Onko kellään muulla ollut tätä ( tautia ) ???

Ensin on pää kipeä, sitten tulee vatsa kipeäksi ( tähän loppuu meidän kuopuksen oireet )
Mitähän on tulossa ???

Päiväkodista veikkasivat että on se influenssa tulossa...
tuon jälkeen pitäs nousta kuume 39 - 40 asteeseen, ripuli ja yrjötauti sit lopulta...

yrjötauti on jälkisairaus kera poskiontelotulehduksen..
ripuli kuuluis tuohon influenssaan...

onko muilla ollu tuollasta vai onkohan tää joku uus ???
 
Eeiih!!Ei ripulia tai ykätautia! |O
Kuopukselle nousi viime yönä kuume ja vatsaansa valittaa (eli kysyttäessä mihin koskee, sanoo että mahaan). Kuumetta illalla korkeimmillaan 39,6 ja yskii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Eeiih!!Ei ripulia tai ykätautia! |O
Kuopukselle nousi viime yönä kuume ja vatsaansa valittaa (eli kysyttäessä mihin koskee, sanoo että mahaan). Kuumetta illalla korkeimmillaan 39,6 ja yskii.

no en minäkään halua tuota...
mä ostin idoformia tänään apteekista pari purkkia...toivottavasti estävät tuon maha ongelman
:|
 
Mae harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Eeiih!!Ei ripulia tai ykätautia! |O
Kuopukselle nousi viime yönä kuume ja vatsaansa valittaa (eli kysyttäessä mihin koskee, sanoo että mahaan). Kuumetta illalla korkeimmillaan 39,6 ja yskii.
Meillä mies juuri tuossa taudissa.... 3 päivä menossa eikä loppua näy...
 
millipilli
Mulla oli eka kurkku ihan järkyn kipee ehkä puolitoista päivää. Sitten alkoi keuhkot pellolle -yskä. Sitä jatkui kaks viikkoo jonka jälkeen nousi yhdeksi päiväksi lämpö ja oksensin kaks kertaa mahan tyhjäks sinä päivänä. Seuraavana päivänä alkoi nuha ja yskä jatkui... nyt kestänyt kolme viikkoo yhteensä.

Pojalla alkoi yskä samaan aikaan mun kanssa. Puoltoista viikkoo alun jälkeen oksensi yhden yön. Sitten yskä jatkui ja alkoi myös nuha. Meni viikko jonka jälkeen oli yhden yön 40-asteen kuumeessa ja sen jälkeen taas nuha ja yskä on jatkuneet...
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mulla oli eka kurkku ihan järkyn kipee ehkä puolitoista päivää. Sitten alkoi keuhkot pellolle -yskä. Sitä jatkui kaks viikkoo jonka jälkeen nousi yhdeksi päiväksi lämpö ja oksensin kaks kertaa mahan tyhjäks sinä päivänä. Seuraavana päivänä alkoi nuha ja yskä jatkui... nyt kestänyt kolme viikkoo yhteensä.

Pojalla alkoi yskä samaan aikaan mun kanssa. Puoltoista viikkoo alun jälkeen oksensi yhden yön. Sitten yskä jatkui ja alkoi myös nuha. Meni viikko jonka jälkeen oli yhden yön 40-asteen kuumeessa ja sen jälkeen taas nuha ja yskä on jatkuneet...


|O :'(
 

Yhteistyössä