Viikkopinon 45/49 jatkopino

  • Viestiketjun aloittaja Irmeli09
  • Ensimmäinen viesti
Irmeli09
KESKIVIIKKO 25.2.2009



Irmeli09 + Armas-Armi..................rv 15+6 :heart:

unelma3 + kaksoset....................rv 16+2 :heart:

tavallinentanja + Ötömöllikkä......rv 18+5 :heart:

päärynärouva + papuska............rv 20+0 :heart:

toivova-84 + nyytti......................rv 20+0 :heart:

tiara + Vuokko............................rv 20+0 :heart:

kukkaiskeiju + pöppiäinen...........rv 20+2 :heart:


 
Irmeli09
Moikka!

Aikamoista hiljaiseloa on ollut. En ole käynyt koneella puolentoista viikkoon. Järkyttävää! Jotenkin on nyt sellainen vaihe, että tämä raskaus menee aika omalla painollaan eteenpäin eikä sitä tule kauheasti mietittyä. Etovat olot on takanapäin ja vaikka tuo maha on aikamoisen iso niin vielä se tulee mukana kevyesti.

Täällä vietetään talvilomaviikkoa ja esikkokin on anoppilassa kyläilemässä pari päivää. Itsellä siis täällä kotona vain yksi lapsi ja se tuntuu vähän oudolta. Viikonloppuna olisi tarkoitus lähteä haistelemaan vähän pääkaupunkiseudun tuulia. Ihan kiva saada pikkasen vaihtelua on ollut vähän väsynyttä tämän äipän elo tässä viime aikoina.

Mites muilla, kertokaa kuulumisia? Onko monella ollut jo rakenneultrat? Mitäs siellä?
 
moi, joo täälläkin ollu hiljaista tänne kirjoittelun suhteen :ashamed:

mulla ei ole rakenneultraa, olin silloin 17 viikolla ultrassa ja silloin kaikki oli ok. sanoivat et ei ole varsinainen rakenneultra, mut siin näkee kaiken oleellisen.
seuraava ultra onkin 32 viikol kun on eka varsinainen painoarvio.
täällä on supistellu melki joka pvä, mut viel on olleet harmittomia. selkäkipu vaivaa välillä, mut muuten ok.

 
Irmeli09
TORSTAI 26.2.2009



Irmeli09 + Armas-Armi..................rv 16+0 :heart:

unelma3 + kaksoset....................rv 16+1 :heart:

tavallinentanja + Ötömöllikkä......rv 18+6 :heart:

päärynärouva + papuska............rv 20+1 :heart:

toivova-84 + nyytti......................rv 20+1 :heart:

tiara + Vuokko............................rv 20+1 :heart:

kukkaiskeiju + pöppiäinen...........rv 20+3 :heart:


 
Kiitos listan päivityksestä, torstaisin mulla on +3 eikä +1 . Mut pitkään kun on hiljaista listalla ei sitä mieti mikä viikko ja kuinka monta päivää eli ei hätää.

Töihin olen palannut maanantaina ja ihan hyvin on mennyt. Pitäis siellä kuitenkin aika monta viikkoa vielä jaksaa.

Mites muut jaksatteko hyvin töissä, entä sen jälkeen kotona vielä tehdä jotain. Tekeekö jokutoinen vuorotyötä, miten sitä jaksat? Minä teen nyt vain kahta vuoroa eli yöt jätettiin pois.
 
Hellou...viikon tauko oli mullakin palstalla. Mutta sain siinä ajassa opparin viimeisteltyä! Ja palautettua eli nyt vain sitten odotellaan eka että saa alkaa hakee papereita ja sitten että ne tulee :D Alan olla aika malttamaton!

