Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Duffy: hui mikä uni!
En tiedä kantsiiko toi aikasin testaaminen sittenkään......testasin sit lauantain jälkee sunnuntaina eli pp11 ja viiva oli hieman vaaleempi ku pp10! Nyt pelottaa et oonko eees raskaana.....odottelen tässä huomiseen siihen varsinaiseen testipäivään ja meinaan vielä neuvolan kautta pyytää veritestin jossa näkyis hcg arvojakin
:/
yks ero tossa testeissä oli se et ton jälkinmäisen tein päiväpissasta joten siinä ei oo niin paljoa sitä hormoonia ku aamupissas.....toivotaan et vika ois siinä tai testissä......

Oireista: Eipä muuta ku alavatsan molemmat puolet vielä herkkiä liikkeille ja rinant kipeät mutta voi tosin johtua lugeistakin. Ja väsymyskin jatkuu......

pohtijatar : sulla onkin jännä tilanne...toivotaan että hyvin hedelmöittyis! Pidetään peukkuja täällä!

Anksu:

:hug: :/
 
pohjitar , Peukut ja varpaat pystyssä et moni solu olisi hedelmöittynyt. Tsemppiä. Tulehan kertomaa sit kuulumiset kun tiedät. Jännityksellä täälläkin odotellaan..

ON: Täällä eilen illalla pistettu pregnyl ja huomenna aamulla punktio...torstai ja perjantain jännittää kyl enemmän ku huominen.

Tsemppiä kaikille!
 
Anksu, jaksamista sulle! :hug: Tuo on kyllä niin kauhea tilanne! Itsekin pelkään, mitä jos hoidot ei tuo tulosta, kun ei ole plan B:tä vielä olemassa...

pohtijatar, mäkin täällä odottelen iltapäivää, että saa soittaa klinikalle. Mutta ei se piina näköjään siihenkään lopu, jos hedelmöittyneistäkin osa voi olla huonoja eivätkä jatka jakautumista! Millainen olo sulla on?

Mulla eilen punktio, kivut olivat siedettäviä. Edelleen selkäpuolella on kipuja. Soluja tuli ihan hyvin, mutta siis odottelen tän päivän tilanteen ja raportoin sitten...
 
Inia , Juu mä saan kyl loppuun asti jännittää kun tuntuu et meillä on aina vika ollut jakaantumisessa. Hyvin ne on aina hedelmöittynyt mut sit katoa käy.. Tulehan kertomaan sit raportti kun kuulet.

turilainen , Kiitti sitä tarvitaan! Tsemppiä sinulle pistoshommiin. Ja kohta se sinullakin on jo edessä punktio yms.
 
Sain juuri soiton biologilta, 15 munasolusta vain 5 oli hedelmöittynyt, osa oli ollut raakoja. Vain meille voi käydä näin. Olen jo melko varma, että nekin viisi eivät sitten jakaudu ja siirtoon ei päästä. Tarkoitus oli tehdä siirto vasta torstaina, mutta koska niitä alkioita on niin vähän, voi olla, että jos ne kestävät elossa huomiseen siirretään huomenna. Minusta tuntuu tänään ensimmäistä kertaa todella siltä, että me ei saada sitä lasta koskaan. Masentaa :snotty: :snotty: :snotty:
 
Onnea kaikille plussanneille :heart: :heart: Ja jaksuhalit kaikille sitä tarvitseville tasapuolisesti :hug: Tänne tulee niin paljon tekstiä päivän aikana ettei perässä meinaa pysyä..
Mulla oli tänään ultra ja ylihuomenna eli torstaina 10.9. siirretään yks huurunenä, jos vaan hengissä selviää.. Mullahan alunperin kysta munasarjoissa esti pas:n tekemisen, muuta onneks se puhkes nopeesti ja viivästyttikin vaan 3 viikkoa alkuperäisestä. 5 alkioo on pakkasessa ja kaikki on hyviä, paitsi yksi vähän muita huonompi ja sovittiin lääkärin kanssa että jos sattuvat ekana sen huonomman sulattamaan niin sitten hyvä laitetaan kaveriksi, mutta muuten vain yksi siirretään. Nyt vaan jännittää ihan kauheesti että jääkö henkiin mitään siirrettävää..
Mun pitikin lääkäriltä kysyä, että jos eka alkio ei selviä sulatuksesta niin ehtiikö ne sulattaa lisää, vai siirtyykö hoito sitten heti seuraavaan kiertoon? Mutta en sitten muistanu kysyä, kun mulla oli toi vajaa 2v. poika vastaanotolla mukana, niin vei vähän ajatuksia muualle.. Tietääkö joku? Tää on siis mun eka pas enkä osaa oikeen mitään odottaa..
Voisko joku ystävällisesti päivittää listaan mun tiedot kun ite en osaa :ashamed:
 
minttu1 kyllä ehtivät sulattaa samaan pasiin, vaikka ei selviäisi ekat sulatuksesta. Multa sulatettiin talvella kaikki 6 alkiota, eikä siirtoon päästy, koska eivät kestäneet sulatusta. Ja vaikka olivat hyvälaatuisia.Meni usko pakastuksiin ja nyt kyllä koko ivf hoitoihin!Toivottavasti teillä muilla paremmin
 
pohtijatar, pidetään peukkuja niille viidelle! :hug: Kyllä tuo tuntuu kato käyvän monellakin tuossa vaiheessa... itse en vielä tiedä miten kävi/käy, ja eka hoito on kyseessä, joten ei oo kokemustakaan.
 
