mistä läski mutta muuten nätti löytää miehen?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Netistä en kattele.

Olen myös kovin ujo, jotta itse voisin miehiä lähestyä.. Ja tosiaankin, kun ihan ok pärstä mutta painoa sitten 10kg ylimäärästä :/

Baareissakin vongataan aina vaa seksiä..
Missä semmoset miehet jotka voi lähestyä nuorta naista selvinkinpäin ja muualla kun baarissa?!
 
Turkilmas
No sieltä mistä nyt ylipäätään miehiä löytyy :D. Siis eihän tuo sun ylipainosi tietenkään asiaan vaikuta.

Mä löysin omani vähän niinkuin kaverin kautta. Kannattaa pitää silmät ja korvat auki :)
 
onneton
no entäs kun yli painoa on jo se 30kg :shamed:
Ei huomaa naamasta, kertyneet rintoihin, takapuoleen ja mahaan :( Kasvot on kauniit, ja pelkän kasvokuvan nähneet ei ikinä usko että painan lähemmäs 100kg :(
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja onneton:
no entäs kun yli painoa on jo se 30kg :shamed:
Ei huomaa naamasta, kertyneet rintoihin, takapuoleen ja mahaan :( Kasvot on kauniit, ja pelkän kasvokuvan nähneet ei ikinä usko että painan lähemmäs 100kg :(
Jos sä kannat kunnialla kilosi, niin ne ei haittaa yhtikäs ketään. Tai no, en tietenkään voi puhua kuin omasta kokemuksestani. Mutta siis ainakaan itselläni ei ole koskaan ollut ongelmia miesten kanssa, painoin sitten mitä tahansa.
 
Joidenkin palstalaisten mielestä ylipainoinen ei löydä miestä mistään ja jos löytääkin, niin mies on säälistä naisen kanssa. :whistle: :LOL: Ihme kun tuollainen fiksu ja filmaattinen ei ole jo tullut aukomaan päätään tähän...mutta jos tulee, niin ap älä välitä! =)
 
metsänpeitto
Onhan niitä fiksuja ja kunnollisia ihmisiä tuolla, pitää vaan itsekin pitää silmät auki :)

Ja eihän netissäkään mitään vikaa ole, ujolle ihmiselle se voi olla jopa helpompaa jos ensiksi juttelee ja tutustuu netin kautta, ennen kuin tapaa. Kyllä netissäkin on ihan fiksuja ihmisiä niiden örvelöiden lisäksi. Mä tunnen montakin netissä alkunsa saanutta pariskuntaa :D
 
Omani löysin leirintäalueen tansseista, joihin ihan vitsillä lähdin. Pelkkä seikkailu taisi molemmilla ollakin vaan mielessä mutta jutellessa jälkeenpäin kiinnostuttiin syvemmin. Ja siis 90 painoin tuolloin mutta mies sanoi että silti kaunis. Oon kyllä sen verran masentava, etten keksi yhtään ratkaisua, joihin ei seksiseikkailut ja alko kuuluisi :LOL:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
suurin osa miehistä ei edes huomaa sun ylimäärästä kymmentä kiloa ...
Näin miekin veikkaan.
ainakaan minä en huomaa, muista en tiedä ...
Jaa-a, kyllä ne omaan silmään ottaa liian isoina alueina siellä täällä :D

Ja ennen ei oo ollu mitään komplekseja, nyt vaan käy pikkuhiljaa tuntumaan et ei tästä tuu mitään. Perässä roikkuu jos millasta pillun vonkujaa, muttei ketään semmosta ihan ihanaa ja tavallista :/
Tai ainakaan kukaan ei tule puhumaan, ja mä tosiian olen liian ujo menemään ite..
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
suurin osa miehistä ei edes huomaa sun ylimäärästä kymmentä kiloa ...
Näin miekin veikkaan.
ainakaan minä en huomaa, muista en tiedä ...
Mä muistan joskus nuorena ja epävarmana kyselleeni häpeillen yhdeltä entiseltä poikakaverilta läskeistäni. Siis lähinnä että haittaako ne häntä. Kaveri katsoi mua kuin tärähtänyttä ja totesi että ei merkkaa sitten pätkääkään mitä painan tai paljonko on makkaroita. Pakko se oli sitten uskoa :D
 
vieras
Ihan perinteisesti baarista löysin. Olin sambatapahtumassa just katselemassa sambatanssijoita kun olkapäähän koputti ihana mies :D Siitä se sitten lähti, nähtiin uudelleen heti seuraavana päivänä vaikka mies joutui ajamaan 60 km mun asuinpaikkakunnalle.
 
...
tärkeintä on, että sun olemus on hyvä.. siis ettet pyytele anteeks olemassa oloas.. ei kuule 10 kiloa ylimääräistä estä miestä saamasta :)

ja miehenhän voi löytää mistä vaan, kaikenlaisia tarinoita kuulee aina :)
 

Yhteistyössä