Muita joiden taloudessa ei ole...

  • Viestiketjun aloittaja Kukka
  • Ensimmäinen viesti
Kukka
-autoa
-saunaa
-televisiota
-tiskikonetta
-kahvinkeitintä
-leivänpaahdinta
-Ipodia/Mp3-soitinta

?

Meillä ei löydy mitään noista ja harvinaisempia vekottimia vielä vähemmän...;)
 
vieras
Ohhoh. Olet kyllä persoona. Meillä on kaikki, ja silti meiltäkin puuttuu aika monta asiaa, jotka kaikilla muilla on (ei pleikkaria vaikka perheessä koululaisia, ei kuivausrumpua tai kuivaavaa pesukoneetta tai kaappia, jne).
 
Viv
Oih..ihailen suuresti ihmistä joka pärjää ilman moisia..mä olen ihan uusavuton kai.. mun päivät pelastaa mp3 soitin.. mä en kykene lähtee ulos ilman sitä.. :p

Enkä tulis toimeen ilman kahvinkeitintä, leivänpaahdinta, mikroa, töllöä, dvd soitinta, TIETOKONETTA :attn: , kännykkää, digiboksia..

Sauna on mutten minä sitä juur koskaan käytä ja autoilla en osaa..onnex en oo ees yrittänyt korttia saada, hullut mulle sellaisen antas :LOL: *Kiitos ja ylistys julkisille*
 
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
tää on varmaan vitsi??? joo pakko olla tai sit joku uskonkiihkoilija???

kaikki muu löytyy mut lasketaanko et tytöl on Ipod ja mp4 ku se ei asu aina kotona???
siis häh? vitsi? No meilläkään ei ole mitään noista paitsi leivänpaahdin, ja voin vannoa että ei ole vitsi. Ja miksi olisi? Onko elämä jotenkin vajavaista ilman jotain noista? Mitä ilman et itse pärjäisi? Enkä ole mikään kiihkoilija.
 
vieras
No eihän tuossa tarvitse mikään kiihkoilija olla jos ei noita värmeitä ole:
- auto: sujuva joukkoliikenne lähettyvillä
- sauna: taloyhtiön saunakin on ok
- televisio: netistäkin näkee
- tiskikone: ööh..pieni talous??
- kahvinkeiti: on teenjuoja
- leivänpaahdin: ei välttämätön
- ipodi: musiikkia kuulee muualakin
 
juu kyl täytyy sanoa että on aivan pakko ihailla joo. =) en kyllä ite pärjäis ilman autoa,tiskikonetta,saunaa,kahvinkeitintä ja televisiota, oon niin mukavuuden haluinen =) mökillä asia on erikseen mut kotona ei. Leivänpaahdinkin kyllä löytyy mutta sitä kyllä harvemmin tulee käytettyä.
 
Kukka
No ei ole vitsi eikä todellakaan olla uskonkiihkoilijoita, en mä kuulu edes mihinkään uskontokuntaan :D
Autoa en halua, tv:stä tulee vain roskaa, kahvia emme juo jne.. saunaa kyllä itseasiassa kaipaan, mutta sitä ei vain tähän taloyhtiöön ole siunaantunut.
Ai mitä vekottimia löytyy? Kaksi läppäriä, pyykkikone, mikro, radio ja kävelysauvat;)
 
-autoa -löytyy,joskin vain miehellä kortti
-saunaa -ei löydy,mutta saunavuoro tilauksessa
-televisiota - löytyy,tallentava digiboksi myös
-tiskikonetta -ei vielä
-kahvinkeitintä -löytyy
-leivänpaahdinta -lahjaks saatu,lähes käyttämätön
-Ipodia/Mp3-soitinta - ostin lenkkivauhdittajaksi mutta onkin jo takuukorjuulla..
 
Meilläkään ei ole noista mitään, ja ihan normaalina itseäni oon tähän asti pitänyt =) Leivänpaahtimen vois tosin ostaa, joskus tulee ihan järjetön himo paahdettuun leipään, ja se ois kiva kiireettömiin sunnuntaiaamuihin...

edit. niin ja digiboxia ei siis ole myöskään, kun ei telkkariakaan...
 
-autoa - kaksi autoa
-saunaa - pihasauna ja kohta löytyy myös kellarista sähkösauna
-televisiota - muutama telkkarikin löytyy + lisälaitteet (didiboxit, tallentava DVD-soitin, tavallinen DVD-soitin, kotiteatteri )
-tiskikonetta - on onneksi
-kahvinkeitintä - totta kai
-leivänpaahdinta - 2 kappaletta löytyy, mutta on tosin harvoin käytössä
-Ipodia/Mp3-soitinta - ei oo



 

Yhteistyössä