Aamu siis neuvolassa, mieslääkäri (nuori) tutki.....kohdunsuu kiinni, juu, juu, kaikki näyttää hyvältä, kohtukin näköjään komiasti kasvanut....kuunteli sitten sykettä.....etsi ja etsi, -nooh, nyt se meni jo, tais olla 170???!!!! Pyysi kuitenkin th:n kuunteleen, joka ei kyllä sitten sykettä saanut, ja th ehdotti Tyksiin lähetettä, siellä lääkäri -valitettavasti tämä on kyllä kohdun sisäinen, mutta ilmeisesti tuulimuna, puhui kuitenkin keskeytyneestä keskenmenosta....kutsutaanko siis tuulimunaakin keskeytyneeksi keskenmenoksi?! Paikanpäällä sain sen esilääkityksen, joka näemmä aloitti minulla vuodon heti ja torstaina otan ne kuusi, 2 tbl kerralla 3 tunnin välein emättimeen, ellei vuoto ole todella runsasta, silloin suun kautta, imeskeltynä ja Panacodia kipuihin.
Olen kiukkuinen tuolle terv.keskuksen lääkärille, joka olevinaan löysi sykkeen.....mahtoikohan kuunnella omaani?! Joka tapauksessa se antoi mulle toivoa, toivoa jostakin aivan turhasta!!!
Olen kiukkuinen tuolle terv.keskuksen lääkärille, joka olevinaan löysi sykkeen.....mahtoikohan kuunnella omaani?! Joka tapauksessa se antoi mulle toivoa, toivoa jostakin aivan turhasta!!!