Hakutulokset

  1. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Tiki ja Alexandria, onnea teille! Aivan mielettömiä uutisia! Jälleen omaa napaa: välillä mietityttää, että olenkohan mä raskaana ollenkaan. Oireita on verrattuna keskenmenneeseen raskauteen, mutta ei mitään hirmuisia. Yksi asia mikä vaivaa, on tuo nännikipu. Se on aina oikeassa rinnassa ja se...
  2. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    RouvaB, vastattu! Alexandrialle paljon voimia! Toivottavasti saisit selvyyden tilanteeseen... Omassa navassa ei uutta. Paitsi kävin tänään vaa'alla ja 2 kiloa tullut! :o Olen ollut ihan masiksessa koko päivän sen takia ja miettinyt et miten se on mahdollista! Olen syönyt aikaisemmin todella...
  3. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Lugeista: siis vähän mä olen kade teille ja hieman ihmeissäni! Mulla on nyt rv 7+1 ja klinikan ohjeen mukaan käytän lugeja normaalisti 3x2tabua vielä ensi viikon (vk41) loppuun, viikon 42 annoksella 2x2 ja viikon 43 annoksella 2x1. Siis tämän viikon jälkeen vielä 3 kokonaista viikkoa, mähän olen...
  4. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Alexandria, mulla oli tuhruttelua monta päivää viime viikolla, n. rv 5+4 - 6+1 välisenä aikana ja tosiaan eilen ultrassa kaikki ok. Jaksamista sinulle, tiedän, että ottaa koville etenkin kun takana on huonoja kokemuksia. Napsuneiti, en tiedä onko tuo ihan yleinen todennäköisyys, vai yrittikö...
  5. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Huomenta! Vadelmaunelma, hienot arvot hcg:ssä! No niin, ultrassa tuli käytyä ja kaikki ok! Kiitokset vaan peukutuksista! Ensin se kopeloi käsituntumalla (kovakouraisesti!) ja värkin väristä pystyy sanomaan, et hyvin menee. Sitten paineli kohtua ja sanoi, et on mukavasti jo pyöristynyt. Sitten...
  6. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    RouvaB, joo, olet oikeassa! Kylläpäs nyt sekoilin tuon kanssa! Hehe! Eihän se tosiaan kuulu vielä tuossa vaiheessa, näkyy ainoastaa. Jos näkyy. Toivottavasti näkyy :heart:
  7. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Uusille tervetulotoivotukset ja paljon jaksamista alkuraskauden piinassa! ON: viikonloppuna oli pahaa olo, etenkin kun maha on tyhjä. Se mikä on mulle TOSI outoa, siis karkit ja makea ei yleensäkään maistu. Olen aidosti addiktoitunut makeaan ja olen sitä alkoholistin tavoin syönyt/ ahminut...
  8. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Kroko toivotaan todella paljon sitä, että lekuri ois ollu väärässä! On varmaan ihan järkyttävä olo, kun yrjöäminen on yksi maailman inhottavimpia asioita. Jaksamista sinulle! Äitiliini, mulla se eka hcg otettiin rv 5+5 ja toinen eilen rv 6+1, eli päiviä oli enemmän kuin sinulla sitä...
  9. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Heti pitää tulla raportoimaan verikokeen tuloksesta. Hcg oli siis maanantaina 25327 ja nyt kolmessa päivässä se oli noussut yli 49000! Jee!!! Tuohan meinaa toistaiseksi hyvää. Tulipas hyvä mieli nyt ja kun tuhrua ei ole tullut nyt vielä koko päivänä. Seuraavaksi jännitellään maanantain ar-ultraa.
  10. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Pohtijatar, tervetuloa ja paljon onnea! Vadelmaunelma, sullahan on hyviä uutisia! Hyvä että mielikin on jo vähän rauhoittunut! Tuhruttelu on hieman vielä vähentynyt, vaikka se oli hyvin vähäistä muutenkin. Nyt en ole ihan varmaa enää itsekään oliko lugemössö eri väristä kuin pitäisi vai oliko...
