöside pönöttää mammasloggeissa, ei se varmaan ole silmiä hivelevä ja eroottinen näky! Samoin kannattaa tarkastaa karvojen sheivailu sieltä alapäästä, jotta on mukavampi miehenkin suuseksiä antaa. Ei oo ihmekään jos miehet vieraissa juoksevat, kun daamit ei panosta yhtään parisuhteeseen ja erotiikkaan. Sanovat vain, että kyllä se mua rakastaa ja meillä on jotain tärkeämpääkin. Ei ne miehet aina kehtaa sanoa, että on kyllä ällöttävännäköistä, mutta joo, rakastan, rakastan.

Mä ainakin pidän mieheni tyytyväisenä ja panostan itseeni ja täten myös parisuhteeseemme.
No hyi, aatteles sitä, ku kulet stringeissä tamponi sisuksissa, ja kun mies ei päälle päin nää että on veriset ajat, ni tulee yllättämään ja antamaan suuseksiä, vaan huomaaki ällöttävät narut roikkumassa toosasta (kenties vielä vetää niistä, "mitkä nää on?" ja mitä saakaan käsiinsä..). Tai sit lykkää vaan vehkeensä sisään ja törmääki veriseen tulppaan. :x Todella eroottista!

Kuka nainen on niin urpo ettei osaa sanoa "minulla on kuukautiset, nyt ei ole hyvä aika suuseksille"???
 

Yhteistyössä