pohtijatar, meillä hedelmöitty ja jakaantu vaan 2! 5 on ihan hyvä määrä ja musta tuntuu, että se jopa on sellanen aika yleinen määrä. Kyllä sieltä kuule tuoresiirtoon saadaan sulle alkio, ihan varmasti :)
 
kiitos tytöt tsempityksestä!Toivotaan todella että selviävät. Mitenkä paljon ne yleensä vielä karsiutuvat hedelmöittymisen jälkeen?eka ivf hoidossa meillä tuli 23 munarakkulaa, 17 munasolua, 10 hedelmöittyi ja 7 alkiota.1 siirrettiin silloin tuoreena ja ne muut, niille kävi miten kävi. Siksi pelkään nyt ihan kauheasti.
 
Mukana menossa tiistaina 8.9.2009





Kristiina76 : 4. IVF:n 1. PAS, siirto 25.8, PP14

Eena : 1. IVF, punktio 24.8., siirto 26.8., lyhyt kaava, PP13

paa-pu : 1. ICSI, punktio 24.8., siirto 26.8., lyhyt kaava, PP13

astrid : 1. ICSI, punktio 25.8., siirto 27.8,lyhyt kaava, PP12

dreamer78 : 1. ICSI:n 1. PAS, siirto 28.8. (2) PP11

wattu : 1. ICSI, punktio 25.8, siirto 28.8., pitkä kaava, PP11

Duffy: 1. ICSI, punktio 28.8., siirto 31.8. lyhyt kaava PP8

tiki-71 : 3. IVF, lyhyt kaava, punktio 31.8., siirto 2.9.,(2) PP6

Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI, pitkä kaava, punk 31.8., siir 2.9.,(2) PP6

Electra : 4. ICSI, pitkä kaava, punktio 1.9., siirto 4.9.(2)PP4

aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS, siirto 4.9.,(2) PP4

puskatäti 1.IVF, siirto 5.9, PP3

Nele : 1. IVF, vko 36, punktio 3.9., siirto 5.9., pitkä kaava, PP3

StellaR : 1. IVF, siirto 7.9., (2) PP1

onnenkukka : 2. ICSI, punktio 4.9., siirto 7.9, PP1

Pohtijatar : 2. IVF, punktio 7.9, PP-

Inia : 1. IVF, punktio 7.9., siirto 9.9. lyhyt kaava, PP-

minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS, siirto 10.9., PP-

Sannuli-81 : 3. IVF, punktio 9.9., siirto 11.9., pitkä kaava, PP-

Peppiina78 : 1. IVF, punktio 9.9., siirto 11.9., pitkä kaava, PP-

anna1979 : 1. IVF, punktio 11.9., siirto 14.9., PP-

turilainen : IVF, punktio 21./22.9, PP-

eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS, vko 38?, PP-

Isis : 2. IVF:n 3.PAS vko 38

Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-

Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-

Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS, elo-syyskuu, PP-

JäsenJ :1. ICSI, elo-syyskuu, PP-

Miimi78 4. ICSI, vko 37-38, pitkä kaava, PP-

Ripe72 : 1. IVF, punktio vk 37-38, PP-

vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-

Tytti82 : 1. IVF/ICSI, lokakuu, PP-

Rosetta : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-

SaaraX : 2. IVF, syyskuu, PP-

Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-

verve : 1. IVF, vko 41, PP-

Sarma : 1. IVF 2. PAS, syyskuu, PP-

Sharlin : 1. ICSI, syys-lokakuu, PP-

idaliina : 2. ICSI, vko 42, PP-

pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, lokakuu, PP-

Äititär : 1. IVF, marraskuu, PP-

Linnia : 1. IVF, syksy, PP-

hemu80 : 1. IVF, vko 42, pitkä kaava PP-

Elenia : 1. IVF, VKO 40, PP-

Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-

annamaria83 : 2ICSI, syksy, PP-

Piiuli-74 : 1. IVF, marraskuu, lyhyt kaava, PP-

Paiju :1 IVF, vko 45, pitkä kaava, PP-

Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 46, PP-



Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:

viksi : 1. IVF :heart:

aitiliini83 : 1. ICSI :heart:

Minni79 : 1. IVF :heart:


Myöhemmin onnistuvat :hug:

sade83 1.IVF

shenda81 1.IVF:n 1. PAS

Nalle76 1.ICSI

Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS

Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS

Pikku-Tintti : 2.ICSI

tvvo : IVF


[/quote]

 
Listan päivittäjät :attn: Lainatkaa pliis viimeisintä listaa, kun teette uutta, jostain oli pompahtanut viimeisiksi sellaisia missä ei ollut esim. mun kohdalla viimeisintä tietoa..
Kiitos ja pidetään lippu korkealla ja plussatuulet puhaltamassa =)
 
pohtijatar: no, jopas on harmillista. toisaalta sitä toivoo että ne vähäiset vaikka sitten oli NE YKSILÖT! Multa saatiin kans 15 tai 16 munista, ja 3 alkioo lopulta on voitu käyttää...

