Hakutulokset

  1. S

    Sairaslomasta

    saapi ainakin täällä
  2. S

    Osaako 2-vuotiaat tehdä n. 20-30 palan palapelejä?

    meillä tuo kuopus osasi..
  3. S

    miks toi pöllö toljottaa tota kameraa

    kaipa se kuulee yönääniä ulkopuolelta... pöllö on yöeläin eli valveilla yöt..
  4. S

    Onko lämmöt aina koholla raskausaikana?

    mulla oli molempien aikana normi lämpö..joskus jopa alilämpöä.. tosin mun raskauksia ei voitu edes todeta pissa testillä..elimistö ei tuottanut tarpeeksi raskaushormonia...vaan ne piti varmistaa ultralla.. en sit tiiä "normi" raskaudesta
  5. S

    mikähän mulla yöllä viilsi vatsasta?

    mulla viiltää yleensä aina oviksen aikaan...mut sullahan se on ohi...
  6. S

    Mitäs mieltä tästä Reimasta?

    en tykkää, en ollenkaan
  7. S

    Millä perusteella työvuorot päiväkodille?

    jaa-a.. mä en tiedä.. meidän lapsille on vain varattu 10pv kuussa hoitoa ja molemmat tehdään vuorotyötä niin nuo ei välttämättä aina täyty.. tänäänki olin vapaalla ja kiikutin silti hoitoon.. meidän lapset ei ole edes täyttä päivää silloinkaan ku olemme töissä... meillä on eri ihminen joka...
  8. S

    G.Saisiko/ saako sinun teini ikäinen värjätä hiuksensa siniseksi?

    saahan se... mikäpä minä häntä olen kieltämää.. omapahan on päänsä
  9. S

    päivähoitomaksuista

    päivähoitotoimistoon kaupungintalolle viedään täällä
  10. S

    Voiko kummit erota kirkosta?

    purkautuu se kirkon papereiden mukaan, ainakin mun mielestä mun täti vaihtoi jehovantodistajaksi ja kummi suhde kirkon mukaan purkautui... vanhempani eivät ottaneet uusia kummeja koska periaattessa isäni sisko oli silti kummini..ja on edelleen ;)
  11. S

    Loukkaa kun lapsen ulkomuotoa arvostellaan

    meidän esikko oli pyöreä...siis todella pyöreä..mut sitten ku neiti lähti kävelemään niin solakoitui.. ei sitä kannata ottaa vakavasti..ikäväähän se on kuunnella mut anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos
  12. S

    mistä läski mutta muuten nätti löytää miehen?

    hyvin löytää...ku vaan jaksaa ettii
  13. S

    Aivoverenvuoto !!!

    toivottavasti :hug:
  14. S

    Aivoverenvuoto !!!

    ja vasta pari päivää sitten täällä kehuin että kaikki on hyvin.. ensin oli kuume, sit oli tulehdus, sit oli sokerit korkealla ja sit rytmihäiriöt... nyt ku on niistä selvinny niin taas tuo... isällä ikää kohta 60v :'( MINÄ OON ISIN TYTTÖ...JA MIES ON REISSUSSA...YKSIN PITTÄÄ JAKSAA...
  15. S

    Aivoverenvuoto !!!

    Huonoja uutisia.. mun isällä oli se kuukaus sitten..parantu hyvin.. tänään oli jälkitarkastus... ja vieläkin löyty...eli taas koko leikkaus uudestaan ja kaikki :'( :headwall: 2cm vuotohyytymä löyty :/
  16. S

    aukeeko isot kaupat jo klo 8(esim.cittari)

    täällä aukee kaikki isot 9 jotkut sittarit aukeaa jopa seitsemältä... täällä aukeaa vaan pikkukaupat 7
  17. S

    Koiranäyttelyistä ?!?!?

    sehän on hienoa... :flower:
  18. S

    Mites krapula jaksaa?

    eipä oo meillä
  19. S

    Mitäs teette tänään?

    eilen oltiin rukalla laskemassa mäkeä pulkalla ja rattiskalla..paistettiin myös makkaraa... tänää sit aateltiin ulkoilla tässä lähellä ja jos innostus olis kova kaikilla niin sit käydään pilkillä :D

Yhteistyössä