Hiustenvärjääjät!

Mikä on suosikkimerkkinne hiusväreissä? Juuri värjäsin tummanruskealla Garnierin Luonnolliset sävyt -purkilla oman pääni, enkä oikein ole tyytyväinen värin tarttumiseen. Voihan vika olla värjääjässäkin, eli isännässä :D -mutta silti... kokemuksia kiitos jookos =)
 
Zoe-F
Garnier 100% Musta, sitä oon käyttäny kauan ja paras mulle.
Miehelle laitoin tosta Garnierin luonnolliset sävyt sarjasta sitä vähän punertavan ruskeeta ja siitäkin tuli tosi hyvä, tosin, tais olla niin luonnollinen, ettei kukaan ees huomannu muuta, kuin että mä olin siltä tukan leikannu :ashamed:

Mulla muuten nuo Liven värit tuppaa lähtemään hiuksista pois, tai en nyt enään tiedä lähtiskö, mutta aikanaan kun oli ihan oma väri ja punaseks laitoin ni ei pysyny.
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Live on myös mun kokemuksen mukaan hyvä, vaan tänään jotenkin sitten päädyin noihin luonnollisiin sävyihin... :eek:
Miulla on värinä sinimusta ja tuo on ainoa joka kestää sinimustana. Ja on alunperinkään sinimusta, kaikkea on nähty :D Tätä en ihan äkkiä vaihda.
 
..
se luonnolliset sävyt on musta tooosi hyvä ja just se tumman ruskea mun lemppari(olen värjäilly n.13v,parin kk välein lukuisilla eri merkeillä) ja tää tosiaan paras tähän mennessä-- live musta huono,tosi värjätyn näkönen lopputulos joka haalenee tosi nopsaan
 
Mulla on nyt ekaa kertaa päässä Shwartzkopfin Brillance, voin tulla raportoimaan oliko hyvä :D

Liveä en oo käyttäny sen jälkeen kun tuli harmaita vaikka hyvä onkin, Lorealin(?) Color booster lähti melkein ekassa pesussa. Normaalisti käytössä Excellence tai preference :)
 
vaalee
Värjään maantien väristä tukkaa vaaleemmaksi.Paras on tuo garnierin luonnolliset sävyt kun ei tee hiuksista kellertäviä,niinkuin monet muut.Nytkin on sitä päässä =)
 

Yhteistyössä