Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Kyllä se nyt näyttää siltä, että tämä eka hoito oli tässä, vuoto on runsastunu ja kipuja on melkeen koko ajan. Side piti jo laittaa. Saisinkohan omatoimisesti lopettaa luget? En jaksas enkä oikein ehtiskään VL:lle soitella ku oon nyt töissä. Jos joku päivittää listaa niin laittakaa mut myöhemmin onnistuviin, itse en nyt ehdi. Äkkiä tulin vaan tämänhetkisen tilanteen kertomaan.
 
Duffy: :hug: pahoittelut. :(

omaa napaa:
mulla ei ole merkkiäkään vuodosta. ja tänään tuli haamujen haamuäiti Predictoriin (halpisliuskaan ei mitään). En siis uskalla lopettaakaan lääkitystä. Olen kyllä lukenut että siihen voi tulla viivanpaikka. pöh.
Alavatsalla ei ole mitään tuntemuksia, ei ainakaan kuukautismaista just alkaa -kipua. jotain pientä nippailua ja viiltoa tuntuu vuoroin kummallakin puolella.
Mä oooon niiiin väsynyt - fyysisesti ja henkisesti. miski näin? miksei selkeää viivaa tai sitten selkeä nega!!??
No, eipä tässä voi muuta kuin odottaa. Kai mä sit sunnuntaiksi ostan Apteekin oman: semmoiseen en ookkaan ikinä saanut edes sitä viivan paikkaa(tai no en mä oo semmoista tehnytkään kuin pari-kolme kertaa)! joten se varmasti kertoo totuuden.
nyt pelkään sit jotain tuulimunaa... :(
 
heips kaikille :wave:

täällä sitä sitten ollaan. tässä hieman taustaa: esikoista yritetty vajaa 3 vuotta, mulle todettu endo, miehestä ei oo löytynyt mitään vikaa.

ensimmäinen IVF pyörähti käyntiin viikko sitten (synarella sumut) ja punktio on suunnitteillä viikolle 41 mennään siis samoissa Verve ja Rosetta


ihana huomata että täällä on tullut plussia myös pettymysten seuraksi :heart:

 
Duffy, olen pahoillani :hug:
Dreamer, on juu varmaan aika ärsyttävää tuollainen epätietoisuus! Toivotaan et tulis varmuus asiaan (ja mieluiten tietysti parhain päin). Olikos sulla tämä perjantai 11.9 virallinen testipäivä?
Omassa olossa ei muutoksia. Rinnat arat vain painaessa ja menkkatuntemuksia. Koko ajan tuntuu, että kohta alkaa. Noh kohtahan sen näkee. Päällimmäisenä tunteena on tuota testausta ajatellen pelkkä ärsytys! En haluais kohdata todellisuutta!
 
Duffylle :hug:
Dreamer: varmasti hermoja raastavaa tuo epätietoisuus :hug: myös sinne.
(.) mulla tuli illalla vessakäynnillä pyyhkiessä paperiin rusehtava, halkasijaltaan n. 2-3mm limaklöntti ja vaaleaa limaa jossa oli veriviiru. Mitähän lie? Ei kai nyt alkioiden pitäis pois tulla? Toivottavasti oli vaan limiksen ärtyneisyyttä ronkkimisesta.

-minttu ja pikku-Toivot :heart: :heart: pp1
 
Minttu: Mulla tuli kans siirtopäivänä vai oliko sen jälkseisenpä päivänä rusehtavaa limaa ja epäilen, että se liittyi siihen,että on sorkittu sitä alakertaa jättineuloin ja tungettu jotain "letkua" sitten sen jälkeen - vai millä ne ne alkiot sinne nyt laittakaan Mä siis luulen, että se liittyy ihan vaan tuohon ärsytykseen. Sen jälkeen ainoastaan eilen pp8 tullut hieman rusehtavaa limaa pyyhittäessä ja yksi sellainen, jossa oli hento punainen veriviiru...Ei mitään oireita kyllä muuten ole, että en sitten tiedä. Maanantaian olisi veritestipäivä! Onnittelut myös sulle kahdesta kyytiläisestä, sama homma täällä nimittäin myös :wave:

Drreamer Ah, kun on ahdistavana jännittävää! Mä kans pelkään, että maanantaina veritesti ei olekaan selvä nega tai plussa vaan jotain "täytyy nyt kattoa..." -tyylistä. Raastavaa! Oletko ajtellut kokeilla clearbluen digitaalista? Sehän antaa vastaukset hyvin selvästi: raskaana tai ei raskaana.
 
minttu1 älä hätäänny. Pieni veripilkku tulee alkionsiirron aikana katetrin kulkiessa kohdunkaulan läpi. Alkiot eivät varmastikkaan ole karanneet ja niitä et voi silmilläsi nähdä. Pohdin itsekkin aiemmin vastaavaa...

