K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuttu Kta sokeasti palvova paikalla. Ei todellakaan Kn taidot riitä tulkitsemiseen. Jonku huumoriversion ehkä onnistuis vetämään, tosin tuskin sekään hauska olis.
Kun jotain henkilöä oikein palvotaan, niin palvonnan kohde alkaa melkein ärsyttää ihan sen palvonnan takia. En ymmärrä sitä, että ihmistä ei voi ihailla niin, että samalla näkee hänen puutteensa.
 
vierailija
Kun jotain henkilöä oikein palvotaan, niin palvonnan kohde alkaa melkein ärsyttää ihan sen palvonnan takia. En ymmärrä sitä, että ihmistä ei voi ihailla niin, että samalla näkee hänen puutteensa.
Olen eri, enkä osallistunut tuohon keskusteluun, mut ehkä tuo riippuu siitä millainen asenne kenelläkin on arvosteluun. Mä olen itse vahvasti sitä mieltä, että antaa ihmisten tehdä asiat tyylillään, ikävään sävyyn ei tarvitse puuttua toisen asioihin, ellei kyse oo jostain asiasta mistä on muille tai hänelle itselleen haittaa tai vaaraa. Tai jos se ihminen ei kohtele muita huonosti. Jos kohtelee tai puhuu muista rumasti niin on syytäkin puuttua. Tältä pohjalta ajatellen ei vaan jaksa aina ihan kaikkea valitusta K:sta tai B:stä tai jostain muusta.
 
vierailija
Kun jotain henkilöä oikein palvotaan, niin palvonnan kohde alkaa melkein ärsyttää ihan sen palvonnan takia. En ymmärrä sitä, että ihmistä ei voi ihailla niin, että samalla näkee hänen puutteensa.
halojaa nyt. Kannattaisiko lukea nyt noita usealta kirjoittajalta tulleita viestejä tähän asiaan liittyen vähän paremmin. Kukaan ei ole väittänyt, että K olis paras mahdollinen laulaja, vaan on esitetty ivastaväitteitä ja perusteluja sille, että K pärjäisi ihan hyvin tossa formaatissa. En usko, että kukaan tuohon dissaukseen vastanneista erityisesti Kärtsää palvoo, vaikka saattaa fanittaakin kovasti.
 
vierailija
Ursa on kuvannut Jania ja Krisiä jossain, molempien stooreissa on kuvat ja Ursalla lisäksi joku video missä ovat jossain pimeällä kentällä ja taustalla on valoja. Ei ihan ota selvää ketä kaikkia siinä on mutta Kris ja Jan kai ainakin.
 

Yhteistyössä