(.) Negaa; ei minkäännäköistä viivanpaikkaa edes. eipä tässä nyt mitään ihmeellistä. olo on kuin selkäänsaaneella, perjantaita ja sitä lopullista testiä odotellessa. jotenkin meni jännitys koko touhusta; jotenkin "helpompi" olla, kun ei tarvi jännittää sitä, että alkaako vuoto vai ei; nyt jos se alkaa, on siihen jo varautunut. jos taas tuo negaa muuttuu plussaksi, elämä taas hymyilee. ja kai se elämä taas ensi viikolla hymyilee, kun saa asiat eteen päin... toivottavasti.
onneksi te tiedätte tunteen.
toisaalta ärsyttää kun pari kaveria yrittää piristää, että jos se vaikka vielä muuttuu plussaksi... tietty kiva että haluavat kannustaa... mieskään ei oikein halua uskoa että se olis nyt tässä, ihan kuin olis mua syyttänyt siitä, että MÄ LUOVUTAN tai AJATTELEN NEGATIIVISESTI - kiitti vaan.
jos nyt oliskin kyse siitä, että olisin testannut 3-4 pvää ennen kuin NORMAALISSA raskaudenyrittämisessä testaillaan.. mutku nyt kuitenkin ollaan periaatteessa jo niin pitkällä että alkio on sen 2 viikkoa vanha. sanokoo kuka vaan hormoonien noususta mitä vaan. keväällä testailin herkällä testillä pp10 ja aika selvä "haamu" tuli ja vähän vielä vahvempi sitten pp11. ja nyt mulla oli tänään taas 10IU-testi ja sit joku vähemmän herkkä liuska ja vielä samasta pissanäytteestä otettu. ...
Olishan se hieno ihme jos nyt perjantaina se plussa tulis. :heart:
 
Heti hyökkäsin Dreamer78 sun kuulumisia kattomaan kun huomasin, että olet kirjoittanut. :hug: Tsemppiä sinulle kovasti.
Totta tuon testaamisen kanssa, että pääsis tästä PIINASTA ja pelosta aina veskissä käydessä. Mut kun pelkään sitä testaamistakin! Se yksi viiva on niin tympeää katsottavaa! Vaikka ei sitä kannattais itseänsä tieten tahtoen pitää pienessä jännityksessä. Mut siltikin taidan jättää (yrittää ainakin) testaamatta ja yrittää sitkutella sinne pp16.
 
Sain klinikalta väliaikatietoja, eilen punktioiduista 22 solusta 8 oli hedelmöittynyt normaalisti. Nyt sitten jännätään millainen kato käy huomiseen mennessä, päästäänkö siirtoon... Olispa jo huominen!
 
no luulisi nyt sinun Inia pääsevän siirtoon, 8 on minusta jo aika turvallinen luku.Mutta viisi, niinku mulla, niin niin, voi pää, kun se kestäis! Mutta kyllä niissä näkyy kato käyvän!Teillä on ollu kyllä hurja määrä nuita soluja.
 
tämä päivä on kyllä ollu niiii-iin tuskanen, pää ei meinaa kestää. Minä olen nii-iiin varma, että aamulla biologisti soittaa, että valitettavasti yksikään alkio ei alkanut jakaantua. Ja seuraava hoito on sitten puolen vuoden päästä. Vaikee etes kuvitella mitään muuta :/
 
Uutena mukaan liittyisin nyt kun saatiin IVF sovittua. Olen kyllä jo tekstejä lukenut, kun jotenkin tiesi, että tämä on edessä. Selittämättömiä ollaan, yritystä takana kohta kaksi vuotta ja IUIt ei ole tuottaneet tulosta. Nyt on sovittuna punktio, tosin vasta viikolle 45 muun elämän kiireiden takia (plääh), muuten olo on toistaiseksi toiveikas!
Paiju..........1 IVF, pitkä kaava, PP-
 
Jospa minäkin nyt liittyisin tänne vihdoin ja viimein..

Meillä on siis 2. IVF:n kolmas PAS tiedossa, jos vaan kaikki menee niin kuin on toivottu. Perjantaina olisi ultra, jonka jälkeen aloitan testailut ja jos sulatus onnistuu niin siirto olisi ensi viikolla.
 

Yhteistyössä