Viikkopinon 45/49 jatkopino

  • Viestiketjun aloittaja Irmeli09
  • Ensimmäinen viesti
Irmeli09


HEINÄKUU 2009


kukkaiskeiju........23v......esikoinen......13.7......K-SKS
tiara................................esikoinen......15.7......K-HKS
toivova-84......................esikoinen......16.7.....
päärynärouva.................kolmas..........15.7......K-SKS
tavallinentanja...............esikoinen.......24.7.....KYS


ELOKUU 2009


Unelma3......................... kolmas.........10.8.....
Irmeli 09.............34 v......kolmas.........13.8......TAYS


SUUREN MENETYKSEN ON KOKENUT:

maaliskuu 01/09


Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala



Toivottavasti seuraamme vauvakuumepuolelta siirtyy pian:

marleena-84................toinen haaveissa
kujakatit.......................kolmas haaveissa
kaz...............................esikoinen haaveissa
kellopeliappelsiini.........toinen haaveissa
Millukka........................viides haaveissa

Sekä ne kaikki muut, jotka tuntevat kuuluvansa tähän joukkoon huimaan!


Tervehdys kaikille!

Tämä on nyt jatkopino meille, jotka ovat vauvakuumeilleet tuolla viikkopinossa 45/49. Toivottavasti porukka pysyisi jotenkuten kasassa, koska teidän kanssa on ollut niin hurjan kiva kuumeilla. Jatketaan kuulumisten kertomista täällä odotuspuolella. Toivottavasti loputkin pinolaiset plussaisivat pikaisesti. =) Jos jollakulla on parempi nimiehdotus tälle pinolle niin otetaan mieluusti vastaan. Tunsin itseni sangen epäluovaksi tuota pinon nimeä värkätessäni :D .
 
Kukkuu!!!
Irmeli09 Tervetuloa tänne Turkuun :D
Ja toivotaan että saadaan porukkaa kasaan, myöskin niitä vko:lla 45 plussanneita!! Minäkin aion vielä varmistaa sunnuntaina, kun on niin epävarma olo vielä, tai siis en usko plussaa plussaksi, ennen kun on molemmat viivat yhtä punaisia!! Kohta töihin |O iltavuoro kutsuu, koko viikonlopun saa töissä olla!!

maaliskuu ja pikku-onni (3+6 jonkun laskurin mukaan) Aah, tuntuipa ihanalta kirjoittaa noin =)
 
Heippa ja tervetuloa arvon naiset tälle puolelle, IHANAA!! :flower: :flower: :D :D

Kiva että saatiin oma pino tännekin puolelle, siellä oli niin kivaa että itsekin mietin ja tällaisen pystyyn laittamista. =) Olen viime aikoina vaan keskittynyt seurailemaan sivusta heinäkuun pinoa, vointi on ollut niin kertakaikkisen huono ja väsymys 24/7 että ei vaan yksinkertaisesti jaksa päivittää.. Oksua ei oo tullu kertaakaan, olen jo monta kertaa sitäkin ehtinyt valittaa, kun se varmaan helpottaisi edes vähän, toisin kun se että ympärivuorokauden on niinkun ihan just tulossa mutta ei kuitenkaan.. :x Tämä pahoinvointi on kestänyt päivälleen siitä viikosta 4, viikolle 8, nyt on pari päivää ollut jo ihan siedettävä olo.
Kaiken kaikkiaan tapahtumarikas viikko, maanantaina synttärit ( :D ), tiistaina neuvola, ja keskiviikkona varhaisultra. Siellä se pikkuinen viuhtoi käsillään, pituutta oli kokonaista 1,59cm ja ikää päivälleen 8vkoa, ihan hurjaa.. Kyllä siinä itku helpotuksesta pääsi, ei voi mitään. Luulin että jännittävintä ja stressaavinta aikaa on plussaaminen, mutta EHEI, tämä jännitys oli ihan kauheeta.. Ja sitten kun vielä idioottina lukee keskenmenoista ja tuulimunista, niin se stressi vaan kasvaa. Noh, seuraavaksi saa alkaa jännäämään rakenneultraa.. Ei tää oo kuulkaa yhtään leppoisaa aikaa.. :D
Tulipas vaan omaa tilitystä kauheesti.. Kaikille uusille hurjasti onnea ja pidän kaikki varpaat pystyssä teidän ja pikkuisten puolesta!! Ihanaa maaliskuu että sullakin tärppäsi näin nopeasti!! Olisi kiva kuulla viikon 45 plussanneiden kuulumisia, ne on jo hukkuneet tonne heinäkuun jättiketjuun... :ashamed:

Väsynyt mutta onnellinen Tiara ja terroristi-Vuokko 8+2 :D
 
Tiara IHANAA kuulla susta, olen käyny tuolla heinäkuisissa sua vakoilemasssa, ja huolestuin kun en kuullut susta mitään :ashamed: Ihanaa kuulla että voit kuitenkin "hyvin"...Omasta plussastani, joo tuli aika nopeesti, nyt vaan toivon, että pikku-onni matkassa jaksaisi :heart:
tavallinentanja tervetuloa ja mukaan mahtuu, täällä (kuten varmasti muissakin pinoissa) on IIIIHAANIA ihmisiä!!
 
IHANAA, kun teitte tän pinon..

eli mulla olis viikkoja huomenna tasan 8 ja eka neuvola olis ens viikon keskiviikkona ja sillon saan sit ultra ajan mikä hyvällä tuurilla voi olla jo ens viikon perjantaina.
olo on ollu karmea kun on tuota pahoinvointia, esim. makaroonia en sit syö näköjään ollenkaan tässä raskaudessa. maha on jo nyt kasvanu et vähän pelottaa et jos sielt tuliskin kaksi vaik onneks ei suvussa niitä ole niin ei varmaan luultavasti tuu, mut katsellaan.

lisää sit ens kerralla!

pääryskä ja papuska 7+6
 
Tervehdys kaikki!

Huh, mä oon tyrkännyt itseni jo tämän myötä sitten 4 pinoon ja yhteen kerhoon...pitää olla oma pino la mukaan, asuinpaikan mukaan, esikoista odottavien mukaan ja nyt sitten tämä viikkopinon mukaan, ja se kerho oli vauvakuumeistten kerho, jotka ei vielä voineet aloittaa yritystä eli sielläkin tulee aina käytyä. :LOL: Älkää ihmetelkö jos en ihan hirveän aktiivisesti ehdi käymään, tuntuu että hypin vähän joka pinossa, mutta kovasti yritän seurailla kaikkia.

Ihana että ollaan kaikki jo plussattu ja toivotaan tietty että lisää vaan tulis!

Mulla on siis raskaus hyvin pyrähtänyt käyntiin! Nyt menossa viikkoja 8+3, aika mennyt aika nopeasti ja ultrassa käytiin. Siellä näkyi pikkunen ja sydänkin sykki. Pöppiäinen oli 1,3 cm pitkä :D
http://www.aijaa.com/v.php?i=3177613.jpg

Huono olo ylläti viime viikolla ja sain kaiken hyvän lisäksi vielä kuumeen ja flunssankin, mutta kohti parempaa huomista. Yskän saattelema kerran jouduin pönttöä halaamaan, mutta jospa se jäisi nyt siihen yhteen kertaan.

Tänään oli neuvola, sain läjän lappuja ja äitiyskortin! Johon se tosin väen vängällä halus laittaa väärän rvk, mutta vaihtaa sen kuulemma sitten kun meen vielä uuteen ultraan kun oli alle 8 viikkoja. Niin nyt sen mukaan viikkoja muka 9+...tyhmää kun kerran jo kävin ja oli vasta vähemmän niin ei voi uskoa...

Kukkaiskeiju & pöppiäinen 8+3
 
Tervehdys kaikille!
ja ihan hurjasti onnea jokaiselle ja paljon tarrasukkia mukaan :) ihanaa kun olette tälle puolen siirtyneet, ja loput perässä!
minäkin voisin täällä ainakin välillä käydä kuulumisia kertomassa, on tuo heinäkuisten pino niin valtavan kokoinen että ei meinaa perässä pysyä:)
täällä siis odotus alkanut hyvin, viikkoja nyt 8+2 ja pahoinvointikin näillä näkymin hiukan helpottamassa... katsotaan vaan kun meen noin sanomaan niin eiköhän iske ;)
ensimmäisessä neuvolassa käyty ja eilen oli varhaisultra :) sielläs e meidän pieni kasvoi ja sydän sykki vahvasti, vastasi 8+5, eli hyvä on kasvuvauhti.
kiva kuulla teidän kuulumisia, yritän täälläkin käydä välillä, en muutenkaan ole ollut hirveän ahkera kirjoittelija tämän väsymyksen ja huononolon kanssa, mutta eiköhän se tästä ala helpottamaan.
oikein ihanaa odotus aikaa meille kaikille!
ja rauhallista itsenäisyyspäivää!

