Salmis, mä oon hypistellyt sitä kirjaa pari kertaa kirjakaupassa, mutta en oo vielä kehdannut ostaa (Miehen mielestä ostelen koko ajan jotain vauvalle...). Nyt kun muistutit niin meen kyllä hakemaan sen! Se on ihanan näköinen!
Onneksi sun pahoinvointi on vähentynyt, toivotaan että nyt loppui! Älä muuten masennu, vaikka vielä tulisi muutama huonompi päivä väliin. Mulla ainakin meni niin, että loppui "pikkuhiljaa". Vieläkin saattaa joskus olla huonompi olo, mutta tosi harvinaisia jo ovat nuo päivät.
Mä oon ollut tänään ihan nuutunut. Tulin koulusta joskus kolmen aikaan ja parkkeerasin sohvaan. Äsken vasta nousin, kahdet unet ehdin ottaa.. :ashamed: No, kaipa sitä saa väsynyt ihminen levätä, mieskin lähti loppuviikoksi työmatkalle.
Taotaollakin on taas vähän hiljaisempi päivä, tuntuu siis kyllä liikkeitä, mutta ei mahanahassa kuten yleensä. Sillä on aina välillä näitä, oon järkeillyt että on varmaan toisin päin tuolla enkä tunne liikkeitä samalla lailla. Tai sitten se vaan nukkuu joinain päivinä (ja öinä...) enemmän kuin toisina. Kuten minäkin
Selkä on alkanut nyt vähän vihoitella, aamuisin on issias kireällä (helpottaa, kun muistaa venytellä iltaisin) ja iltaa kohden alkaa yläselkä väsymään, varsinkin jos joutuu istumaan paljon. Muuten olo on kyllä ihan yllättävänkin hyvä! Jotenkin tähän pötsiinkin on niin tottunut, että sitä ei välillä edes huomaa. Pitää muistaa pitää ryhti hyvänä ja venyttää myös lapojen välistä iltaisin, niin jos paranisi tuo yläselänkin vaiva.
Ällöosastoon: Tota valkkaria tulee välillä ihan käsittämättömät määrät!! :x Onko muilla sama homma? Nyt se on vielä alkanut "ohenemaan" niin, että soittelin jo perjantaina neuvolaankin, että paljonko sitä oikein voi tulla, ja mistä tiedän ettei ole jostain tihkuvaa lapsivettä. Ihan hajutonta ja väritöntä on, mutta yök minkä määrän sitä joinain päivinä onnistuukin tuottamaan... Tuskin se lapsivettä on, kun välillä kuitekin on kuivempaakin päivää välissä, mutta alkaa jo melkein häiritä toi. No, kai se viimeistään helmikuussa sitten loppuu... Sitten saakin taas muut vuodot tilalle
Nyt meen tilaamaan vaippoja, oon päättänyt Myllymuksuilta ja DreamNappiesilta tilaamaan parit kummastakin. Katellaan sitten mitkä on parhaita kun vauva on ulkona ja päästään testaamaan. ImseVimsejähän tulee äitiyspakkauksessa ja saan kaverilta lainaan muutamia Fuzzy Bunzeja. Ihan pienelle ajattelin, että jos riittäisi ne harsot ja kuorivaippa. Ei tarvitsisi ostaa erikseen newborn- ja S-kokoja. Yritän kovasti, että pärjättäisi kokonaan ilman kertiksiä. Saa sitten nähdä mikä se totuus on kun kaikki kortit on esillä
Mukavaa iltaa mammat! :heart:
Kvartti ja Taotao 27+0 (huii.. iso numero jo!)