Ihan aluksi
Hallamalle suurensuuret onnittelut ja tervetuloa tänne masunkasvattajien pinoon! :flower: Me käytiin varhaisultrassa joskus rv 8 aikoihin, mitä usein suositellaan, mutta joskus viikolla 6+ pitäis kai jo syke erottua. Tsemppiä myös pahoinvointien kanssa! Yritä löytää ne ruoka-aineet, mitkä maistuu. Ja muista juoda paljon, ettei tuu mitään nestehukkaa.
Piipille myös parempia oloja pahoinvoinnin suhteen. Ootko kokeillut auttaisko piimä närästykseen? Ja kuulemma niitä Rennieitä voi kans käyttää raskausaikana.
Ja
Delfis koitahan säkin muistaa lepäillä sairaslomalla! Joko sait kelan lappuset postiin? Mulla kesti muuten 2 kuukautta siinä äippärahapäätöksessä sen takia, että ne oli hautautuneet johonkin muiden papereiden alle siellä! Soitin sinne Kelaan ja homma alkoi heti edetä ja päätös tais tulla paperilla viikko tuon soiton jälkeen. Äippäpakkaus tais tulla jossain kolmessa viikossa.
Mulla ja
Citruksella on vaan viikko eroa lasketuissa ajoissa, joten seuraava jonossa lienee jompikumpi meistä.
Mulla on kyllä sellanen fiilis, että tää vauveli menee yli ja pitkästi. Juttelin äitin kans just ja sillä on menny kaikki 3 raskautta sen 2 viikkoa yli, tosin en tiiä voiko siitä mitään johtopäätöksiä vetää.
Yleisön pyynnöstä masukuvaa taas profiilissa. :wave: Saakohan siitä mitään selvää... Laitoin tuon paitaversion, kun masu näyttää siinä isommalta kuin ilman paitaa.
Se on ottanut kasvuspurtin tässä viime viikkoina ja alkaa näkyä jo kaikkien vaatteiden alta ja innoissani sitä tuijottelen kaikista mahdollisista heijastavista pinnoista. Tosin jos mä muihin samoilla viikoilla oleviin vertaan, niin pieni se on edelleen. Laittakaahan muutkin masukuvia, niitä on ihana kattoa! Tai ottakaa edes itselle talteen, jos ei muuten.
Roseship olis kieltämättä aika uljas nimimerkki tuon piipin kuvailun jälkeen! Oon vaan tämmönen ruusunmarja. Mistäs muuten teillä on nimimerkit keksitty? Mulla siis ruusunmarjateepussin kyljestä, kun tuli sitä lipitettyä innokkaasti niihin aikoihin, kun tänne rekisteröidyin.
Mä ajattelin tästä lähteä kaupungille hakemaan vähän kangasta vaavin peittoon, lakanoihin, patjan suojaksi muovitettua froteeta jne. Jee nyt mulla on aikaa alkaa puuhailla vauvajuttuja, kun ei tarvii enää olla töissä!
Hyvää viikonloppua kaikille!
Rosehip + pampula 34+2