Hakutulokset

  1. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Kääk, että rupee pelottamaan kun on jo pp10! Olen ihan hermona ja pelottaa, et miten minä huonot uutiset otan. Luulis menkkojen alkavan ennen testipäivää, joka on siis vasta ensi sunnuntai pp16. Vielä viime viikon lopulla oli kaikenlaista pientä oirettta, mut nyt ei enää mitään, pientä rintojen...
  2. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Dreamer78, en muista olitko jo kirjoittanut aiemmin, mut mikä sulle on annettu testipäiväksi? Meillähän on jo pp8 ja tuossa on jo plussia muilla pp10, eli kahden päivän päästä. Kun mulla testipäivään olis vielä 8 päivää!!!
  3. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Paljon onnea Äitiliini ja Minni! Aivan mahtava juttu, että hoidot tuovat tulosta! Puskatäti, mulla oli siirto 28.8 ja testipäiväksi on annettu 13.9, eli pp16. Omista tuntemuksista: illalla on kylmä ja yöllä herään kun on peitto ja tyyny läpimärät hiestä. Säännöllisin väliajoin...
  4. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Pikaisesti katseltuna aika monella näyttäisi olevan testipäivä muutamaa päivää aiemmin kuin itsellä. Meille annettiin testipäiväksi vasta pp16. Mikähän tuossakin on ideana, että ne noin vaihtelee.
  5. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Pohtijatar, mulla soluja viljeltiin myös 3 päivää, eli punktio oli ti ja siirto pe. Silleen sanoivat, että valikoituu hyvin ne, jotka kestävät pakastuksen. Meillä oli selvää, että 1 siirretään mun perussairauteni takia. Lääkäri ei edes muuta harkinnut. Kaksosraskaus olisi riski lapselle että...
  6. W

    Raskaaksi ilman hoitoja vaikka PCO?

    Mulla ei oltu koskaan diagnosoitu PCO:ta aiemmin vaan vauva sain alkunsa 7kk:n yrityksen jälkeen. Raskaus tosin meni kesken ja uutta ei ole alkanut kohta 2 vuoteen. Mutta siis ei PCO ole lapsettomuus tuomio. Meillä vikaa on myös miehessä.
  7. W

    Alkioiden pitkänviljelyn tulokset

    Risupesä, juu tarkoitin. Siis mulle sanoi, että 1 ja 2 luokan alkiot ovat hyviä ja 3 ja 4 luokkaisista ei raskautta ala ja niitä ei pakasteta. Uutta on mulle tuo, että klinikoilla on vissiin omat pisteytysjärjestelmänsä. Näitä ei kyllä kannatta ruveta vertaamaan siinä tapauksessa ollenkaan...
  8. W

    Alkioiden pitkänviljelyn tulokset

    Mulla alunperin oli 12 hedelmöittynyttä solua, mutta suurin osa karsiutui viljelyn aikana. 1 tuoresiirrettiin ja 4 laitettiin pakkaseen ja nämä siis 3 päivän viljelyn jälkeen. En tiedä, onko tuo alkioiden pisteytys miten tarkkaa, mutta mulle klinikalla sanoivat, että 3 tai 4 pisteen alkiosta ei...
  9. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Sellainen kysymys teille muille punktiossa+siirrossa käyneille, että milloin olette uskaltaneet aloittaa petihommat? Mulla tuli punktiosta eilen viikko ja mulla ei ole enää mitään erityisiä kipuja tms. ja alkio siirrettiin siis viime perjantaina. Klinikalla sanoivat, että ne hommat voi aloittaa...
  10. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Dream09 ja Astrid, kiitos osanotosta. Nyt vaan jo pelkää sitä päivää kun on hautajaiset ja silloin pitäs ruveta tietämään jo hoidon tulokset. Silja-Leena mulla on ihan samat mietteet kuin sinulla. Tuntuu, ettei oikein osaa elää normaalisti vaan kuukaudet ovat niin aikataulutettuja kaiken...
  11. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Sylin täydeltä onnea Viksi!!! Aivan mahtavaa, että meidän pinoonkin alkaa tulla näitä hyviä uutisia! Mulla oli punktion jälkeen menkkatuntemuksia ja on välillä vieläkin. Tuntuu, että kohta ne alkaa vaikka ei pitäisi kyllä vielä ja toivottavasti ei ollenkaan... Sain nimittäin ikäviä uutisia...
  12. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Dreamer78, ihan samoissa piinapäivissä mennään ja samoissa fiiliksissä täälläkin. En saanut illalla edes unta kun rupesin murehtimaan tämän kaiken hukkaan menemistä ja sitä miten jaksan sen pettymyksen. Ajattelin että suurempi todennäköisyys tässä on epäonnistua kuin onnistua->joo, tosi hyvä...
  13. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Vadelmaunelma, itse laitoin mahdollisimman mukavat ja ei kiristävät vaatteet. Tosin olin jo punktiopäivänä niin turvoksissa, että vaatteet oli ihan jo siksi mukavat ja löysät. Sain tietää munasolujen määrän jo heti siinä heräillessäni ja seuraavana päivänä sain tietää hedelmöittyneitten...
  14. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Tervetuloa uusille! Ja voimia piinailijoille ja muille ketjun jäsenille! Tulin juuri siirrosta (1 siirrettiin perussairauden takia) ja niinhän se oli, ettei niistä 12 hedelmöittyneestä jäänyt kuin 5 hyvää alkiota, joka siis on mun mielestä ihan hyvä määrä. Oli kuulemma hyvä viljellä vähän...
  15. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    dream 09 jostain syystä tässä tapauksessa pitempi viljely on parempi. Tänään sanoi klinikalta vaan sen, et ei vielä pysty sanomaan mikä on paras että mikä siirretään.
  16. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Mulla oli tiistaina punktio ja maha on edelleen hirvee pallo ja aika arka, etenkin sängystä ylösnouseminen yms. on vielä vaikeaa. Mut nyt tuntuu että tänään on jo parempi päivä kuin eilen. Taidan uskaltautua jo kauppaan. Klinikalta soitettiin jälleen väliaikatietoja ja nyt niistä 12...
  17. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Eena, nyt vaan nostetaan tosiaan kaikki sormet ja varpaat pystyyn pienen/ pienten puolesta!
  18. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Annamaria83, kyllä. Mulla poistettiin punktiossa kysta, joka oli siellä koko kasvattelun ajan. 1 kysta vissiin oli vain ja soluja tuli 15kpl, joista tämän aamun puhelun perusteella on hedelmöittynyt 12kpl. Niin ja kystan koosta en osaa sanoa mitään kun ei kerrottu enkä älynnyt kysyä. Mutta ei...
  19. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Sain toistaiseksi erittäin hyviä uutisia klinikalta. 15 punktioidusta solusta 12 oli kypsiä ja hedelmöittynyt. Huomenna aamulla saan lisää väliaikatietoja. Sovittiin nyt alustavasti että perjantaina oli siirto klo 9. Mulle siirretään vain 1 koska kaksosraskaus olisi liian iso riski kun kuulun...
  20. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Eena, nyt toivotaan ja uskotaan että ne 4 jäljellä olevaa ovat huippukamaa! Samaa pelkään itsekin, kun kyllähän 15 olis hyvä määrä, mutta ei se mitään vielä kerro... Astrid, ei ole vielä tietoa siirrosta. Selviää varmaan tarkemmin huomenna, et pitääkö jatkojalostaa. Mulla syy tuohon nukutukseen...

Yhteistyössä