Mitä tekisit, jos saisit tietää...

  • Viestiketjun aloittaja anni
  • Ensimmäinen viesti
anni
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
siis aivan järkyttävää..pistäisin välit poikki kumpaankin heti.En haluaisi lasteni näkevän tuollaista kieroa meinikiä.yäk...
Valitettavasti lasten piti saada tietää miksi en halua mennä "mummilaan".
En halunnut saada lapseilta vihaa kun en vie mummilaan enkä anna isukin tavata lapsukaisia.
Ainakin tietäävät nyt totuuden...
 
huhuh
Sano nyt jo..pliis.. kerro että tämä on provo, joohan? Tuommonen ei oikeasti voi olla totta, elokuvissa vaan käy noin. En tiiä mitä tekisin, onneks mulla ja exällä ei oo lapsia.
 
anni
Marraskuussa ennen tätä sotkua sovittiin että lapsukaiset menee Uutena Vuotena isukin luokse. Mutta mieli muuttui sekä lapseilla että minulla.
No ex tietenkin kertoi minun ex:anopille että en päästä lapsia sinne, mutta ei kertonnut todellista syytä. Ex:anoppi ihmetteli miksi en päästä lapsia isukin luokse. Sanoin vain että kysypäs omaltas pojaltas minkäläisen tempun se teki. Ex:anoppi ja ex:appi kävi ex:n luona ja kun ex kertoi "omasta elämästä", ex:anoppi oksensi kahvin ja pullan keittiön pöydälle. Ei ehtinnyt wc:aan.
On kai pakko kertoa sossussakin miksi en halua lasten menevän iskän luokse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja anni:
On kai pakko kertoa sossussakin miksi en halua lasten menevän iskän luokse.
Mutta ei ole mun mielestä mikään este miksi isä ei saisi tavata lapsiaan. Kyseessä kaksi täysikäistä aikuista jotka saavat aivan vapaasti seurustella keskenään. Omituista ja ällöä tuo tietenkin on, mutta mikään laki ei sitä kiellä.

Tietenkin pitää huomioida lasten järkytys asian suhteen ja haluavatko tavata isäänsä tämän takia.
 

Yhteistyössä