-tiki & :heart: :heart: -
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vadelmaunelma:
Drreamer Ah, kun on ahdistavana jännittävää! Mä kans pelkään, että maanantaina veritesti ei olekaan selvä nega tai plussa vaan jotain "täytyy nyt kattoa..." -tyylistä. Raastavaa! Oletko ajtellut kokeilla clearbluen digitaalista? Sehän antaa vastaukset hyvin selvästi: raskaana tai ei raskaana.
noh... täytyy katsoa, ostanko sen digin. viimeksi mulla oli vähän tämä sama tilanne; sain monen monta haamua eri testeillä: vielä vahvemman Predictorin herkällä kui tänään tuolla normitestillä. Ja tein sitten digitaalisen varsinaisena testipvnä ja se oli negaa. ... jotenkin se "ei raskaana" on semmoinen, mitä ei halua nähdä: mieluummin vaikka vaan tyhjä ruutu.
olo on kyllä omituinen... ihan kuin olis raskaana, mutta kuitenkin ihan "normaali" olo; ja toisaalta taas semmoinen kohta alkaa menkat olo... on tää ristiriitaista. Kyllä tän nyt kestää, kun selvyys tulee muutaman päivän sisällä; ja vaikka se olis ollu selkeempi plussa - olisin silti ihan hermona ja nännittyneenä... :kieh:
 
Siirrossa käyty ja tästä se piina alkakoon. 12 hedelmöittynyt normaalisti ja kymmenen oli jakaantunut normaalisti nelisoluiseksi, kaksi oli monitumaista mitkä meni roskiin. Siis, kaksi helmeä kyllöttää nyt minun kohdussa ja etsii oma paikkaansa, pakkaseen jäi kahdeksan alkiota seuravia kertoja varten.
Nyt yritän ottaa rennosti seuraavat kaksi viikkoa ja toivoa parasta. Kaikki kyllä nyt näyttäis olevan niin hyvin, et jospa se plussakin sieltä nyt tulis.

Terkuin Sannuli + helmet pp0
 
:hug: Duffy

Listaa päivitetty =)

).( Siirto tehty ja yksi loistava hippu siirretty. Solut eivät olleet jakselleet ihan niin hyvin kuin olisin toivonut. 3 pakastettiin yhteen olkeen ja ne ei oo mitään hienoja nelisoluisia vaan kakkosia :/ Epätasainen joukko kuten lääkärikin sanoi.. Nyt vaan jännitetään :p

Peppiina + hippu :wave:

*muoks* Päivitin Sharlin tietosi listaan
*muoks* sebu08 siirtopäivä merkitty
 
Duffy :hug:

Dreamer78 koita vielä jaksaa odottaa muutama päivä.

Kävin tarkistusultrassa tänään ja tilanne olikin sen verran selvä ettei minun tarvitse tulkita viivoja ovistestissä, vaan sain tueksi Pregnylin, jonka juuri pistin alavatsaani. Viikonlopun voi ottaa vielä kaikessa rauhassa, mutta tiistaina onkin sitten jännät paikat. Pakkasessa on jäljellä 2x3 huonoa 2-soluista alkiota. Ensin sulatetaan 3 ja katsotaan että onko niistä siirtoon, jos ei niin sitten sulatetaan toiset 3. Toivon ja luulisin että edes yksi selviää siirtoon asti. :heart:
 
Juu hei ja iltaa!
Tänään käyty taas ultrassa, ei siellä näy kuin kaksi puolellansa. Miten tähän pitäis suhtautua? :|
Mietityttää, että miten tässä käy. Tänään on jotenkin väsynyt olo.
Tosin se on hyvä, että pahin turvotus on helpottanut.
Maanantaiaamuna sitte keräys. Toiv menee helposti ja sieltä jotain edes löytyy.
Sen sitten näkee, en jaksa olla nyt kovin optimistinen.
Mukavaa viikonloppua kaikille ja tsempitystä! :wave:
 
Ripe: eiköhän sieltä valioyksilöt saada! :)

voi Wattu: :LOL: miten voit olla testaamatta??!! ei siis vieläkään muita tuntemuksia??(mulla kans rinnat arat koskettaessa ja hiukan vatsatuntemuksia) toivottavasti vuoto ei tosiaankaan anna sulla(kaan) mitään merkkejä!
Tänään mulla oli se virallinen testipäivä. miksei kaikki hoitopaikat voi antaa samaa testipäivää esim. se pp16??! (no, ei kai se mitään muuttais silti :kieh: samalla tavalla "me" testattais pp8 alkaen...)
 
Mukana menossa lauantaina 12.9.2009




wattu : 1. ICSI, siirto 28.8., pitkä kaava, PP15

tiki-71 : 3. IVF, lyhyt kaava, siirto 2.9.,(2) PP10

Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI, pitkä kaava, siir 2.9.,(2) PP10