toivova ja vielä nimetön 8+2
 
Huomenta päivää!!
Aamulla sitten tein sen Apteekin oman testin ja edelleen siinä ne kaksi viivaa töröttää, nyt jo viiva lähes kontrolliviivan kanssa saman värinen :heart: Vessareissut tosin menee vielä pelonsekaisin tuntein, että mitäköhän sinne paperiin jää..... :ashamed: Toivottavasti tuo pelko tästä vielä helpottuu!!
Oireista: mulla vaan tissit kipeet ja vaan painettaessa (ennen siis tuntunu jopa kävellessä ) ja väsymys |O Klo 20 nukkuun (ellei oo iltahuki ) ja aamulla vois nukkuu vaikka ja kuinka, eli kellon ympäri vähintään nukutaan.....
Hyvää viikonloppua kaikille!!

maaliskuu ja pikku-onni 4+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja maaliskuu:
Kumpikohan teille on tulossa....käykäähän kahtomassa! http://www.geocities.com/huuhaat/testi2.html
Meille siis tulossa poika tuon mukaan.... :D
meille olis tulossa tyttö ja kyl tän pahoinvoinnin perusteella olis tulossakin. pojasta kun sitä ei ollu ja tyttöä odottaessa oksensin 4 ekaa kk.. onneks on nyt lievenpänä.
 
unelma3 tervetuloa ja onnittelut plussasta!!!
Mulla laskettuaika mittarien mukaan ois 15.8, mutta vois olla jo aiemmin, kun noi viivathan haaleena ilmestys jo 29.11 eli kp 22 (jos en nyt ihan väärin muista) 8.8. ois oiva päivä, miehen syntsyt ja meitin hääpäivä :D
 
Moikka taas kaikille, ja hyvää itsenäisyyspäivää! :flower:

Aika ankea keli on...Nyt alkaa jo aurinko laskea ja täällä etelä suomessa ei kyllä ole lunta tipan tippaa, joten aika anti-jouluisissa tunnelmissa mennään... Siitä tulikin mieleen, että oletteko te huomanneet teidän luonteessa mitään muutosta?
Musta on tullut ihmishirviö. Oikeesti. Mulla on niin lyhyet hermot ettei tosikaan. Ihan sama olenko auton ratissa tai kotona, hermostun asioista sekunnissa. Ja se hermostuminen ei oo mitään sellaista höh-fiilistä vaan sellainen puoli-raivari.. :LOL: Kaikki asiat mitkä koen jotenkin vääryytenä saa mut ihan raivon partaalle! Mies reppana.. sen tyttöystävästä on tullut noita-akka! :LOL: :LOL: :LOL:
Mut siis kun hehkutetaan että raskausaika on niin seesteistä ja rauhallista..TÄ??!! Mua oikein itseäkin naurattaa kuin temperamenttinen olen, mutta ei tälle voi mitään, mä en hallitse itseäni! :ashamed: :ashamed: :LOL:

Huomasin tuossa että taidetaan mennä kukkaiskeijun kanssa samoilla päivillä, mulla tänään siis 8+4 =)
maaliskuu: Onhan se vähän paha mun nyt sanoa ultran jo nähneenä, mutta nyt vaan nauti plussasta, syö, juo ja nuku hyvin, niin se saa siellä onnellisena köllötellä ekat viikot. :)
toivova-84 ja päärynärouva, kiva nähdä teitäkin täällä! Toi heinäkuisten pino on niin valtava että pitäis napittaa koko ajan koneella että pysyisi ajan tasalla.. Kiva kuulla että teilläkin on mennyt kaikki hyvin!

Miten mä en vaan osaa kirjoittaa mitään lyhyesti.. :ashamed: :D

Tiara ja Vuokko 8+4
 
Tiara: Joo, samoissa näköjään mennään,saa nähdä vieläkö toisessa ultrassa menevät muuttamaan päivää...Eli 19.12 menossa siis uuteen ultraan kun viimeks oli viikkoja alle 8. Mä oon vaan huomannut että alan itkemään paljon helpommin kun ennen...Pari päivää sitten kun tuli hirveän huono olo ja mittasin kuumeen, jota olikin melkein 38, niin aloin itkemään että olisin halunnu lähteä käymään siskon luona!!! :LOL: Mies raukka yritti ihan pokkana lohduttaa... :heart:

Tervetuloa Unelma!!!

Eli omaa napaa vielä sen verran, että kipeänä edelleen tässä kotisohvalla yritän itseäni parannella, ja mies passaa parhaansa mukaan. Aamu alkoi sillä että sain juosta oksentamaan, onneks oli maha kuitenkin sen verran tyhjä ettei pahemmin mitään tullu... Nyt alkaa jo olokin helpottaan, mutta sais tää flunssa jo mennä ohi ja kuume alkaa laskemaan. Hohhoijaa... :D


 
Moiks neidot!!
Mites ootte ajatelleet noita neuvola-aikoja tilata?! Ite mietin, pitäiskö odotella vielä muutama viikko ja kattoa miten tää raskaus lähtee etenemään, mutta toisaalta haluisin jo nyt varata :ashamed: malttamaton kun oon!! Meillä tosin pääsee vasta rv 10 eteenpäin, tosin mä voisin ehkä päästä jo aiemmin, sen lokakuisen km:n takia....ja varhaisultraan ois mukava kans päästä, vois pikkasen rauhottaa, jos näkis että vauva voi hyvin!!
 
Irmeli09
Palasin juuri kotiin viikonlopunvietosta Suomen Turusta ja oli aivan ihanaa huomata, että tämä pino on pystyssä ja voi hyvin :D . Minä yritän tuossa vaikkapa yön pimeinä tunteina värkätä jonkinlaista listausta meistä kaikista pinolaisista. Tosi kiva kuulla uutisia myös teiltä vk 45 plussainneista, kiva että kaikki voivat "hyvin". Nuo kuukausipinot ovat kyllä aika valtaisia joten tämä "pikkupino" on mukavaa vaihtelua.

Täällä olotila on aikamoisen hyvä. Oireita ei ole mitenkään valtaisasti. Etovaa oloakaan ei ole juuri muutamaan päivään ollut. Jonkin verran tuota alaselkäjomoilua on, mutta ei mitenkään pahasti.

Turun vierailu on aika kahtiajakoinen. Toisaalta oli ihanaa nähdä kavereita pitkästä aikaa ja esikoisella oli hauskaa kun oli samanikäistä seuraa. Toisaalta tämä minun raskaus oli sitten hankalampi juttu, joska tuttavapariskunta on kaipaillut pikkukakkosta jo kohta kolme vuotta eikä sitä ole heille suotu. Kerroimme heille raskaudestani, koska en halunnut lähteä sitä pimittämään. Kerroimme jo keskiviikkona, koska halusin antaa heille aikaa sitä uutista työstää. Kyllä he sen suht hyvin näyttivät ottavan vastaan vaikka tiedänkin että ajankohta oli sinällään huono. He kokivat viime keväänä keskenmenon (olimme muuten silloinkin heillä kylässä ) ja nyt olisi ollut tuon vauvan laskettu aika käsillä. Lisäksi heille ei ollut tullut tästäkään kuusta plussaa vaan uusi kierto edessä :snotty: . No toiveet on suunnattu ensi kevään koeputkihedelmöitykseen. Jospa kuitenkin pääsisimme yhdessä nauttimaan raskaudesta samaan aikaan =) . Kaikeksi lisäksi saimme tietoomme lauantaina että yhteinen ystävämme on juuri pari päivää aikaisemmin saanut myös keskenmenon. Emme tienneet hänen raskaudestaan sitä ennen. Kyllä sitä tuli yksi jos toinenkin kyynel silmään tuon uutisen jälkeen.

Anteeksi kerrassaan ankea tilitykseni, mutta ihana että johonkin voi näitä asioita kertoa. Tuntuu kuin sisällä olisi iso painava taakka joka vähän pienenee kun tänne avautuu ;) . Vaikka ikäviä uutisia kuuleekin ympäriltä olen päättänyt, että nautin ja olen onnellinen tästä raskaudestani yksi päivä kerrallaan. Ei tätä elämää voi kuitenkaan elää kuin yksi päivä kerrallaan eiköstä vain =) .
 
Irmeli09
Viikkopinon 45/49 jatkopino



HEINÄKUU 2009


kukkaiskeiju........23v......esikoinen......15.7......K-SKS
tiara................................esikoinen......15.7......K-HKS
toivova-84......................esikoinen......16.7.....
päärynärouva.................kolmas..........18.7......K-SKS
tavallinentanja...............esikoinen.......27.7.....KYS


ELOKUU 2009


Unelma3..............................................10.8.....
Irmeli 09.............34 v......kolmas.........13.8......TAYS
maaliskuu...........28 v......toinen..........15.8......TYKS


Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala


Siirsin tämän pinolistauksen myös tuonne alkuun, sieltä se sitten tarvittaessa löytyy helposti!
 
Irmeli09 Kiitos mukavasta uudesta lookistamme!! Mulle voi lisätä, että ikää 28, toinen ois tuloillaan ja synnärinä toimii TYKS!!
Heräsin aamulla 05.35, ei muuta, mutta pitkä vapaapäivä tulossa |O
Syömisestä: Miten hyvin teille ruoka maistuu? Ite en saa aamulla suuhuni mitään, jo ruuan näkeminen tekee pahaa....väkisin yritän popsia jotain mandariinin kappalaa, mutta ei tipu, sitten kärsinki huonoa olo ja omaa tuntoa koko aamupäivän, mutta kun päivä koittaa, ei syömiselle tuu loppua....

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!!
 
Irmeli09
Täälläkin heräilty, vaikka tuo pikkukakkonen vielä jatkaakin uniaan. Minäkin olisin mieluusti tuolla sängynpohjilla, mutta kun tuo esikko ei oikein uskalla tulla tänne alakertaan lasten ohjelmia katsomaan ilman seuraa (yläkerran telkku ei toiminut :eek: ). Taas pitäisi palata viikkorutiiniin. Tosin lauantaina olisi tuon esikon 5 v synttärit sukulaisille joten täytynee yrittää varmaan jotain leipoa vaikka mikään jauhopeukalo en todellakaan tunnusta olevani :LOL: . Lisäksi pitäisi yrittää hieman suunnitella ensi viikon lastenkutsuja.

Olo ei ole kovin raskautuneen olonen. Mitä nyt tuota tätiä ei kuulu :LOL: . Eli noi ihan alun etovat olot yms. on kyllä vähentyneet (koputtaa puuta, tänään kuitenkin iskee päälle :saint: ). Olin jo 98,5 % varma, että kyllä nyt tähänkin perheeseen tulee tyttö, kun oli kerran tuota etovaa oloakin näin aikaisin. Nyt olen jo 73,6 % varma että kyllä tulee kolmas poika :LOL: . No eipähän tarvitse sitten ostaa vaaleanpunaisia vaatteita vaan voi käyttää noita kulahtaneita sinisia isoveljien jäljiltä :LOL: . Nyt mennään kyllä mietinnöissä hieman liian pitkälle ;) .


Maaliskuu: Minulle kyllä maistuu ruoka oli vuorokauden aika sitten mikä hyvänsä. Jotenkin tuntuu, että nälkä tulee esiin tavallista selvemmin. Normista vain tuo pinna alkaa kiristymään jos on nälkä nyt pinnan kiristymisen lisäksi huomaa että olosta tulee omituisen ontto jos ei saa muutaman tunnin välein murua rinnan alle :saint:

Hyvää alkunutta viikkoa kaikille :flower: .
 
irmeli09: mullakin on tuon pahoinvoinnin vuoksi olo et tulis tyttö. mut silti luulen et poika tulossa.. nähtäväksi jää. meinasitko ultrassa ottaa selville kumpi tulossa?

muiltakin kysyn et aijotteko ultrassa selvittää kumpi tulossa?? mä kovasti mietin mut ukko ei tiiä haluaako tietää niin voi olla et ei sit selvitetä....
 
Irmeli09
päärynärouva: Molemmista edellisistä on tiedetty etukäteen kumpi on tulossa. Luulen, että haluan tästäkin tietää. Varsinkin kun nyt on tuo tyttöolo vähän voimakkaampana. En halua, että synnytyksessä tulisi jotenkin "pettymyksenä" jos tuo masuasukki onkin poika. Kyllä meille tuo kolmas poikakin otetaan ilolla vastaan.
 
Hieno pino! Voisko mun synnytyssairaalan kuitenkin korjata K-SKS...onkohan se väärin siellä heinäkuisissakin...pitääkin käydä kurkkimassa.

Mä oon ajatellut että voin kysyä sukupuolta jos sattuu rakenneultrassa näkymään, muuten ei tarvi lähteä kaivelemaan sitä sieltä.

Eipä nyt just muuta... :wave:
 

Yhteistyössä