Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

Hei naiset!

Ajattelin vaan tullailmoittamaanettä kaikki hyvin, oireettomus jatkuu edelleen ja tänään tuli 9+0 täyteen.

Minua ei nyt täällä ehdi näkymään kun otin v-lopuksikin töitä.

Voikaa hyvin!

Toivoopi Bee ja Ee 9+0
 
Krokodiili
Jannaliini, ei ole kyllä mitään helpotusta edelleenkään näköpiirissä :(

Annie77, hui olkoon tuota kaverisi kertomaa... Mullakin on yksi ystävä, joka joutui synnyttämään kuolleen lapsen (käsittääkseni melkolailla täysiaikaisena)... Ei auttaisi nyt liiaksi miettiä noita mahdollisia katastrofeja, kun eihän ne nyt mitenkään todennäköisiä kuitenkaan ole - ja muutenkin, panikointi tuskin on hyväksi raskaana ollessa (tai ylipäätään koskaan). Mutta väkisinkin pistää vähän miettimään, kun kuulee noista tapauksista :/
 
Huomenia kaikille!

Älkää pliis kertoko noita kauhutarinoita! Niistä tulee vaan lisää pelkoa
:ashamed:
Täällä osa oireista hävisi ku luget lopetin mutta kuvotus olo alkaa joka iltapäivä klo 16 ja kestää semmosen pari tuntia, joskus kesti enempikin. Ja siihen auttaa vain kylmät hedelmät kuten vesimeelooni ja appelsiini :D

HIrvee väsymyskin jatkuu ja molemmat puolet alamasusta on vielä herkkänä, kummallista. Toivottavasti on kaikki hyvin!

Ultraan on vielä 2 viikkoa! MIten ihmeessä sen kestän ootella! Vois tietenkin varata aiemmin aikaa mutta sit ei näy niin hyvin......

aitiliini ja 4+6
:heart:
(ompas aikasta vielä, olenkohan edes raskaana?)
 
Sori, sori! Ei ollut tarkoitus pelotella tahalleen! Yritän vaan jotenkin itsellenikin selittää miksi pelkään tuota huomisen ultraa niin kamalasti. Kaikenhan pitäisi olla hyvin kun ei ole vuotoja tms. Tosiasia on, että suurimmalla osallahan kaikki menee ihan hyvin eikä mitään ongelmia ole, mutta taitaa kaikille hiipii peikot mieleen väkisinkin välillä. Saa olla onnellinen jos välillä edes ne onnistuu välttämään. Ei siis todellakaan ollut tarkoitus loukata tai pelästyttää ketään.

Ehkä mä olen liian empaattinen ystävääni kohtaan, toivottavasti sillä nyt ei saa sentään itselleen vahinkoa aikaiseksi...
 
Heippa,
voisin mielelläni tähänkin pinoon liittyä, jos huolitte =)
Kiva tulla vaihteeksi tänne odotuspuolelle, kun on tuolla toisella puolella tullut jo jonkin aikaa pyörittyä..
Elikkäs, meillä takana pitkä taival, lasta yritetty reilut neljä vuotta, takana 6 ivf-hoitoa omilla soluilla, joista 5 negaa, ja 1 km, ja nyt kokeiltiin luovutetuilla munasoluilla, jossa tuoresiirrosta tärppäsi, ja nyt ollaan rv 5+5, LA 11.5.2010..
Olo on kaikkien näiden pettymysten jälkeen epätodellinen, iloitakaan ei oikein vielä pysty, vaikka kuinka yritän..
Varhaisultra on 23.9, siihen asti nyt pitäisi sitten jaksaa sinnitellä..
 
Vilhelmiina tervetuloa joukkoon!!! Oletkin joutunut pitkän taipaleen kulkemaan, kun 6ivf hoitoa. Varmasti aika rankkaa =(. Nyt toivotaan että pieni on tarrannut oikein lujasti kiinni!!!! Sun laskettu aika on muuten mun synttäripäivä =)

Mä oon ollut irti netistä viikonlopun ku koneesta hajos softa viikonloppuna. vietiin se la huoltoon ja alkuviikosta saadaan takasin.

