Hyvää alkanutta viikkoa Odottavat Naiset!
Vilhelmiina: Tervetuloa joukkoon, on todella hienoa että Sinäkin olet täällä! Ilmeisesti teillä ei jäänyt noista IVF-hoidoista pakkasukkeleita kertaakaan? Onneksi nyt on kuitenkin plussa plakkarissa. Tänne vaan muitten joukkoon pitämäänkin se pieni vatsassa!
Annien ultrakuulumisia odotellaan. Varmasti helpottaa kun saa käytyä. Sieltähän saa kuviakin mukaan!
Äitiliini: Sullahan on jo 5+0, eli olet kyllä raskaana ollut jo viikon!
Nyt kuudennella viikolla! Ultriin tuntuu aina aika matelevan. Mullaon rv10, eli sydänäänten pitäis alkaa hiljalleen kuulua jo neuvolan koneella, eli voin onneks mennä sinne jos tulee ahdistus. Ja dopplerinkin meinasin jossain vaiheessa tilata, mutta se toiminee vasta rv 12->. Sit ei tarttee panikoida ultria odotellessa.
Jannaliini: Anna vaan väsymykselle periksi ja vedä torkkuja ja rentoudu. Nyt siihenkin on ihan lupa. :heart: Tuo onkin haaste, kun oon lopettanut kahvin kokonaan ja just väsyneenä sitä tartteis eniten. meillä on ihana espressomasiinakin ja makusiirappeja ja kaikkea herkkua... mut kofeiinitonta kahvijauhetta. :|
Napsu: Miekin itsekseni hekottelin että tällä syömisellä saa kyllä ison "vauvavatsan" aika äkkiä.
Hassua muuten miten monilla on tuo appelsiini ollut suosikkilistalla. Täällä myös! Ja tomaatti!
Minä: Yhä TÄYSIN oireettomana. Oireet vaan vähenee koko ajan, tai sitten totun niihin päivä päivältä. Oireettomuus on kuulema poikavauvan merkki. Eli saatteko te loput sit tyttöjä, vai?
Katsellaan.
Mulla nyt siis rv10 menossa ja keskenmenon riski olisi pitkälti ohi loppuviikosta! Väestöliitossa siis pidetään keskenmenon vaaraa todellisena rv 10:n loppuun saakka. Ja miehän olin siellä hoidossa, eli mie otan tuon 10 viikkoa sen 12 sijaan!
Toivoopi Bee ja Ee rv 9 +2