Heippa kaikille, ja hyvää uutta vuotta!! :heart: :heart:
Mä olen vähän taustaillut tässä viime aikoina, en mitenkään tarkoituksella, mutta olen kovasti käynyt lukemassa tätäkin pinoa!! Minun jouluhössötys jäi tänä vuonna käyttämättä, kun olen jo parisen viikkoa majaillut ulkomailla miehen työn perässä.. :/ Sitten katkeransuloisena seurailin kaikkien kinkunpaistamistekstejä ja porasin kotii-joulu-ikävää..
(Niin ja siis en todellakaan ole missään lämpimässä vaan kylmässä ja märässä..)
Ihana nähdä että kaikilla näyttäisi olevan asiat ainakin suunnilleen mallillaan ja toukkaset on pysyneet kyydissä! Huomasin tosta päivityksestä että meitä on kolme joilla on samana päivänä LA, eli 15.7 !?!? WAU!! :heart: :heart:
Täällä huono olo on helpottumaan päin, mitä nyt muutamana päivänä (JOULUNA..) tuli kauheeta takapakkia, mutta kokopäiväinen pahoinvointi on alkanut helpottaa, viimeinkin!! Onneksi saan vaan lepäillä täällä vielä pari viikkoa, kun mies passaa ja hoitaa.. Sitten alkaa taas arki, paluu suomeen, töihin ja yksin... ääh!! Voin kertoa että raskauden 4-9 viikot yksin ei olleet mitenkään kauheen mukavaa.. Noh, mies tulee kotiin maaliskuussa, sitten ei tarvii enää hengailla yksin..
Voikaa kaikki hyvin ja reippaasti, kohta tulee jo kevät!!
:flower: :flower:
Tiara+Vuokko 11+6
(Pakko kertoo toi Vuokko- tarina jos joku ihmettelee tota AIVAN järkyttävää tekonimeä
... Näin pari päivää plussaamisen jälkeen unta jossa sain tyttövauvan ja sen nimi oli Vuokko! ...Ei mitään hajua mistä se on tullut, enkä tunne ketään Vuokko-nimistä... hehehehhe...sitten meidän toukasta tuli Vuokko!...Mitä mies ei hyväksy vieläkään..Ylläri.)