Nanna (kirjoittelen tänne kun nyt täällä satun olemaan...) Kun en enää yli vuoden takaisia asioita muista, niin joudutko pistämään insuliinia ekassa? Vai olitko vaan ruokavaliohoidolla? Katsoin jo aikaisemmin että kohtuullisen isona poitsu syntyi (melkein 4kg). Mullahan oli kans ja mä aloin pistään insuliinia jossain vähän yli kolmenkympin tienoilla -> ultrassa näky hyvin kuinka vartalon ympärysmitan kasvu hidastui. No J ei ollut kyllä muutenkaan iso, mutta jostain syystä ne oli niin kamalan huolissaan siitä ei kasva liian isoksi. Arvio mulla oli 3,1kg sit lopuks, mutta J täräytti vaakaan 2,8kg En mä sit loppuviimeks tiedä että kuinka paljon insu vaikutti tohon painoon, mutta tosiaan vartalon ympärysmitta notkahti alaspäin. Se lääkäri sano mulle että insuliini vaikuttaa just siihen.
Ja muut odottavat, onko kukaan teistä alkuvaiheessa olevista Treen seudulta? (alkuvaiheessa = ei vielä kaikkia hankintoja tehty). Meillä ois jotain ylimäärästä niinku esmes sitteri jonka sais hakee pois jos joku tarttee. Ja kylvetystuki. Ja varmaan muutakin kunhan jaksan katsoa. En viitsi alkaa niitä myymään ja postitettuna tulee vaan isot kulut.
Ja muut odottavat, onko kukaan teistä alkuvaiheessa olevista Treen seudulta? (alkuvaiheessa = ei vielä kaikkia hankintoja tehty). Meillä ois jotain ylimäärästä niinku esmes sitteri jonka sais hakee pois jos joku tarttee. Ja kylvetystuki. Ja varmaan muutakin kunhan jaksan katsoa. En viitsi alkaa niitä myymään ja postitettuna tulee vaan isot kulut.