Jannaliini: Onnittelut ultranäkymistä! On varmaan aivan ihanaa nähdä pienen sydämen humpsuttavan ruudulla :heart:
Aitiliini jep sama aika on =) Mä taustalla seurasinkin sun plussaamista
Oikeastaan varsinaista kuvotusta ei ole tullut. Olo on välillä sellainen, että olisi vatsatauti ja röyhtäilyttää koko ajan... Mutta ei ole mitään, mikä erityisesti aiheuttaisi huonoa oloa. Viime keväänä oli ku-raskaudessa tuota röyhtäilyä ja närästystä, niin lääkäri sanoi että se on minun raskauspahoinvoinnin muoto... Mä varmaan tuun kyllä kuolemaan tohon närästykseen, jos se vielä pahenee, mulla kun ei Renniet auta vaan pitäis olla jotain tujumpaa...
Väsymys ja yöllä pissaamassa käyminen taitavat olla ne suurimmat oireet tällä hetkellä. Toisaalta toivoisin, ettei olisi mitään oireita, niin ei tarvitsisi stressata sitä, että oireet loppuu
Kaikissa epäonnistuneissa raskauksissa olen itse oikeastaan tiennyt, ettei kaikki ole ok ja oireet ovat loppuneet yhtä nopeasti kuin alkaneetkin. Ja nyt toivon suuresti, etten sitä tunnetta koe tässä raskaudessa! Olenkin päättänyt, että tää on nyt se kerta kun me onnistutaan
Varhaisultra on vasta 1.10, jonne on aivan liian piiiiitkä aika. Mitähän sitä keksisi, että tämä kolme viikkoa menisi kuin siivillä???
Valma ja huikeat rv:t 4+3 :heart: