Hakutulokset

  1. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Varovaiset onnittelut Eena! Aivan mahtavaa! Toivotaan, että asia on juuri niin kuin testi väittää. Onko sulla mitään oireita? Lisää näitä!!!
  2. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Voi Paa-pu :hug: . Nyt pitäis ihan tilastollisestikin tulla plussa jollekin! Tosin eipä nämä asiat paljoa tilastoja katsele...
  3. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Joku varmasti/ toivottavasti plussaa, mut omiin mahdollisuuksiin ei ole uskoa kyllä ollenkaan. Toivon toki sitä enemmän kuin mitään muuta maailmassa...
  4. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Voi Kristiina, :hug: Dreamerille edelleen :hug: Astridilla on vielä toivoa! Nyt testaa vasta virallisena testipäivänä ja aamulla. Älä lopeta lugeja kun voi tosiaan olla, että kaveri on matkassa. Onko sulla mitään oireita? Valitan tästä koko ajan, mut mulla on ihan hirveen monta päivää...
  5. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Heti hyökkäsin Dreamer78 sun kuulumisia kattomaan kun huomasin, että olet kirjoittanut. :hug: Tsemppiä sinulle kovasti. Totta tuon testaamisen kanssa, että pääsis tästä PIINASTA ja pelosta aina veskissä käydessä. Mut kun pelkään sitä testaamistakin! Se yksi viiva on niin tympeää...
  6. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Dreamer78, joko testasit? Hitsi rupeaa olemaan vessassa käynnit pelottavia kun odottaa vaan sitä, et milloin rupeaa punaista näkymään. Pöh!
  7. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Pohtijatar, sulla on sama saalis kuin mulla oli. Noista sitten 12kpl hedelmöittyi ja 5 oli hyviä 3 päivän viljelyn jälkeen. 1 siirrettiin ja 4 pakkaseen. Olen kyllä omaan saaliiseeni tyytyväinen. Sulla on noita niin paljon myös, et vaikka pieni kato kävisi luulisi hyviäkin löytyvän. Peukkuja!
  8. W

    Onko ketään, joka olisi raskautunut ensimmäisestä hoidosta?

    Näitä on ihana lukea! Onnea teille kaikille!
  9. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Vadelmaunelma, kiitos vastauksesta! PASsin haluan kyllä ehdottomasti heti seuraavaan kiertoon jos tämä ei onnistu. Kristiina, tsemppiä piinistelyissä. Tosi hyvät hermot on sulla ollut! Dreamer78, peukutukset myös sulle lopuissa piinapäivissä. Mä ainakin näillä näkymin meinaan odottaa sinne...
  10. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Voi ei Anksu! Ei tuohon osaa kyllä mitään lohdun sanaa nyt sanoa :'(

Yhteistyössä