Hakutulokset

  1. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Tiki-71, ei ole otettu hcg-arvoa, raskauden testasin vain itse kotitesteillä. Tuo voisi tosiaan olla yksi keino saada varmuutta asialle. Eli tuon arvon pitäisi olla koko ajan nousussa? Et jos huomenna soitan neuvolaan ja saisin lähetteen testiin ja sit muutaman päivän päästä otettais uudestaan...
  2. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Just eniten aiheuttaa huolta se, kun takana on jo yksi samanlainen, tosin myöhemmillä viikoilla. Kipuja ei ole, mutta ei ollut viimeksikään silloin tuhrutteluaikaan. Kivut tulivat vasta kun meni lopullisesti kesken. En tiedä pitäiskö huomenna soittaa neuvolaan ja kysyä, oisko mitään vielä...
  3. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Voi ei! Huomasin juuri veskissä käydessä että pikkuhousunsuojaan oli tullut ruskeaa tuhruvuotoa! Mä en kestä, jos tämäkin menee kesken :'( . Mulla siis ennestään 1 luomuraskaus tammikuulta -08, joka meni kesken maaliskuussa -08 yöllä ennen np-ultraa. Tuhruttelua oli siihen mennessä ollut n. 2...
  4. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Pakko tulla kommentoimaan. Siis mun jälkeen on tullut jo 4 PLUSSAA ja mä plussasin vasta viime sunnuntaina! Aivan ihanaa ja onnea teille Ti-ki71, Au-rinko, Vadelmaunelma ja Electra. Tämä on hyvä suuntaus!
  5. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Tiki-71 aivan mahtavaa! Onnea hirmu paljon! Ja Vadelmaunelma tulee varmaan perässä! Näitä lissäääää!!!
  6. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    RouvaB mulle annettiin testauspäiväksi tuo pp16. Ihmettelin sitä moneen otteeseen tuolla syksyn pinossa, et miten niin myöhään kun monilla oli pp14. Olisihan se näkynyt jo aikaisemmin, mut en uskaltanut uhmata ohjeita... Tai meinasin testata pp15, mut mies kielsi :D
  7. W

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Hello kaikille! Taidan uskaltautua ilmiantamaan itseni. Rouva Bee olikin käynyt tuolla lapsettomuus puolella kertomassa tästä ketjusta, joten tässä ollaan. Olen kolmekymppinen nainen ja mies muutaman vuoden vanhempi. Lapsettomuutta on takana n. 3 vuotta. Takana yksi luomuna alkanut raskaus...
  8. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Eena, kyllä itsekin niitä oireita yhtenä päivänä luettelin, mutta ne kaikki olisivat voineet olla Lugejen/ hyvä mielikuvituksen tuotetta. Ei vaan uskaltanut antaa itsensä toivoa liikoja. Mikä viikko sulla muuten on? Lasketaanko sen raskauden olevan viikolla 2 hedelmöittymispäivänä vai...
  9. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Edelleen suuret kiitokset teille kaikille! Mieskin äsken varovasti kysyi, että saisiko hänkin nähdä mitä tänne kirjoitellaan. On reppana ihan hämillään koko mies :heart: Mutta huomenna soittelen klinikalle uutisesta ja ehkä neuvolaankin, et saisko lähetettä veritestiin ja muutenkin pitänee...
  10. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Kiitokset onnitteluista! Yritän nauttia, mut heti rupes maaliskuun 2008 keskenmeno kummitelemaan päässä. Sekin tapahtui siis np-ultraa edeltävänä yönä, joten aika pitkälle päästiin... Huihui! Nyt lisää plussia ketjuun! Ja nyt epäonnistuneet sitten seuravalla kerralla. Toivon koko sydämestäni!
  11. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Varovaiset onnittelut plussasta Au-rinko ja :hug: neganneille. Omaa napaa: Tein siis tänään pp16 vihdoin testin ja selkeääkin selkeämpi PLUSSA!!!! Pelkäsin ihan hirveesti ja sinnittelin aamupissille menemisen kanssa, mut sit oli jo niin kova hätä et oli pakko mennä. Tein sitten 2 testiä ja...
  12. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    "voi Wattu: :laugh: miten voit olla testaamatta??!! ei siis vieläkään muita tuntemuksia??(mulla kans rinnat arat koskettaessa ja hiukan vatsatuntemuksia) toivottavasti vuoto ei tosiaankaan anna sulla(kaan) mitään merkkejä! Tänään mulla oli se virallinen testipäivä. miksei kaikki hoitopaikat...
  13. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Duffy, olen pahoillani :hug: Dreamer, on juu varmaan aika ärsyttävää tuollainen epätietoisuus! Toivotaan et tulis varmuus asiaan (ja mieluiten tietysti parhain päin). Olikos sulla tämä perjantai 11.9 virallinen testipäivä? Omassa olossa ei muutoksia. Rinnat arat vain painaessa ja...
  14. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Peppiinalla ja Sannulilla hieno saalis! Tsemppiä jatkollekin, et alkaa jakaantumaan mallikelpoisesti.
  15. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Duffy, juu toivoa kannattaa pitää vielä yllä, vaikkakin varautuen pahimpaan, niin kuin jokainen meistä varmasti tekee. Sunnuntai pp16 on mulle annettu testipäiväksi, saa nähdä alkaako menkat jo ennen sitä vai ei. Menkkatuntemuksiakin on välillä ja sellasta hormonaalista päänsärkyä, mitä mulla...
  16. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Duffy, sinnittele vielä testipäivään! Eena tuossa aiemmin kirjoitteli, että hänelle oli tullut vastaavaa vuotoa alkuviikosta, mutta nyt plussa
  17. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Voi että Eena, edelleen tosi paljon onnea ja toivotaan että vauvan/ vauvojen alut voisivat hyvin loppuun asti. :heart: Näistä hoidoista alkaneista raskauksista tulee jotenkin paljon enemmän iloiseksi toisen puolesta. Mä itse ihmettelin tosiaan sitä lämpöjuttua, kun 3 aamuna olen nyt mitannut...
  18. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Dreamer78, lämmin kiitos kannustamisesta! Mitään muuta "oireita" ei edelleenkään ole kuin rinnat arat painaessa ja tämän aamun lämpö 37,4. Tuosta lämpöhommasta en tosiaan tiedä, et miten sen kuuluu mennä ja miten esim. Luget niitä sotkee. Tsemppiä kaikille punktioon/ siirtoon meneville, teitä...
  19. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Voi ei Dreamer ja Astrid :hug: Paljon jaksuja teille. Minä jatkan vielä itseni huijaamista ja pidän turhaa toivoa yllä sunnuntaille asti. Huokaus. Tässä pitää jaksaa vielä ne hautajaiset ensin ja sitten voin keskittyä omaan napaan (paitsi että se on mielessä ihan koko ajan kuitenkin).
  20. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Apua, täällähän on jo paljon testailijoita! En meinaa kuitenkaan paikkaani tuossa ketjun alkupäässä vielä luovuttaa. Edelleen tarkoitus testata vasta 13.9 pp16. Testaan silloin vaikka menkat alkais, kun niin kerran käskettiin. Pelkään vaan sitä testausta ihan hirveesti (oon sen kyllä jo ehkä 100...

Yhteistyössä