Mitä tekisit, jos saisit tietää...

  • Viestiketjun aloittaja anni
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Yääk =( sairasta!!hiukan lapset voi olla surkeena ja sekasin =( ei kyllä tee hyvää psyykelle! eikö maailmas ny muitaki miehiä tai mummoja olis ollu.Siinä ei kyllä yhtää oo mies aatellu lapsiaan taikka mummi lapsenlapsiaan!!!!!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Nipistäisin itseäni ja heräisin. ;) Ei tuollaista tapahdu meidän perheessä. Enkä oikein jaksa uskoa että ap:n tapaus totta olisi.
Voi ollakin totta...oman äitini voisin kuvitella tekeväni noin,mutten kyllä nykyisen mieheni..
 
pohjantähdenalla
Tästä tuli mieleen,kun joskus joku kirjoitti että oli löytänyt miehensä ja äitinsä sängystä.. Kuvottavaa..
Mutta mä kyllä en sulattelisi,varmasti välit viilenisi ja häpeä tulisi kuvioihin.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Nipistäisin itseäni ja heräisin. ;) Ei tuollaista tapahdu meidän perheessä. Enkä oikein jaksa uskoa että ap:n tapaus totta olisi.
Voi ollakin totta...oman äitini voisin kuvitella tekeväni noin,mutten kyllä nykyisen mieheni..
Toki aina mahdollisuus on, että olisi totta, mutta tällä palstalla sitä on tottunut siihen, että provotutka rupeaa piippaileen kaikesta tuollaisesta. :whistle:
 
anni
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja anni:
On kai pakko kertoa sossussakin miksi en halua lasten menevän iskän luokse.
Mutta ei ole mun mielestä mikään este miksi isä ei saisi tavata lapsiaan. Kyseessä kaksi täysikäistä aikuista jotka saavat aivan vapaasti seurustella keskenään. Omituista ja ällöä tuo tietenkin on, mutta mikään laki ei sitä kiellä.

Tietenkin pitää huomioida lasten järkytys asian suhteen ja haluavatko tavata isäänsä tämän takia.
Tiedän ettei ole laillista esteetä, mutta en aio pakottaa lapsia isukin luokse, jos eivät halua. Ja täytyhän sossutädinkin saada tietää tästä. En aio vaieta.
 
Viv
Miettisin missä on mennyt vikaan ja mikä ja koska ja kenen kohdalla. Hysteerinen naurukohtaus - itkunauru - en tiedä. Olisin varmaan oksennuksen partaalla. Tai sit en.. Kaoottisen komedista.. mietin todellakin kummalla olis rusahtanut otsikosta aivot ulos.. :p

Jos tilanteessa olis lapsia vois tulla tosi tiukka paikka..varmana pyytäisin arvon pariskuntaa pitämään moisen tiedon ihan itsellään tai ainakin muuttamaan niin kauas että voivat sen siellä salata muksuilta...KUNNES ne on niin vanhoja, että EHKÄ kykenevät moista omituisuutta edes ajattelemaan jollain tasolla..

Toisaalta taas.. :headwall: Voiko rakastumisessa olla jotain niin pahaa... ugh.. emmätiiä, kammottava tilanne johon en kyllä halua itse koskaan (onneksi ainakin toistaseen mahdotonta) enkä kyllä toivoisi sitä kenellekään. :/
 
lehmä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Nipistäisin itseäni ja heräisin. ;) Ei tuollaista tapahdu meidän perheessä. Enkä oikein jaksa uskoa että ap:n tapaus totta olisi.
Voi ollakin totta...oman äitini voisin kuvitella tekeväni noin,mutten kyllä nykyisen mieheni..
Tälle peesi, sillä äitini nykyinen puoliso on minua 5 vuotta vanhempi ja oma mieheni 8 vuotta vanhempi, joten ikäero ei minua ainakaan äitini tapauksesssa ihmetyttäisi, mutta muuten en uskoisi asiaa todeksi!!
 
voi taivas
mä en haluis nähdä tai kuulla kummastakaan enää ikinä.. jos ex:s soittaa sulle seuraavan kerran niin vastaa puhelimeen että mitä asiaa isipuolella on... taijuiskohan se???kuinka etovaa niiden meno oikeen on..
 
Eka suu loksahtais noin --->
ja sit seuraava reaktio olis --->
ja
seuraavaks kirkuisin tollai ---> EIIIIII
ja lopuks --->


Ei oo siis ihan ex mies vaan sillon joskus seurustelin 15-vuotiaana tän jätkän kans.
Mut äitini on sen jäkän vanhempien kanssa hyvinkin tuttu.
 
Fleur de la Cour
:LOL: Äitini aikoinaan sanoi, että 'Katso nyt kun siinäkin on oikeen hyvännäköinen ruskettunut poika', ja kun minä vilkaisin sitten siihen suuntaan niin se oli menoa samantien.. kuin elokuvissa! Että kyllä mun exäni on miellyttänyt myös mun äidin silmää. Tosin exän äiti oli mun äitini kaveri eli eturistiriita olis lähinnä siinä :D
 

Yhteistyössä