  11. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    No niin säken veskissä käydessä turhua oli taas ilmaantunut. Mutta tässä samalla myöskin ihan järkyttävä olo. Tulis oksu jos vaan menis oksulle. Tästäkin ajattelen, et kuvittelen vaan koko huonon olon! Ihmeellinen tuo päänuppi! Pitää nyt tänään tosiaan funtsia, et kerronko huomenna pomolle...
  12. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Napsuneiti, mulla oli taas yöllä tullut ihan vähän ruskeaa tuhrua lugemössön seassa niin kuin tähänkin asti. Sit laitoin aamu lugen ja läksin töihin mut äsken vessassa käydessä olinkin ihmeissäni kun ei ollut tullut mitään pikkarisuojaan. No, huomenna jälleen hcg testaus. Onhan se keskenmenon...
  13. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Eena, kiitos tsempityksistä myös sinulle! Kysyin tuosta aspiriini hommasta jo silloin alkuvuonna kun hoitoja aloiteltiin, niin lääkäri sanoi silloin, että älä nyt omin päin niitä ainakaan aloita. Eli ei siitä sen enempää juteltu. Vadelmaunelma, sinua kyllä koetellaan toden teolla! Tosi...
  14. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Kiitokset tsempityksistä ja kannustavista sanoista teille jokaiselle!!! Tiki, siis Lugetko sulla nyt lopetettiin? Mä olen miettinytkin, et miten kauan niitä oikein käytetään. Mulle sanottiin klinikalta, et silloin ensi viikon keskiviikon ultrassa (siis jonka nyt peruin) katsoittais et milloin...
  15. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Joo, hyvä tuo arvo on ainakin nyt. Toivotaan et se ois torstaina paljon isompi, niin vois uskoo enemmän itsekin. Peruin äsken sen ensi keskiviikon ar-ultra ajan klinikalle ja varasin ensi maanantaille ajan paikalliselle yksityiselle gynelle. Olisivat tarjonneet aikaa jo huomiseksi, mut en...
  16. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Voi hitsi Vadelmaunelma kun et saa sitä tulosta nopeesti! Tämä on kyllä sellanen tilanne, et haluais vaan kaivautua omaan koloonsa odottamaan mitä tapahtuu. Ja just kun mä oli jo tulossa sieltä kolosta pois kärsittyäni noista lapsettomuusvuosista ja hoidoista! Olen ollut niin epäsosiaalinen jo...
  17. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Voi Vadelmaunelma! Miksi meitä näin koetellaan! Eikö se tosiaan riitä, että käydään läpi rankat (ja kalliit!!!) hoidot... Millon sä saat ne verikokeiden tulokset? Ilmottelehan sitten mitkä arvot ovat. En osaa sanoa muuta kuin että yritä jaksaa. Ei osaa nyt mitään tehdä kun miettii vaan tätä ja...
  18. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Nyt on verikokeessa käyty ja puolen päivän jälkeen olisi tulokset valmiina. Meinaan pyytää jos saisi muutaman päivän päähän uuden kokeen. Napsuneiti, ajattelin jo, et varaisin tosiaan täältä paikkakunnalta yksityiseltä ultran ja peruisin sen ensi viikon keskiviikon ajan hedelmöitysklinikalta...
  19. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Just soitin neuvolaan ja kysyin, et onko täällä mahdollisuutta päästä ar-ultraan, niin sanoi, et joo viikolla 12 olevaan np-ultraan. Ei se kyl mun mielestä ole enää ar-ultra! Muuta ei siis ole, yksityiselle pitäis mennä mut ei siellä mitään näy. Pitkin hampain sain sitten lähetteen hcg-testiin...
  20. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Äitiliini, 1 alkio vain siirrettiin, joten vuoto ei ole sitäkään. Napsuneiti, vuoto loppui illalla aj ei tullut yhtään vaikka kävin pienellä kävelyllä. Yön aikana sitä oli tullut taas n. 1 tl verran. Nyt olen töissä ja äsken vessassa käydessä ei taaskaan mitään. Olen kiusannut tässä itseäni...

Yhteistyössä