Mun kaverilla on vähän samantapainen tarina kun Anniella ja kyllähän se mielessä pyörii, mutta oon tosiaan koittanut ajatella että omalle kohdalle eteen tulevaa ei vaan mitenkään voi ennustaa. Eikä kannattais liikaa pelätäkkään, koska kuitenkaan ei voi tietää mitä tapahtuu. Ja suurin osa raskauksista menee onnellisesti loppuun saakka.

Mä oon saanut sen hillittömän paniikin ja jännityksen siitä ultrasta pois. Viikonloppukin meni ihan ihan ok fiiliksissä. Onneks. Olo on ihan ok. Eilen tosin alkoi päätä särkemään kun on toinen hartia vähän jumeksessa. Ja mulla panadol ei oikein auta päänsärkyyn =(. Mies onneks hieroskeli illalla ja sain yön nukuttua, mut nyt on orastavaa jomotusta havaittavissa taas. En ollut ihan NIIN väsynyt viikonloppuna, mutta lauantaina oli aikas huono olo. Eilen taas ei niinkään, ja syödä pitää jotain 2h välein. Nice.



 
Hyvää alkanutta viikkoa Odottavat Naiset!

Vilhelmiina: Tervetuloa joukkoon, on todella hienoa että Sinäkin olet täällä! Ilmeisesti teillä ei jäänyt noista IVF-hoidoista pakkasukkeleita kertaakaan? Onneksi nyt on kuitenkin plussa plakkarissa. Tänne vaan muitten joukkoon pitämäänkin se pieni vatsassa!

Annien ultrakuulumisia odotellaan. Varmasti helpottaa kun saa käytyä. Sieltähän saa kuviakin mukaan!

Äitiliini: Sullahan on jo 5+0, eli olet kyllä raskaana ollut jo viikon! :D Nyt kuudennella viikolla! Ultriin tuntuu aina aika matelevan. Mullaon rv10, eli sydänäänten pitäis alkaa hiljalleen kuulua jo neuvolan koneella, eli voin onneks mennä sinne jos tulee ahdistus. Ja dopplerinkin meinasin jossain vaiheessa tilata, mutta se toiminee vasta rv 12->. Sit ei tarttee panikoida ultria odotellessa.

Jannaliini: Anna vaan väsymykselle periksi ja vedä torkkuja ja rentoudu. Nyt siihenkin on ihan lupa. :heart: Tuo onkin haaste, kun oon lopettanut kahvin kokonaan ja just väsyneenä sitä tartteis eniten. meillä on ihana espressomasiinakin ja makusiirappeja ja kaikkea herkkua... mut kofeiinitonta kahvijauhetta. :|

Napsu: Miekin itsekseni hekottelin että tällä syömisellä saa kyllä ison "vauvavatsan" aika äkkiä. :D Hassua muuten miten monilla on tuo appelsiini ollut suosikkilistalla. Täällä myös! Ja tomaatti!

Minä: Yhä TÄYSIN oireettomana. Oireet vaan vähenee koko ajan, tai sitten totun niihin päivä päivältä. Oireettomuus on kuulema poikavauvan merkki. Eli saatteko te loput sit tyttöjä, vai? :D Katsellaan.
Mulla nyt siis rv10 menossa ja keskenmenon riski olisi pitkälti ohi loppuviikosta! Väestöliitossa siis pidetään keskenmenon vaaraa todellisena rv 10:n loppuun saakka. Ja miehän olin siellä hoidossa, eli mie otan tuon 10 viikkoa sen 12 sijaan! :LOL:

Toivoopi Bee ja Ee rv 9 +2
 
Rouva B: Toivotaan et toi oireettomuus ois pojan merkki paitsi et ystävällä syntyi poika vaikka oksensi melkein koko raskauden läpi :D
Itsellä 2 tyttöä joten poika ois tervetullut =) (vaikka tytöt onkin kivempiä, pieniä prinsessoja)

Täällä oireet lieventyneet :eek: Eilen ei tullutkaan sitä kuvotusta mikä tulee joka iltapäivä!
Väsymys on kyllä todella kova, voisi nukku 24h vuorokaudessa. JOka raskauteni riesa eli ummetus alkoi taas heti alusta....täytyypi mennä apteekkiin hakee jo varuilleen jotakin ennen ku äityy taas tosi pahaksi niin kuin ennen!


 
Hello kaikille! Taidan uskaltautua ilmiantamaan itseni. Rouva Bee olikin käynyt tuolla lapsettomuus puolella kertomassa tästä ketjusta, joten tässä ollaan.
Olen kolmekymppinen nainen ja mies muutaman vuoden vanhempi. Lapsettomuutta on takana n. 3 vuotta. Takana yksi luomuna alkanut raskaus 0108 joka meni kesken np-ultraa edeltävänä yönä. Sen jälkeen ei mitään. Hoitoja on tehty 2xIUI toukokuussa ja kesäkuussa 2009. Nyt elokuussa tehtiin 1. ICSI, jonka tuoresiirrosta eilen plussasin pp16 päivänä selkeän plussa (siis 2 testiä piti varmuuden vuoksi tehdä). Olo on vähintäänkin epätodellinen. Ajattelin viime viikolla kuvittelevani oireita, jotka olisi selittyneet ihan hyvin Lugeillakin... Pelkäsin testaamista ja pettymystä ihan hirveesti ja panttasin eilen aamulla pissille menemisen kanssa pitkään, sit oli pakko vaan luovuttaa :D
Tie on pitkä ja pelko seuraa mukana varmasti koko ajan. Toivoisin voivani nauttia tästä kuitenkin niin pitkään kuin mahdollista. Soitin klinikalle ja rv:t ovat nyt huimat 4+5! Nettilaskurin mukaan la on 19.5.2010.
Hyviä vointeja teille kaikille!
 
Krokodiili ja Äitiliini: Mie oon huomannu että ajattelen välillä tyttönä tätä maha-asukkia, vaikka 99% varmuudella se on kuitenkin poika, koska meidän kummankaan suvussa ei ole tyttöjä (yli 25 vuoteen yhtäkään). Suvullahan menis ihan pasmat sekasin jos semmonen eksoottinen olento tänne syntyis. Jotenkin vaan tuntuu niin tyhmältä edes miettiä noita sukupuoliasioita, kun tässä joutuu jännäämään vaan sitä että sais sen vauvan! :D
Äitiliiniltä, vielä kysyisin että onko tämä raskaus poikennut jotenkin edellisistä?

Wattu, hienoa, tervetuloa! Sähän pääset parin päivän päästä jo kuudennelle viikolle! Saankos kysyä kuinka sinä vasta pp16 plussasit, oliko silloinkin pupu pöksyssä? :D
Epätodellinen olo on täällä kaikilla. Epävarma myöskin. Mutta ainakin täältä löytyy kanssakulkijoita! ;)

Minä: Piti nyt vielä marmattaa ( :ashamed: ) tuosta kuukausiketjusta, mihin yleensä sännätään plussattua. Kun jotenkin täällä me varmaan ollaan erittäin varovaisia kaiken kanssa. Siellä taas kun yksi tunnusti polttelevansa tupakkaa, niin muut tunnustivat kuorossa perässä (HUI! En ikinä uskaltas) ja myös hieman dissailivat sitä että halusin varoa kofeiinia ja vältettäviä ruokia. Että ei se kuulema pienestä tule joku listeriakaan. Mikä on kuitenkin väärä tieto. Listerian kun saa, niin se jatkaa lisääntymistään ihmisen kehossa. Eli yksi pienikin altistus riittää.
Jotenkin rasittaa se, että siellä ikäänkuin vähätellään varovaisuutta, vaikka lapsettomuudesta kärsineet ovat ihan taatusti "itseoppineita ammattilaisia" näissä riski-asioissa. Sen verran joutuu opiskelemaan raskauden edellytyksiä ja sen onnistumista tahtomattaankin näissä hommissa.
Mutta joo, on kiva että te ootte täällä. :hug:

Toivoopi Bee ja Ee
 
Rouva B en oikeastaan muuta eroa ainakaan vielä huomannut kuin kuvotus alkoi heti plussattua melkein kun aiemmin se on tullut vasta pikkasen myöhemmin... ja sit on kyl toi alamasun molemmat reunat aika herkkiä ni sekin vähän pelottaa ettei ois joku KU raskaus :/
 
Tervetuloa vilhelmiina ja wattu, lisäsin teidät listaan. Sanokaa, jos teidän tiedoissa on jotain korjattavaa tai haluatte lisätä /poistaa jotain siitä. :flower:

RouvaB: Tuntuisi täysin absurdilta ajatukselta polttaa raskauden aikana! Tietenkin mun on tosi helppo sanoa, kun en ole ikinä polttanut. Kuitenkin jokainen tämän päivän ihminen tietää riskit (tai ainakin pitäisi tietää ). Tosin kyllä toiset on aika idioottejakin, esim. tiedän tapauksia, joissa raskaana oleva pitää tupakointia hyvänä, koska vauva on sit pienempi ja helpompi kato synnyttää. Idiooteiltakaan ei ole vauvan tekoa kielletty. En nyt pidä tupakoijaa automaattisesti tälläisenä idioottina, mutta kyllä se aina pistää miettimään, että mikä siinä on niin vaikeeta, kun riskit tietää. Tupakka kyllä aiheuttaa tosi kovan riippuvuuden, että ei siitä helppoa ole eroon päästä, mutta osa ei edes yritä. Samat vilunväristykset aiheuttaa tapaukset, joissa jompikumpi vanhempi polttelee rauhassa tupakkaa ja vauva istuu/makaa vaunuissa ja saa kaikki savut naamalleen. Yh!
 
RouvaB mulle annettiin testauspäiväksi tuo pp16. Ihmettelin sitä moneen otteeseen tuolla syksyn pinossa, et miten niin myöhään kun monilla oli pp14. Olisihan se näkynyt jo aikaisemmin, mut en uskaltanut uhmata ohjeita... Tai meinasin testata pp15, mut mies kielsi :D
 
Maanantaipäivää tännekin! Uusille tervetuloa!

Täällä eletään melko oireettomana. Alavatsa on molemmilta sivuilta kipeä, niin kuin aitiliinilläkin. Minulla ei enää ole tuota mahdollisuutta KU:hun tai ainakaan munajohdin sellaiseen, joten uskon että siellä ne keltarauhaset vain jomottelee suuruuttaan :D Närästys palasi taas kuvioihin, kun jouduin töihin... Mulla on siis muutenkin todella herkkä masu ja tää tila ei kyllä paranna ainakaan näitä närästysoireita :LOL:

Tupakkakeskusteluun sen verran, että itse olen (olin) satunnainen tupakoitsija. Ja joudun myöntämään, että plussatestin nähtyäni jouduin sen viimeisen tupakan käydä polttamassa. Piina-aikana en polttanut yhtään tupakkaa enkä enää aio tämän raskauden aikana moista touhuta. Ensimmäisen raskauteni alussa poltin satunnaisesti ja kun se päättyi keskenmenoon, niin kyllä se pisti miettimään, että olenko sen itse aiheuttanut tupakalla tai jollain muulla toiminnalla. Enää en myöskään halua jälkikäteen miettiä, jos tulee keskenmeno tai jotain muuta, että olenko itse tehnyt jotain.