Vaavi potkii ja masu kasvaa :D Ja Unelma, mä teen kans vuorotyötä. Töissä jaksan kyllä ihan hyvin, mutta kieltämättä kotiin päästyä on aika rätti olo..riippu tietty päivästäkin jonkun verran. Osastonhoitaja vähän tuumaili, että voin tehdä öitä huhtikuun loppuun asti, mutta mutta..no mähän keikkailen, että pystyn ite jonkun verran kyllä vaikuttamaan, mutta jos saisin jonkun parin viikon sijaisuuden niin siinä on varmaan sit pakko tehdä vielä nuo yöt. Kyllä ne menee, palautuminen tuntuu mulla vaan kestävän vähänturhan pitkään...ja yöllä menee aina jotenkin mahakin sekasin. En kyllä tee noita öitä jos ei tosiaan pidempää sijaisuutta tule. :wave:

On kyllä kieltämättä mullakin sellanen seesteinen vaihe menossa. Liikkeet tuntuu, supistuksiakin sillon tällön tulee, ei onneksi kauhean usein. Ja 4D on ens viikolla...hip hei! :D

Kukkaiskeiju ja pööpöti 21+2
 
Irmeli09
TORSTAI 12.3.2009



Irmeli09 + Armas-Armi..................rv 18+0 :heart:

unelma3 + kaksoset....................rv 18+3 :heart:

tavallinentanja + Ötömöllikkä......rv 20+6 :heart:

päärynärouva + papuska............rv 22+1 :heart:

toivova-84 + nyytti......................rv 22+1 :heart:

tiara + Vuokko............................rv 22+1 :heart:

kukkaiskeiju + pöppiäinen...........rv 22+3 :heart:


 
Irmeli09
Moikka taas hurjan pitkästä aikaa! Olen tosiaan ollut käymättä täällä palstalla kahteen viikkoon. Itse olen ajatellut, että minulla on menossa jokin työstövaihe tämän raskauden suhteen. Jotenkin sitä ei oikein saa konkreettistä otetta tähän tulevaan vauvaan. Tänäänkin kyllä neuvolassa kun kuuli nuo sydänäänet ja neuvolatäti sanoi että vauva kovasti melskaa mahassa niin kyllähän sitä tunsi että taitaa tuo vauva sitten ihan oikeasti olla totta. Minulla vain on välillä aina sellainen tunne, että en pysty ajattelemaan että tuolla mahassa oikeasti on joku. Luulen, että tämä on jonkinlainen alitajuntainen pelkoreaktio. Ensi syksy ja oma jaksaminen vähän jännittävät. Kuinka sitä noiden kolmen kanssa sitten pärjääkin kun unet jäävät taas vähiin. Esikoinen aloittaa eskarin ja siinäkin on vähän jännittämistä, että kuinka sopeutuu tuonne joukkoon. Kyllähän sitä taas selviää kun on se aika koittaa, mutta nyt mietityttää kovasti. Minulla on kyllä edellisissä raskauksissakin ollut vähän samanlaisia vaiheita. Mitäs teille muille kuuluu?

 
moi kaikille!
meidän pino on näköjään hiljentyny aika rankasti, mut jos se sit loppuvaihees taas alkais tahti koventua.

täällä on kans yx vuorotyötä tekevä, tosin yötyötä en ole suostunut tekemään ollenkaan koko raskauden aikana ja nyt en tee ilta enkä yövuoroja, koska on noita supisteluja ollu.
nyt on sit viel alkanu selkäkivut vaivaamaan et ei hyvin mene tää raskaus.
kaiken lisäksi hb oli viimeks neuvolassa 91 ja ei kun verikokeisiin. no verikokeissa hb oli 103 ja valkosoluarvot ja pari muuta juttua oli ihan vähän koholla, et ens viikola lääkäri tutkii ne tulokset ja katselee tuleeko sit lähtö isompiin tutkimuksiin.

meillä vessaremppa sen kun jatkuu.. menee varmaan viikko viel ku vanha talo niin tulee pikku yllätyksiä selville matkan varrella..
muuten menee ihan ok. pikku hiljaa ajattelin laitella vauvan tavarat siis pinnasängyn yms valmiiksi ja ruveta pesemään vaatteita. kesällä on tuon pihan ja talon maalauksen kanssa niin paljon et en kerkiä niit enää sillon laittaa ja haluan et lapset kerkee tottuun vauvan tavaroihin kunnolla ennen kun vauva syntyy =)

mut tulkaa muutkin kertoon kuulumisia =)

pääryskä ja papuska 22+4
 
Irmeli09
MAANANTAI 23.3.2009



Irmeli09 + Armas-Armi..................rv 19+4 :heart:

unelma3 + kaksoset....................rv 20+0 :heart:

tavallinentanja + Ötömöllikkä......rv 22+4 :heart:

päärynärouva + papuska............rv 23+5 :heart:

toivova-84 + nyytti......................rv 23+5 :heart:

tiara + Vuokko............................rv 23+5 :heart:

kukkaiskeiju + pöppiäinen...........rv 24+0 :heart:

 
Irmeli09
TIISTAI 24.3.2009



Irmeli09 + Armas-Armi..................rv 19+5 :heart:

unelma3 + kaksoset....................rv 20+1 :heart:

tavallinentanja + Ötömöllikkä......rv 22+5 :heart:

päärynärouva + papuska............rv 23+6 :heart:

toivova-84 + nyytti......................rv 23+6 :heart:

tiara + Vuokko............................rv 23+6 :heart:

kukkaiskeiju + pöppiäinen...........rv 24+1 :heart:

 
Irmeli09
Tervehdys,

Täällä pikkuhiljaa jännittyneissä tunnelmissa. Huomenna olisi vuorossa rakenneultra. Taas sitä alkoi sitten kuitenkin jännittämään vaikka hädin tuskin muutama päivä sitten edes muistin koko ultran olemassaolon. Sukupuoltakin voisi hieman udella vaikka ihme ja kumma tuo kysymys ei tunnu juuri nyt mitenkään hirvittävän tärkeältä tietää. Tuosta sukupuolesta: Meillähän on entuudestaan kaksi poikaa. Kaveri kysyi viikonloppuna, että tuleeko meille sitten vielä neljäskin jos tämä sattuu olemaan myös poika. Minulta ihan meinasi leuka loksahtaa sijoiltaan kun en ollut asiaa ajatellut laisinkaan tuolla tavalla. Vastasin, että aika epätodennäköistä on että neljättä tulisi, mutta jos sellainen on tullakseen niin ei se kyllä mitenkään liity siihen mikä tämän kolmannen sukupuoli on. Jotenkin minä pienessä mielessä toivoisin, että olisi poika. Niinkuin eilen sanoin miehelle, että olisi nyt poika niin ei enää vanhoilla päivillä tarvitsisi alkaa opettelemaan uutta :LOL: .
 
Irmeli, miten rakenneultra meni? Ja selviskö sukupuoli? Usein ihmiset kysyy just tollai että no vieläkö tulee lisää lapsia jos ei ole molempia sukupuolia, tarkottamatta sitä sen kummemmin....small talkingia. Vähän sama kun tää vanha vitsi "ai no sullehan on pulla maistunut." Hehheh, tosi hauskaa...

Mä odottelen josko ens viikolla tulis äitiyspakkaus!

 
Irmeli09
Moikka,

Juu rakenneultra oli viikko sitten tiistaina. Kyllähän tuo sukupuolikin selvisi. Täti kyseli, että haluatko tietää kumpi olisi tulossa ja kyselin sitten että näkeekö tuon. Sanoi, että kyllähän tuo näkyy johon vastasin, että sittenhän sen täytyy olla poika :LOL: . Poikahan se siellä pippeliään esitteli joka välissä välillä ihan kädellä kiinni pitäen. Miehen mallia alusta asti :LOL: . Nyt on hyvä mieli kun tuo sukupuoli on selvillä, rauhoitti jotenkin mieltä tuo kun epätietoisuus poistui. Minulla on ollut tosi vahva poikaolo lähes koko raskauden ajan. Välillä sitä on ihan unohtanut, että ei ole oikeasti tiennyt kumpi sieltä on tulossa.

