Nyt se meni sit jumiin..

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mulla on joku sirdalud, sit on burana 600mg ja geeli
Sirdalud on tehokasta! Mut mie en kyllä sen kanssa kykene tekemään töitä. Joskus sain 10 päivän kuurin ja vain viikon sairaslomaa, eikä sillionen pomo ois halunnu, et lähden lääkäriin hakemaan lisää lomaa, vaikka kuin koitin selittää, etten pysty tekemään töitä, jos otan lääkkeet. Ei auttanu selitykset, ni otin lääkkeen ja meni puol tuntia, ku nukahin seisailleni töissä nojaten hyllyyn. Ei ollu pomolla muu auttanu ku työkaverien kanssa kantaa miut pukkariin nukkumaan ja siellä olin 4 tuntia nukkunu autuaasti :D Sen jälkeen sain pomoltakin käskyn lääkäriin lomaa hakemaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mulla on joku sirdalud, sit on burana 600mg ja geeli
Sirdalud on tehokasta! Mut mie en kyllä sen kanssa kykene tekemään töitä. Joskus sain 10 päivän kuurin ja vain viikon sairaslomaa, eikä sillionen pomo ois halunnu, et lähden lääkäriin hakemaan lisää lomaa, vaikka kuin koitin selittää, etten pysty tekemään töitä, jos otan lääkkeet. Ei auttanu selitykset, ni otin lääkkeen ja meni puol tuntia, ku nukahin seisailleni töissä nojaten hyllyyn. Ei ollu pomolla muu auttanu ku työkaverien kanssa kantaa miut pukkariin nukkumaan ja siellä olin 4 tuntia nukkunu autuaasti :D Sen jälkeen sain pomoltakin käskyn lääkäriin lomaa hakemaan :D

mä saan ottaa vain öisin tota...
nimittäin mä joudun ajamaan töihin yhteensuuntaan 25km
:D
 
Joo no sirdaludhan on lihasrelaksanttia ja vetää aika tehokaasti untenmaille tai sitten vaihtoehtoisesti tulee ihan pöhnäinen olo, yleensä otetaan yötä vasten, mutta jos olet saikulla voit ottaa sitä päivälläkin, kun pystyy nukkumaan (tai no ei tietty kaikki pysty päivällä kotona nukkumaan).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mulla on joku sirdalud, sit on burana 600mg ja geeli
Sirdalud on tehokasta! Mut mie en kyllä sen kanssa kykene tekemään töitä. Joskus sain 10 päivän kuurin ja vain viikon sairaslomaa, eikä sillionen pomo ois halunnu, et lähden lääkäriin hakemaan lisää lomaa, vaikka kuin koitin selittää, etten pysty tekemään töitä, jos otan lääkkeet. Ei auttanu selitykset, ni otin lääkkeen ja meni puol tuntia, ku nukahin seisailleni töissä nojaten hyllyyn. Ei ollu pomolla muu auttanu ku työkaverien kanssa kantaa miut pukkariin nukkumaan ja siellä olin 4 tuntia nukkunu autuaasti :D Sen jälkeen sain pomoltakin käskyn lääkäriin lomaa hakemaan :D

mä saan ottaa vain öisin tota...
nimittäin mä joudun ajamaan töihin yhteensuuntaan 25km
:D
Joo no ihan hyvä sit, ettet ota ku öisin. Mut saatpa silloinkin ainakin nukkua kunnolla :D

Onneks et voltarenia saanu sirdaludin seuraks. Miulla ne yhdessä aiheutti sen, etten nukahtanutkaan, mutta pää meni niin sekasin, et sit sen 4 tuntia mie vaan makasin sohvalla ja höpisin kaikenmoista, mistä jälkikäteen ei ollu ku pienen pieniä muistikuvia :D Kivoja nuo selkälääkkeet :D
 

Yhteistyössä