Mulla on ollut siirrosta asti poikaolo... Tyttö siis selkeesti tulossa :LOL: Mulla kyllä on ehkä aina ollut sellainen olo, että saan pojan. Tämä johtuu ehkä siitä, että tyttölapset on mulle melko pelottavia. Itsellä on nimittäin kuusi pienempää veljeä, joten tuo poikalapsi tuntuisi jotenkin turvalliselta vaihtoehdolta ;) Loppujen lopuksi sillä ei ole mitään väliä, kunhan tämä jaksaisi tuolla masussa kököttää kevääseen asti!

Masunkasvatusiloa kaikille!!!!!
 
Kiitos tervetulotoivotuksista!!
Kivinen tie on tosiaan kuljettu.. mutta kaikkea sitä ihminen jaksaa, kun elää vain hetken kerrallaan, eikä tiedä tulevasta.
Toivotaan, että nyt saataisiin kaikki jatkaa onnellisesti tässä pinossa vielä piitkän aikaa..

Ollaan kerrottu tilanteesta mun ja miehen vanhemmille, sekä mun veljelle perheineen ja muutamalle ystävälle.
En olisi oikeastaan halunnut vielä kertoa, mutta sitten jos menisi kesken, en pystyisi kuitenkaan sitä salaamaan, joten parempi, että tietävät jo samantien.
Viime keskenmenossa en ollut kertonut raskautumisesta kenellekkään, ja oli sitten aika rankkaa sitä ruveta siinä tilanteessa vuodattamaan..
Äitini on kyllä varsinainen hössöttäjä, ja ikäänkuin hän ei sisäistäisi sitä, että tilanne on vielä aika riskaabeli, vaan suunnitelee suurinpiirtein jo lastenhuoneen sisustusta... Voi kun sitä itsekin voisi olla tuollaisella mielellä..

Rouva B:n tavoin minua pelottaa oireettomuus, en toki mitään kauheaa oksennustautia haluaisi, mutta jotain yökötystä, niin tietäisi että jotain tapahtuu..
Tänään on myös tullut hieman tuhruvuotoa, joten pelottaa kyllä melkoisesti.. Ei auta kun yrittää vaan pysyä järjissään..
Tsemppiä kaikille!!
 
Tervetuloa uudenuutukaisillekin! Kilokaupalla hermoja haluaisin teille antaa, olen omani käyttänyt jo tehokkaasti vähiin näin alkumetreillä :$

Nt-ultrasta selvittiin hengissä, vaikka tiukkaa teki. Verenpaineet oli aika taivaissa ja syke 120 vaikka istuin pitkän aikaa. Tutkijina oli tällä kertaa erikoistuva ja seniori ja sanoinkin, että on se hyvä että teitä on useampi ku mä pyörryn tohon matkalla tutkimustuoliin ni saatte mut ylös helpommin. Kerroin hyvin suoraan jännittämisestäni, en suinkaan toimenpiteeseen liittyvästä vaan tulokseen. Ja vannotin, että sanovat heti jos syke näkyy. No ei kerennyt kunnolla sikiö piirtyä ruudulle kun jo itsekin näin että kyllä sykkii!

Kaveri oli nukkumassa naama meihin päin eikä meinannut millään herätä. Katseltiin aika pitkään kun se erikoistuva selvästi vasta opetteli ja näimmekin valtavan kuperkeikan ja sätkivät jalat, pienet varpaat ja sormet ja jopa aivot (on tullut äitiinsä selvästikin) :p Aivan mielettömän ihanaa. Harmi ettei puoliska päässyt mukaan, menetti kyllä aika ison palan.

Kaikki oli ennakkopeloista huolimatta kunnossa ja veriseulakin negatiivinen, joten nyt lupasin itselleni nauttia raskaana olemisesta täysin rinnoin ainakin pari päivää.