Takana on rentouttava viikonloppu miehen kanssa kaksin Dublinissa. Siellä oli ihanan keväistä ja narsissit ja tulppaanit vain kukkivat. Ihanan vihreää tämän Suomen valkoisuuden jälkeen. Pojat olivat anoppilassa peräti neljän yön ajan. Tämä oli eka kerta kun pojat ovat olleet noin monta yötä poissa. Lähtivät torstaina ja sinä ensimmäisenä iltana oikeastaan tuli pahin ikävä, hassua. Vasta viimeisenä aamuna täällä koto-Suomessa jo takaisin osasin oikeasti nukkua pitkään. Vetelin sitten puoli kahteentoista mitä ei kyllä ole tapahtunut tosi tosi pitkään aikaan. Vähän tuohon kyllä taisi vaikuttaa tuo kellojen siirto + kahden tunnin aikaero tuolta Irlannista. Taisi ottaa vähän kunnon päällekin tuo matka, kun on nyt eilen ja tänään väsyttänyt ihan hirvittävästi vaikka olen vedellyt tosi pitkiä yöunia. Matkalla ei kyllä väsymys painanut.

Irmeli + Armas
 
Irmeli09
MAANATAI 30.3.2009



Irmeli09 + Armas........................rv 20+4 :heart:

unelma3 + kaksoset....................rv 21+0 :heart:

tavallinentanja + Ötömöllikkä......rv 23+4 :heart:

päärynärouva + papuska............rv 24+5 :heart:

toivova-84 + nyytti......................rv 24+5 :heart:

tiara + Vuokko............................rv 24+5 :heart:

kukkaiskeiju + pöppiäinen...........rv 25+0 :heart:

 
Irmeli09
LAUANTAI 4.4.2009



Irmeli09 + Armas........................rv 21+2 :heart:

unelma3 + kaksoset....................rv 21+5 :heart:

tavallinentanja + Ötömöllikkä......rv 24+2 :heart:

päärynärouva + papuska............rv 25+3 :heart:

toivova-84 + nyytti......................rv 25+3 :heart:

tiara + Vuokko............................rv 25+3 :heart:

kukkaiskeiju + pöppiäinen...........rv 25+5 :heart:


 
Piti tulla vähän kurkkimaan tänne mitä teille kuuluu... Kukkaiskeijulla oli ihania ultrakuvia! Teillä on jo raskaudet pitkällä ja loppukesästä taitaa alkaa äitiyslomatkin, ekat vissiin jo saaneet äippäpakkauksetkin... Mä roikun edelleen tuolla kuumeilijoiden puolella, mutta vakaana aikomuksena on päästä tällekin puolelle vielä joskus kasvatelemaan omaa masua... ;) Onnea kaikkien odotukseen ja pidän kovasti peukkuja ettei kesästä tulisi kovin tukala!
 
oi, onko meidän pino aivan kuoleentunut?

Irmeli, vähän hienoa! Onnea poika uutisista! Mullakin ollut pitkään poika-olo, mutta nyt tajusin että täähän voi olla tyttökin :LOL: Eli ei tosiaan ole tietoa kumpi. Mutta nyt on aikalailla tarvikkeet hommattu, vaunut sun muut sitteristä lähtien. Kaikki muu ostettiin käytettynä mun siskolta, paitsi vaunut. Ja äippäpakkauskin tuli! Se oli ihana. Saatiin siihenkin siskolta tollaset kehtojalakset ja helmalakana, siitä tuli ihana sänky!

Marleena: Tsemppiä teille yritykseen ja tulet sitten tälle puolelle!!!Mulla alkaa äippäloma 6.6, vaikka empä mä nytkään ole kauheasti töissä viitsinyt käydä, kun kotonakin on sen verran tekemistä :D

Kukkaiskeiju ja napero 27+4
 

Yhteistyössä