Electra : 4. ICSI, pitkä kaava, siirto 4.9.(2)PP8

aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS, siirto 4.9.,(2) PP8

puskatäti 1.IVF, siirto 5.9, PP7

Nele : 1. IVF, siirto 5.9., pitkä kaava, PP7

StellaR : 1. IVF, siirto 7.9., (2) PP5

onnenkukka : 2. ICSI, siirto 7.9, PP5

Inia : 1. IVF, siirto 9.9. lyhyt kaava, PP3

Pohtijatar : 2. IVF, siirto 9.9.,(2) PP3

minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS, siirto 10.9.,(2) PP2

eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS, siirto 10.9., PP2

Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS, siirto 10.9., PP2

Sannuli-81 : 3. IVF, siirto 11.9., pitkä kaava,(2) PP1

Peppiina78 : 1. IVF, siirto 11.9., pitkä kaava, PP1

Sarma : 1. IVF 2. PAS, siirto 11.9., PP1

anna1979 : 1. IVF, punktio 11.9., siirto 14.9., PP-

Ripe72 : 1. IVF, punktio 14.9., PP-

sebu08 : 2.IVF:n 3 PAS, siirto 15.9, PP-

turilainen : IVF, punktio 21./22.9, PP-

plastex : 1.IVF, punktio 21./22.9, PP-

Isis : 2. IVF:n 3.PAS vko 38, PP-

Miimi78 4. ICSI, vko 37-38, pitkä kaava, PP-

nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS, vko 39, PP-

Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-

Elenia : 1. IVF, VKO 40, PP-

verve : 1. IVF, vko 41, PP-

Rosetta : 1. IVF/ICSI, punktio vko 41, PP-

Inkku83 : 1.IVF, punktio vko 41, PP-

Sharlin : 1. ICSI, punktio/siirto vko 41, PP-

idaliina : 2. ICSI, vko 42, PP-

hemu80 : 1. IVF, vko 42, pitkä kaava PP-

Paiju :1 IVF, vko 45, pitkä kaava, PP-

Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 46, PP-

Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-

Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-

JäsenJ :1. ICSI, elo-syyskuu, PP-

vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-

Tytti82 : 1. IVF/ICSI, lokakuu, PP-

sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-

SaaraX : 2. IVF, syyskuu, PP-

pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, lokakuu, PP-

Äititär : 1. IVF, marraskuu, PP-

Linnia : 1. IVF, syksy, PP-

Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-

annamaria83 : 2ICSI, syksy, PP-




Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:

viksi : 1. IVF :heart:

aitiliini83 : 1. ICSI :heart:

Minni79 : 1. IVF :heart:

Eena : 1. IVF :heart: :heart:


Myöhemmin onnistuvat :hug:

sade83 1.IVF

shenda81 1.IVF:n 1. PAS

Nalle76 1.ICSI

Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS

Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS

Pikku-Tintti : 2.ICSI

tvvo : IVF

Kristiina76: 4.IVF:n PAS

paa-pu : 1. ICSI

astrid : 1. ICSI

Duffy: 1. ICSI

dreamer78 : 1. ICSI:n 1.PAS

Piiuli-74 : 1. IVF

 
Dreamer :'( :hug:

Kiitos muuten Peppiinalle aktiivisesta listan päivittämisestä! Mukava kun yksi päivittää niin pysyy ajan tasalla. :) Piiulin voipi varmaan tuolta loppupäästä poistaa, huomasin hänen siirtyneen loppuvuoden ketjuun.
 
Neganneille ja muillekin sitä tarvitseville :hug:

Mulla on nyt pp9 ja 11 päivää Pregnylistä. Ihan kotikonstein siis ollaan nyt yritetty koska folleja oli vain se kaksi ja IVF peruuntui. 9.9 aloitin Zumenonin 1x1. Rinnat on olleet kokoajan Pregnylistä asti TOSI kipeät, pientä vatsatuntemusta on ja VÄSYTTÄÄ. Tänään on tullut hieman rusehtavaa vuotoa ja vatsassa on menkkamainen olo. Mulla ei ole ikinä alkaneet menkat näin aikaisin. Zumenonhan voi aiheuttaa vuotoa. Mä olen nyt ihan pihalla. Jos vuoto yltyy menkkamaiseksi niin kai uskallan aloitttaa Gonalin? Mulla ei myöskään ole ikinä tuhruttelua ennen menkkoja. Olen siis hyvin pihalla mitä tämä on...!? :/
 
dreamer :hug: Ensi kerralla sitten!

sebu, meilläkin kaikki alkiot oli kahden päivän ikäisinä vain 2-soluisia, myös tää kyytiläinen. Joten odotan mielenkiinnolla kuinka teillä selviävät sulatuksesta. Aiotaanko teillä vielä viljellä sulatuksen jälkeen, vai siirretäänkö suoraan? Meillä kai sitten katsotaan vielä yksi päivä, jatkuuko elämä.
 
Halit Dreamerille :hug: Taidan minäkin joutua siirtymään listan hännille ja myöhemmin onnistuviin - tai ainakin siltä tuntuu. Tajusin just, että kaikki rintojen turvotus, vatsan pingotus jne katosi saman tien kun Pregnyl lakkasi vaikuttamasta. Oma looginen johtopäätös oli, että ei näytä olevan mulla omaakaan hcg:tä sitten veressä. Eli tissit on ihan normaalit, kutistuneet ja ei niitä koske. Päätä särkee, makeaa himottaa ja vatsaa kourii välillä. On kyllä ihme, jos maanantain veritestissä voisi mitenkään olla hcg:tä edes nimeksi. :headwall:
 

Yhteistyössä