Tsemppiä kaikille kohtalosisarille, joiden mielen valtaa välillä pelot ja huolet enemmän kuin tuntuu että jaksaisi kestää! Meitä ei helpolla päästetä kun mieli tekee temppujaan. :hug:
 
Krokodiili
Ensimmäinen päivä yli yhdeksään viikkoon, että olen ajatellut että saatan vaikka jäädä henkiin. Olen jaksanut olla vähän enemmän pystyasennossa, lähinnä istumassa. Kävin jopa pihassa hävittämässä kesäkukat laatikosta ja amppelista. Enpä ole juurikaan ulkosalla muuten käynyt lähes kymmeneen viikkoon... (Mitä nyt autoon mennyt välillä kun on johonkin ollut pakko lähteä.) Voi olla, että toiveikkuuteni on ennenaikaista, mutta ensimmäinen päivä joka tapauksessa kun olen jaksanut edes toivoa.

Hyvin meni Anniella ultra, jess!! :)

terv. Kroko 15+4
 
Annie ihanaa että kaikki oli hyvin! Nyt tosiaan koitat iloita! Ja kohtahan ne alkaa potkutkin tuntumaan ni sitten ainakin tietää että kaikki on hyvin =)

Krokolle onnea paremmasta päivästä! Varmasti piristää mieltäkin kummasti kun pääsee edes vähän käymään ulkona. Toivotaan että tämä päivä on eilistä parempi!!!

Vilhelmiina mun äiti on ihan samanlainen, se on käynyt katsomassa jo lastenvaunujakin.. ja miettii tosiaan jo lastenhuoneen sisustusta. Mut sen verran taikauskoinen on, että on kaupassa vasta hypistelly vauvanvaatteita. Ostaa kuulemma vasta sitten kun se 12 vkoa on täynnä =).

Mulla alkoi aamu kurjasti. Ajoin oravan yli työmatkalla ja iso itkuhan siitä pääsi. Pitää toivoa että kurre pääsi oravien taivaaseen..

Eilen oli taas vähän ällö olo, mut ei tarvinnut oksua tai edes yökkiä. Pienet torkut otin töiden jälkeen ja kävin sit kuitenkin koiruuden kanssa pienellä ulkoilureissulla. Miehelle tulee kiukuteltua ihan liikaa ja ihan turhasta. Harmittaa oikein ku oon aika usein nassu nurinpäin kun toinen iltamyöhällä tulee väsyneenä kotiin. Pitää koittaa tsempata tänään.

Ja huomenna onneks on jo ultra!!! Jesh! Jänkättää kyllä...

Napsuneiti ja pallero 7+0 *poks*

 
Tiistaita Naiset!

Napsu: Ton takia mulle ei annettu korttia.Inssissäkin tein motarilla äkkijarrutuksia kun luulin kiviä sammakoiksi. Niin, ja väistin perhosta. :ashamed: Mie oon tosi huono antamaan itelleni anteeksi jos autolla tappasin jonkun, varsinkin kun varmasti tappasin, koska en keskity ajamiseen vaan siihen ettei kukaan kuole sen takia. :kieh:

Kamala kun aika rientää kuitenkin tosi nopeasti! Napsullakin se ultra nyt, mikä vasta tuntui ettei ikinä tule. :D Ja onnea napsu rv 8!

Krokodiili: Ihanaa, valoa näkyvissä siis! Onhan tuokin jo jotain. Hassua, miten sitä oppii iloitsemaan ihan noinkin pienistä asioista. :heart:

Annie: voi kun ihanaa! Mulla viikonloppuna työkaveri näytti omat np-ultran kuvat, ja koitti todistella mulle että se on tyttö (kun niin kovasti toivoo tyttöä). "Kato nyt miten siro, eikö ole ihan tytön näköinen?". Ja vähän kauhistutti kun siinä kuvassa oli pieni PÄÄKALLO! Eli vauva katsoi suoraan "kameraan" ja siinä näkyi vaan silmän reiät, hapaat ja kolmion mallinen nenänreikä. :D Mut ne sivuprofiilikuvat on ihania. saitteko mukaan kuvia?

Vilhelmiina: On se kyllä vaikeaa koittaa luottaao maan kehoon lapsettomuuden ja keskenmenon jälkeen. Tiedän sen kokemuksesta itsekin. Aikakuitenkin näkyy kuluvan ja päivät valuvan ja kokoajan ollaan turvammisilla vesillä. Hetki hetkeltä.
Mie en oo uskaltanu kertoa vielä kenellekään raskaudesta (paitsi miehelle ja keikkatyöpaikassa koska työn takia pakko, mutta niitä ihmisiä en silleen tunne).
Enkä aiokaan kertoa vaikka kaikki hyvin kuulema onkin. Ehkä just np-ultran jälkeen. :heart:

Valma: Tuosta sun "siirrosta asti poika olo" -jutusta tuli mieleen, että se, joka hedelmöittää ICSI-hoidossa munat siittiöillä, tietää kumman alkion tekee. Tyttö siittiöthän ovat isompia ja hitaampia. Eilen vaan mietin tuota itekseni..

Toivoopi Bee ja Ee
 
taas oireeton päivä täällä! Väsymys vain kova ja nyt kurkkukin kipeä......
tekis mieli mennä sinne ultraa heti mut en usko et siit paljon ois hyötyä......uus raskaustestikin kävi mielessä mutta tuskin siitäkään mitään hyötyä on...... kamalaa tää piinaaminen ultraan asti.....
hei just huomasin et rinnat on hieman arat....hyvä merkkikö? :LOL:
En tiedä itkiskö vai nauraisko.......

tänään pyysin isännöitsijälausunnon jotta voin alkaa hakee isompaa kämppää mut en sitä hakemustakaan uskalla sit laittaa enne ultraa :/
 
Annie; hienoa, että ultrassa kaikki hyvin! Onneksi olkoon!

Napsuneiti:
tsemppiä huomiseen ultraan!!

ON: täällä tuhruvuotoa ollut vielä tänäänkin.. onneksi ei ole siitä yltynyt..
Äitiliini puhui uusintaraskaustestin tekemisestä, ja siihen tänään sorruin.. Onneksi näytti vahvaa viivaa, helpotti hieman mieltä, vaikka ei olekaan varmuus mistään..
Minähän aloittelin testailut jo pp8 (luovutus-soluhoidossa ei pregnyliä taustalla, joten uskalsin jo silloin testata), ja siitä lähtien olen testejä tasaisin väliajoin tihrustellut.. Koko ajan on viivat kyllä vahvistuneet..
Tänään ollut hieman yököttävää tuntemusta myös, tähän astihan olen ollut oireeton, joten toivotaan, että se on hyvän merkki..

Krokodiilille jaksuja oksentelun keskelle, toivottavasti rupeaa pikkuhiljaa helpottamaan!
 
Äitiliini: Mulla siis rv 10 ja ei yhtään mitään oireita. Ainoastaan vatsaturvotus. Mutta ei ällötystä, ei alavatsan nippailuja, ei rintakipuja - ei mitään. Ja raskaus on kuulema todella hyvä. Itsekin olen sortunut noihin raskaustesteihin ja tehny niitä yhteensä ainakin 6, mutta en enää viimeisimmän ultran jälkeen yhtään.

vilhelmiina: Turhuilun pitäis ihan kuulua asiaan kyllä. hassua, miten joka paikassa toitotetaan että vuotoa saa olla ja yleensä jossain vaiheessa onkin. Mutta silti se huolettaa. Niin huolettais muakin. Onneks siis oon säästynyt moiselta, tällä taustalla kun tuppaa huolehtimaan vähän ylikin kaikesta! :/

Minä: Minä sain eilen jonkun lahjan maailmankaikkeudelta. Multa hävisi jostakin syystä huoli, ja pystyin nauttimaanraskaudesta paljon enemmän. Yöllä näin aivan ihanan unenkin vauvasta jo. Toinen oli niin ihana ja pieni. Nyt on jotenkin todella seesteinen ja varmempi olo. Hyvä olo, kun ei tarvitse pelätä. :heart:

Toivoopi Bee ja Ee 9+4
 

Yhteistyössä