Hakutulokset

  1. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    No niin punktiosta kotiuduttu ja hyvinhän se meni nukuksissa. Heräiltyä olin höperrellyt jostain Michael Jacksonin unilääkkeistä yms. järkevää . Mulla ei ole siitä mitään muistikuvaa! Saaliiksi saatiin 15 munasolua, ja huomenna selviää, että oliko ne kypsiä ja mitenkä lähtee kehittymään. Siirron...
  2. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Nipsulle lohtu-ajatuksia :hug: Kiitokset Eenalle tsempityksistä, sitä tarvitaan! Hyvä, että punktio ei jättänyt mitään kauhukuvia päähän ja tosi hyvän saaliin olette saaneet. Toivotaan, että joukossa on teidän pikkuinen! Ja punktiopäivä-kaverille Astridille peukut pystyyn. Ei se huominen...
  3. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Huomenia vaan kaikille! Huomenna olis sitten punktio meikäläisellä ja kyllä hieman jännittääkin, mutta kun tulee se nukutus siihen, niin se sitten vähän rauhoittaa. Maha on ihan järkyttävän turvonnut ja arka, kai tämä on normaalia? Launtaina mentiin juhliin ja tuskailin miehelle kun mikään vaate...
  4. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Astrid Nyt meillä on sitten sama punktiopäivä. Kymmentä solua mullekin lääkäri uskalsi veikata, mutta katsotaan nyt. Toivottavasti niiden jatkojalostus onnistuu, muuten solujen suuri määrä on ihan turhaa. Tiki-71 kiitos tsempityksestä. Isis juu, lääkäri on kyllä tosi hyvä. Eilen kyseli, et...
  5. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Amelielle ja Tytille voimia. Tämä on pitkä ja raskas tie, ei voi muuta todeta. ON, 2. ultrassa käyty ja tilanne on edelleen se, että ensi tiistaina 25.8 punktioon. Ja varmistui, että nukutuksessa se tehdään. Maksaahan se lisää, mutta se on tässä konkurssissa se ja sama. Ja vois se tehdä aika...
  6. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Astrid juu, tiistaina ultrassa lekuri sanoi, että punktio on mitä todennäköisimmin tiistaina. Huomenna on vielä ultra jossa varmistuu. Jotenkin en nyt osaa itse punktiota jännätä, kun tiedän että olen taju kankaalla. Tietenkin sen jälkeiset tuntemukset mietityttävät, onko kovin kipeä, tuleeko...
  7. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Kävin eilen 2. ICSIä edeltävässä ultrassa. Muniksi on kasvamassa 15-20 kpl, toivottavasti ei laadun kustannuksella. Lekuri varoitteli jo hyperistä ja siitä, että ensi viikko on syytä levätä ja kirjoittaa mulle koko ensi viikon saikkua ensin meinatun 3 päivän sijasta. Tosin todennäköisin...
  8. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Kiitti Amelie vastauksesta! Sulla onkin piinikset menossa, peukkuja paljon! Mä olen vaan yksityisellä hoidossa ja se paikan leima/ nimi tulee siihen todistukseen varmaankin väkisin. Jos olisin julkisella niin siihen tulis vaan tuo yliopistollinen sairaala. No pitää tässä funtsia miten tekee. En...
  9. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Mulla oli eilen 0-ultra ja munasarjoissa näyttää siltä kuin kuuluukin sumuttelujen aikaan. Tänään aloitan Puregonit 150 IU annoksella. Vasen munasarja on aina ollut hankala nähdä ultratessa ja nyt lekuri sanoikin, että punktio jouduttaneen tekemään nukutuksessa! Hui kun säikähdin, mutta kyseessä...
  10. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    No niin, alkoihan ne menkat sitten eilen viimein. Tai lauantaina jo tuhrutteli. Hitsi kun mies-parka oli jo kerennyt vähän toivoa, että olis vielä tärpännyt ja niin totta puhuen itselläkin kävi mielessä, et mahdollistahan se on jos ei elä selibaatissa... Noh, nyt sitten 0-ultra ylihuomenna (ke)...
  11. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    No on kyllä aika vaihtelevia ohjeita. Tietenkin järjellä ajatellen pitäisi pyrkiä siihen, et ottais aina säännöllisin väliajoin, mutta ei se näin lomalla onnistu millään =) Mua ärsyttää tämä menkkojen myöhästyminen ihan hirveesti! Miksi pitää vielä tämmöisellä kiduttaa! Kun nyt vielä...
  12. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Voi hitsi, mä olen sumutellut miten sattuu. Siis toki aamuin illoin, mut kun arkena herään klo 6 ja sumutan heti herättyä. Viikonloppuna saattaa sumuttelut mennä 10 asti... Toivottavasti ei haittaa! Mulle voi korjata listaan, että punktio siirtyi viikolle 35. Tällä viikolla keskiviikkona piti...
  13. W

    Hoidot Kysillä

    Itseasiassa lääkekatto on tänä vuonna 672,70?. Hoidoissa tuo raja tulee aika nopeasti kyllä täyteen. On se kallista!
  14. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    No niin, tänä aamuna aloitettu sitten Synarelan sumuttelut. Ensin ajattelin, että eihän sieltä varmaan mitään tullut kun ei tullut sitä pahaa makua suuhun, josta olin lukenut, mutta tulihan se sitten vähän ajan päästä. Nyt kun nämä rankemmat hoidot virallisesti alkoi mulle tulee välilllä...
  15. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Mulla kanssa syynä muille kertomattomuuteen on se, etten jaksa niitä kyselyitä enkä tsemppaamisia. Ja myöskin se, että emme halua muiden tietävän meidän "vajavaisuudestamme". Olisi pieni korjaus tietoihini tuolla etusivulla. Hoitomuodoksi on valittu ICSI ja punktio on suunnitteilla viikolla 34.
  16. W

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Heippa vaan, taidan minäkin uskaltautua mukaan! Olen 31 vuotias nainen ja mieheni muutaman vuoden vanhempi ja esikoista yritellään. Yritys alkoi elokuussa 2006 ja ekan plussan sain 2008 tammikuussa. Raskaus meni kuitenkin kesken viikolla 12. Sen jälkeen ei mitään. Hakeuduimme hoitoon...

Yhteistyössä