No jopas on tapahtumia mahtunut
Sashan vuoteen! Paljon enempää ei tosiaan enää mahtuiskaan
Joo turha niitä häitä on
Memmu varmaan siirrellä, hyvinhän tollanen melkein vuoden ikäinen jo jaksaa ja sen kanssa pärjää jo muutkin kun äiti. Oltiin tänä kesänä kahdissa häissä kummassakin oli morsian reilut 20 viikkoa raskaana. Ihan mahtavia olivat kummatkin juhlat, että ei sen raskaana olemisenkaan takia välttämättä aina tarvitse juhlia alkaa siirrellä.
Mä tulin just neuvolasta, kaikki oli kunnossa! Vähän on turvotusta tullut, mutta voi johtua flunssaisesta olostakin. Paino oli noussut nyt viime kerrasta kunnolla, mutta kokonaisnousua on n.8 kiloa mikä ei kuulemma oo mitenkään liikaa. Ja ite ainakin luulen et kilo tai pari on vaan tätä turvotusta, eilen painoin ainakin kotivaa'alla yli kilon vähemmän kuin tänään...
Taotao on kuulemma ainakin nyt just niin päin, että potkut suuntautuu suoraan siihen kipeään kylkikaareen. Syyllinen kipuun taisi siis varmistua
Meille ei oo vieläkään tullut sitä äitiyspakkausta! Kelan lappu tuli viime viikolla, eli kaipa se kohta tulee. Haluun jo päästä hypistelemään niitä tavaroita ja vaatteita! Pitää ostaa jotain hajusteetonta pesuainetta niin sitten pääsee jo pikkuhiljaa pesemäänkin vaatteita ja vaippoja.
Oli muuten aika huvittava se lappui mikä Kelasta tuli
Kun siinä lukee kolme kertaa se tieto, että minulle on myönnetty pakkaus. Naurettiin ihan katketaksemme, että ei ne siellä kyllä kovin älykkäinä ihmisiä pidä
Ja silti olettaa, että kaikki osaa täyttää ne niiden kaavakkeet. Kummaa porukkaa.
Nyt meen peiton alle, olin aamupäivän niin käsittämättömän huonolla tuulella, että ehkä pienet päiväunet vähän kohottaisivat mielialaa.
Kvartti ja Tao 29+0