Muita joiden taloudessa ei ole...

  • Viestiketjun aloittaja Kukka
  • Ensimmäinen viesti
mii
-autoa Kaksikin
-saunaa sähkösellainen
-televisiota kaksi
-tiskikonetta on
-kahvinkeitintä kaksi
-leivänpaahdinta kaksi
-Ipodia/Mp3-soitinta ei ole

?

harvinaisempia vekottimia vielä vähemmän...;)

MIKÄ VEKOTIN TOI SAUNA ON?



 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:
-autoa
-saunaa
-televisiota
-tiskikonetta
-kahvinkeitintä
-leivänpaahdinta
-Ipodia/Mp3-soitinta

?

Meillä ei löydy mitään noista ja harvinaisempia vekottimia vielä vähemmän...;)
IHME, että teiltä tietokone löytyy kuitenkin!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:
-autoa
-saunaa
-televisiota
-tiskikonetta
-kahvinkeitintä
-leivänpaahdinta
-Ipodia/Mp3-soitinta

?

Meillä ei löydy mitään noista ja harvinaisempia vekottimia vielä vähemmän...;)
IHME, että teiltä tietokone löytyy kuitenkin!!
Korvaa telkkarin, ja ehkä ton mp3soittimenkin...

 
vieras
-autoa (löytyy )
-saunaa (EI OLE :( )
-televisiota (löytyy )
-tiskikonetta (löytyy )
-kahvinkeitintä (löytyy )
-leivänpaahdinta (löytyy )
-Ipodia/Mp3-soitinta (ipodi miehllä, eli löytyy )

(muita löytyviä sähkövempaimia mm. vedenkeitin, vohvelirauta, leipägrilli, kotiparturisetti, rikkaimuri, pölynimuri, partakone, epilaattori.. mutta ei ole sähköhammasharjaa )
 
Jokainen tietenkin päättää, mitä tarvitsee ja mitä ei, mutta eikö KAHVINKEITIN ole sellainen joka kodin "pakollinen" väline? Itse en tarvi, joten jos asuisin yksin, en tekisi itse sillä mitään mutta hankkisin sen silti, sillä eikö ole hyvä tapa keittää vieraille ainakin kahvit?
 
vinci

-Ipodia/Mp3-soitinta ei löydy...kaikki muut on!

mut sit ei meil myöskään oo kuivausrumpua,munankeitintä,hiuskiharrinta ja ainoo kuivaajakin on matkakokoa , kotiteatteria,lattialämmitystä,lumilinkoa,hiekoituskärryä,saumuria...nämä nyt ainakin mitä mieleen tulee...
 
tuttu
Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:
No ei ole vitsi eikä todellakaan olla uskonkiihkoilijoita, en mä kuulu edes mihinkään uskontokuntaan :D
Autoa en halua, tv:stä tulee vain roskaa, kahvia emme juo jne.. saunaa kyllä itseasiassa kaipaan, mutta sitä ei vain tähän taloyhtiöön ole siunaantunut.
Ai mitä vekottimia löytyy? Kaksi läppäriä, pyykkikone, mikro, radio ja kävelysauvat;)
hömmm... ehkä olen hieman rajoittunut käsityskyvyltäni, mutta saanko silti kysyä:
mistä asti läppäri ei ole ollut yhtäkuin tietokone?
 
Kukka
Enhän mä oo tietokoneesta puhunut mitään? Sen vain sanoin, että kaksi läppäriä on. Mutta pöytäkonetta siis ei..

Ei löydy myöskään fööniä, kiharrinta, munankeitintä, kuivausrumpua, kotiparturisettiä, epilaattoria, partakonetta, kotiteatteria, lumilinkoa, hiekoituskärryä (mikä se on?;)) saumuria/ompelukonetta, vohvelirautaa, leipägrilliä, sähköhammasharjaa eikä rikkaimuria. Normaali imuri on :)

Kahvinkeitintä ei tosiaan oo, enkä jaksa sitä ostaa koska meillä käy vieraita ehkä muutaman kerran vuodessa, ja silloin saavat kyllä pärjätä mehulla, oluella ja teellä :)
 
Meillä on ainakin neljä mikroa, saattaa olla että kellarissa niitä on enemmän, en muista. Kohta, toivottavasti, kaikki paitsi yksi lähtee pakettiautossa Afrikkaan miehen veljen myytäviks.

Ai niin ja kellarissa ainakin kakskymmentä kovalevyä ja näppäimistöä. Ei tosin näyttöjä.

Voitetaankohan me tää skaba?
 

Yhteistyössä