Hakutulokset

  1. V

    kauniit lapset, rumat mammat.

    Pikkasen on pakko peesata tätä..mietin heti kun aloin ketjua lukemaan, että toinen ääripää on tämä.. Kun aikoinani päiväkodeissa oon työskennellyt niin ihan todella monessa paikassa todella monen lapsen kohdalla oli joko "ruma mamma-fiini pentu" tai todellakin toisinpäin.. Huvittavinta (ja...
  2. V

    EIKÖ TUO KAKARA KOSKAAN OPI KUIVAKSI??

    Laitappa muutamaksi kk vaipat ihan koko aikaiseen käyttöön, älä edes mainitse potta juttuja tai mitään.. lapsella tuntuu olevan nyt joku ylitsepääsemätön kammo asiaa kohtaan..ilmeisesti ajankohta on väärä..paljon voi vaikuttaa myös ilmeisesti perheessänne oleva pienempi sisar..tyypilliseltä...
  3. V

    Vuokra pääkaupunkiseudella?

    Minä voisin asua tuolla matinkylän talossa..hulppean oloinen, mutta on kyllä niin hulppee hintakin etten suostus sitä tosta maksamaan...ehkä vielä 700E suostuisin..muoks: se olikin isompi kun ensin katsoin.. 800 max. siltikään.. Itse asun Suur Tikkurilassa, 94 rakennetussa...
  4. V

    Auttakaa kissojen kanssa!!!

    Muakin kiinnostaa... mullakin on samasta poikueesta kaksi ja kolmas vielä eri poikueesta ja no problem.
  5. V

    Auttakaa kissojen kanssa!!!

    Mulla on kolme kollia, ja joskus nekin äityy toisiaan kouluttaan niin että ulina kuuluu utsjoki-kevolle saakka ja karvat pölisee.. mulla riittä tosin kissojen nimien ärähtäminen ja useimmiten tappelun aloittajan syliin ottaminen..mieltään meillä mirri jostain aina vaan osoittaa ja toiseen sen...
  6. V

    Mies hermostu taas niin turhasta

    Viipaloitu juusto ajaa konkurssiin jos on monta syöjää..ainakin mun tuloilla ajais :D Mä teen monesti niin, että koska olen laiska ja ..kiireinen.. niin ostan ison juuston ja istahdan alas siitä höyläämään johokin mukavaan rasiaan..saman teen kurkulle, salaatille ym..niitä on sitten kiva...
  7. V

    Muita joiden taloudessa ei ole...

    Oih..ihailen suuresti ihmistä joka pärjää ilman moisia..mä olen ihan uusavuton kai.. mun päivät pelastaa mp3 soitin.. mä en kykene lähtee ulos ilman sitä.. :p Enkä tulis toimeen ilman kahvinkeitintä, leivänpaahdinta, mikroa, töllöä, dvd soitinta, TIETOKONETTA :attn: , kännykkää...
  8. V

    Kuukautisista ja ehkäisystä kysymys!!

    Tästä oli AP:lle varmasti HURRRRRRRRRRRRRRJASTI apua.. :whistle:
  9. V

    Kuukautisista ja ehkäisystä kysymys!!

    Mahdollisuudet on aina olemassa..toki pillereiden teho ei yhdessä yössä ihan katoa noin vaan, mutta onhan toi vähän kun olis rikkinäisen kumin kanssa touhuillut... testiä pukkaa ennen uutta laattaa.. :)
  10. V

    Maito palanut tosi pahasti kanttilan pohjaan!

    Eilen, toissapäivänä ja tänäänkin testattu ja toimivaksi todettu... vellin himoitseminen ei ole epäterveellistä, mutte hermot siinä menee kun maito kärähtää aina pohjaan.. Oma moka.. ostoslistaan lisäys: Teflon kattila ja rasvaisempaa maitoa. :headwall:
  11. V

    Sanokaa nyt tolle taukille että sen siittiöistä se on kii tuleeko tyttöjä vai poikia

    :D :D Mutta ainahan voi kopelo konsteilla koittaa tehdä tyttöä (ompelukoneita sängyn alle.. :laugh: ) tai poikaa (vasara ja saha tai vaikka pikkuauto.. :D ) Vaikka sen verran siihen pystyy ihan aikuisten oikeesti vaikuttaan, että ei sekstaile ihan oviksen aikaan.. tyttösimot on hitaita...
  12. V

    mistä saa tietää, KUKA ON SOITTANUT?

    16400 se numero kai on? Vai Onko :p
  13. V

    Kaikkien teidän VINKIT tänne, kiitos!

    Leipoo etukäteen ja sit törkkäsee mikroon ennen kävijöitä...tuoksu leijailee..kai? :D Itse suosittelisin kodikkaan tuoksuisia kynttilöitä polttamaan ennen esittelyä- miksei esittelyn aikanakin järjen kanssa - luovat tunnelmaa ja mukavaa tuoksua.. esim. kahvi kynttilä - suklaa- kaneli-...
  14. V

    Olisiko kenelläkään hyvää kanakeitto ohjetta, lapsillekin maistuvaa

    Mä oon pätkinyt (tai raketti spagettia laiska kun olen..) sitä sekaan sellaiseen soossiin joka syntyy näin: Kanalientä broiskua au naturelli jotain yrttimauste seosta spagettia palsternakkaa porkkanaa sipulia maissia Nami nami. :p
  15. V

    Olisiko kenelläkään hyvää kanakeitto ohjetta, lapsillekin maistuvaa

    Laiskan ja kiireisen ihmisen taideteos.. 300g hunajamarinoitu broisku suikaleita 2 pussia kasvissuikaleita pakkasesta 1 kasvisliemikuutio 6dl vettä curryä (juhlapäivinä loraus ruokakermaa :laugh: ) Kiehautan veden liemikuution sulatelessa, heivaan sekaan broiskut ja curryn...
  16. V

    G. Kenen lapsi herää oikeesti...

    Hihi..aamulla vaan asennat sopivassa kohtaa (vaikka 6.30) UNI ajastimen päälle..kas vaan sammuu töllö B) Mä käytän sitä itse iltaisin, jos aion sammua töllön eteen , niin sammuupa telkkakin sit vmmeistään 120 minuuutin päästä.. :laugh:
  17. V

    Voisitko valehdella miehelle hänen isyydestään?

    Jäis kyllä temput tekemättä... Mä henk. koht haluan perustaa perheeni ihan suunnitellusti molempien yhteisestä päätöksestä... :heart:
  18. V

    Mitä tekisit, jos saisit tietää...

    Miettisin missä on mennyt vikaan ja mikä ja koska ja kenen kohdalla. Hysteerinen naurukohtaus - itkunauru - en tiedä. Olisin varmaan oksennuksen partaalla. Tai sit en.. Kaoottisen komedista.. mietin todellakin kummalla olis rusahtanut otsikosta aivot ulos.. :p Jos tilanteessa olis lapsia vois...
  19. V

    Ysiluokkalainen muutti perhettä

    Ratkaisu ei varmasti ole ollut helppo, mutta hienoa että sait sen tehtyä. Työskentelen lasten- ja nuorten parissa, ja siellä kohtaa kyllä sellaisia tapauksia toisinaan, etten tiedä ammatti ihmisenäkään mitä tehdä - eikä tiedä työkaveritkaan tai esimiehet. Monesti tulee mietittyä miten vanhemmat...

Yhteistyössä