Hakutulokset

  1. T

    Tuhat kysymystä reissaamisesta!

    Heippa! Minä lensin juuri viikonloppuna Skandinavian sisällä 2 lentoa 8kk tyttäreni kanssa. Chekkasin päätepisteeseen vaunut, kaukalon ja matkalaukut, ja päätin kantaa vauvan sylissä. Koneenvaihtoaika oli 3h ja jatkolennolle piti siirtyä terminaalista toiseen, joten n.8 kiloisen vauvan...
  2. T

    Rota-rokotteesta

    Meillä annettiin ensimmäinen Rotateq rokote päivälleen kuusiviikkoisena. Ei tullut mitään oireita, ihan oma iloinen itsensä oli! :D :D
  3. T

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Mureena Siis tyttö tuli, unohtui näköjään aivan koko listasta! :laugh: Kiitos päivityksistä!
  4. T

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Minäkin voisin tulla mukaan!! :wave: :wave: :wave: Esikoinen, LA 15.7, syntyi 18.7 rv 40+3. Mitat 2975g ja pituus 49cm, py 34cm. En ole kauhean ahkera kirjoittelija, mutta melkein päivittäin seurailen kyllä ja olen hengessä mukana! :D :D Heti samaan syssyyn voisin kommentoida...
  5. T

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset heinäkuussa

    Heippa kaikille!! :wave: :wave: Tulin pikaisesti ilmoittelemaan että meille syntyi la 18.7 (rv 40+3) klo 01.10 maailman suloisin pieni tyttövauva! :heart: :heart: Painoa neitokaisella oli 2975g ja pituutta 49cm. Lapsivedet meni 15.7 ke aamuna ja illalla jouduin sairaalaan...
  6. T

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Heippa kaikille! :wave: Onnittelut kaikille jo pienokaisen saaneille, ja paljon voimia ja kärsivällisyyttä odotteleville... Tiedän, on tuskaista, mutta ei se sinne jää! :D Tulin pikaisesti ilmoittamaan että meille syntyi lauantain vastaisena yönä (18.7, rv 40+3)pienen pieni tyttövauva...
  7. T

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset helmikuussa

    Onnea Kvartille!! :heart: :heart: :heart:
  8. T

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset tammikuussa

    Heippa kaikille pitkästä aikaa!! :wave: :wave: :wave: Olin jo aivan unohtanut että olin täällä odotuspuolella mukana melkein kolmekymppisissä!! tulin katsomaan löytyykö tuttuja, ja ihanaa huomata että melkein kaikki sieltä kuumeilupuolelta ovat tänne tiensä löytäneet, IHANAA ja...
  9. T

    Viikkopinon 45/49 jatkopino

    Heippa kaikille, ja hyvää uutta vuotta!! :heart: :heart: Mä olen vähän taustaillut tässä viime aikoina, en mitenkään tarkoituksella, mutta olen kovasti käynyt lukemassa tätäkin pinoa!! Minun jouluhössötys jäi tänä vuonna käyttämättä, kun olen jo parisen viikkoa majaillut ulkomailla miehen...
  10. T

    Heinäkuun helistäjät Joulutunnelmissa <3 <3 <3

    Heippa kaikille pitkästä aikaa!! :wave: :wave: Joulun pyhät tuli ja meni, joillakin paremmissa ja joillakin ei niin hyvissä fiiliksissä, :hug: kaikille sitä tarvitseville! Olen ahkerasti seuraillut täältä taustalta vaikka olen hiljaiseloa pitänytkin!! :D Noista unista... Joo, täällä...
  11. T

    Viikkopinon 45/49 jatkopino

    Heippa taas kaikille, ja hyvää viikonlopun alkua! :wave: :wave: Täällä pahoinvointi alkaa pikkuhiljaa helpottaa, mutta kun luulin että ei voi enää enempää väsyttää niin tällä viikolla tuplaantui! Voisin nukkua koko ajan, en jaksa tehdä mitään, edes syödä kun voisin nukkua vaan..uh. No...
  12. T

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset joulukuussa

    :wave: :wave: :wave: Ja jättisuuret onnittelut, vihdoinkin! :D Kiva kun tulit tänne! Älä stressaa, pienet vatsanippailut on ihan normaaleja, eikä minullakaan ole ollut suuria oireita vasta kun viikolta 6 lähtien.. Sitten toivoisi jo yhtä normaalia päivää.. :D Nyt vaan annat ajan kulua...
  13. T

    Heinäkuun 2009 Helistäjät joulukuussa

    HappihyppyVoi ei!!... Voimia ja jaksamisia, olen tosi pahoillani!! Toivottavasti kaikki kääntyy vielä hyväksi ja saat itsesi terveeksi! :hug: :hug: :hug: :hug:
  14. T

    Viikkopinon 45/49 jatkopino

    Moikka taas kaikille, ja hyvää itsenäisyyspäivää! :flower: Aika ankea keli on...Nyt alkaa jo aurinko laskea ja täällä etelä suomessa ei kyllä ole lunta tipan tippaa, joten aika anti-jouluisissa tunnelmissa mennään... Siitä tulikin mieleen, että oletteko te huomanneet teidän luonteessa mitään...
  15. T

    Viikkopinon 45/49 jatkopino

    Heippa ja tervetuloa arvon naiset tälle puolelle, IHANAA!! :flower: :flower: :D :D Kiva että saatiin oma pino tännekin puolelle, siellä oli niin kivaa että itsekin mietin ja tällaisen pystyyn laittamista. =) Olen viime aikoina vaan keskittynyt seurailemaan sivusta heinäkuun pinoa, vointi...
  16. T

    Hiusten värjäys? Rv 8

    :laugh: :laugh:
  17. T

    Hiusten värjäys? Rv 8

    Hiusten värjääminen on täysin turvallista raskausaikana. Väraineet ja kemikaalit ovat niin kehiteltyja ja suojattuja nykyään, ettei niistä ole minkäänlaista vaaraa sikiölle. Ei raskaus ole sairaus...
  18. T

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset marraskuussa

    Huhuuu.. |O |O :wave: :wave: Missähän kaikki viilettää, kovin on hiljaista täällä.. Selailin tänään IHANAA vauvakirjaa nimeltä "Kulta pieni - vauvan oma kirja", siis aivan ihana kirja!! Pakko hehkuttaa, ihania kuvia, tilaa omille kuville ja taskulokeroita kaikille papereille ym. Taidan...
  19. T

    Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

    Heippa pitkästä aikaa kaikille! :wave: :hug: keskenmenon saaneille, kyllä täälläkin joka hetki pelko pyllyssä eletään. Pahoittelut, joka kerta kouraisee kun kuulee ikäviä uutisia.. :flower: Ihanaa kukkaiskeiju! Sulla on kotikenttäetu kun pääset vähän niinkun duunin puolesta...
  20. T

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset marraskuussa

    Niin ja pilvilinnalle vielä... TODELLAKIN... ei oo miehen tarvinnut tulla metriä lähemmäs viikkoon.. Nyt on menossa niin anti-romantiikka ajat kunnon pupuilujakson jälkeen, että oikein säälittää mies-parka.. :laugh: :laugh:

Yhteistyössä