Miss Universum-kisojen jatkot täällä

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä veikkaan että Chile voittaa (vaikka mielestäni ei sitä ansaitsekaan). Myös Thaimaa pärjää hyvin. Tanska on top 5,ihan siksi vain että hänellä on hyvä puvusto, tehnyt itseään näkyväksi ja osaa keimailla median kanssa. Ulkoisesti Matilda kauniimpi mutta hänen puvusto heikompi ja en tiedä onko tuonut itseään tykö tavalla mitä esimerkiksi somevideoissaan.

Jos Matildan tukka on vielä kerran vedetty taakse, niin sanon ärräpäitä. Se tukkalookki ei sovi. Se taaksepäin vedetty letti meni kansallisasukierroksella mutta ei bikinikierroksella. Pitää olla jotain muuta.

Eikö meille juuri selitetty, ettei kyse ole niinkään ulkoisesta vaan sisäisestä kauneudesta?

Minä taidan äänestää afrikkalaisrasismin uhria, Nigerian edustajaa Chidimma Adetshinaa. Hän alunperin osallistui miss Etelä-Afrikka-kisoihin syntyperäisenä eteläafrikkalaisena, mutta joutui vihakampanjan kohteeksi. Hänet heitettiin kisasta, koska hän oii maahanmuuttajien jälkeläinen (isä Nigeriasta, äiti Mosambikista). Nyt hän sitten edustaa isänsä kotimaata Nigeriaa....

vierailija
Mun mielestä on ihan paskaa, että kauneuskilpailuun saa osallistua jos on kasvoja tai vartaloa muokattu plastiikkakirurgialla. Joo nykyaikaa, mutta ei mun silti tarvitte ymmärtää. Pidän luonnollisesta kauneudesta.
Pitäisi olla luomujen ja ei-luomujen kisat erikseen. Kummasti alkavat kauneuskirurgian heavy userit näyttää toisiltaan kun katsoo julkkisten kuvia.

Hyväksyn kyllä tavallisten ihmisten kauneuskirurgian tai paremminkin sanottuna elämänlaatukirurgian kun mennään keski-iässä leikkauttamaan silmien pupillien puolivälissä roikkuvat silmäluomet, koska ne lisäävät jatkuvalla kulmien nostelulla otsanalueen jännityspäänsärkyä ja ovat vaaralliset ihan liikenneturvallisuuden kannalta. Samoin voi olla esimerkiksi lapselle hörökorvien leikkaaminen kenties hyvä valinta jos lapsi on kovin aranoloinen ja on arvattavissa, että joutuu sitten kiusatuksi päiväkodissa/koulussa korvistaan.

Muuten kyllä nuorison ahdistus Instagramin tyyppejä tuijotellessa on kauheaa seurattavaa. Yhtään parempaa ei ole se, että nuorella aikuisella on herneenkokoisia arpia huuliin laitettujen fillereiden vuoksi tai tekijällä ei ole ollut oikein symmetriantajua. Eikä tietenkään överiksi menevät jutut ole muutenkaan hyviä. MOT-ohjelmassa on juttua naisesta, jonka ihon alle tulivat mätäpaiseet ja ihoon arvet fillereiden vuoksi. Ilmeisesti hygienia ei ollut kunnossa.

Itse en uskaltaisi operaatioihin, koska pelkäisin poistuvani Jocelyn Wildensteinin näköisenä. Kävihän Linda Evangelistallekin huonosti kun hän kävi jossain pienimuotoisessa kaksoisleuan kryo-hoidossa (?) ja leukaan alkoi kasvaa voimakkaasti arpikudosta. Hänkin on ollut jumaloitu kauneuskuningatar ja nyt sulkeutunut kotiinsa siksi, ettei halua näyttäytyä nykyisen näköisenä julkisuudessa.

• Tykkää
Reactions: Scarlett-79
vierailija
Eikö meille juuri selitetty, ettei kyse ole niinkään ulkoisesta vaan sisäisestä kauneudesta?

Minä taidan äänestää afrikkalaisrasismin uhria, Nigerian edustajaa Chidimma Adetshinaa. Hän alunperin osallistui miss Etelä-Afrikka-kisoihin syntyperäisenä eteläafrikkalaisena, mutta joutui vihakampanjan kohteeksi. Hänet heitettiin kisasta, koska hän oii maahanmuuttajien jälkeläinen (isä Nigeriasta, äiti Mosambikista). Nyt hän sitten edustaa isänsä kotimaata Nigeriaa....
Omituista menoa näköjään maailmalla! Me olisimme Suomessa kiitollisia jos noin kaunis nuori nainen haluaisi osallistua Miss Suomi-kisoihin.

On totta, että Lola Odusogan osallistumista ihmeteltiin 1990-luvulla ja sanottiin ihan suoraan esimerkiksi liian lihaksikkaista tanssijan jaloista ja suhteessa liian pieniin rintoihin jne. Nyt tuollainen puhe on ainakin minun korvissani todella myötähäpeää herättävää ja junttia.

Pitäisi olla luomujen ja ei-luomujen kisat erikseen. Kummasti alkavat kauneuskirurgian heavy userit näyttää toisiltaan kun katsoo julkkisten kuvia.

Hyväksyn kyllä tavallisten ihmisten kauneuskirurgian tai paremminkin sanottuna elämänlaatukirurgian kun mennään keski-iässä leikkauttamaan silmien pupillien puolivälissä roikkuvat silmäluomet, koska ne lisäävät jatkuvalla kulmien nostelulla otsanalueen jännityspäänsärkyä ja ovat vaaralliset ihan liikenneturvallisuuden kannalta. Samoin voi olla esimerkiksi lapselle hörökorvien leikkaaminen kenties hyvä valinta jos lapsi on kovin aranoloinen ja on arvattavissa, että joutuu sitten kiusatuksi päiväkodissa/koulussa korvistaan.

Muuten kyllä nuorison ahdistus Instagramin tyyppejä tuijotellessa on kauheaa seurattavaa. Yhtään parempaa ei ole se, että nuorella aikuisella on herneenkokoisia arpia huuliin laitettujen fillereiden vuoksi tai tekijällä ei ole ollut oikein symmetriantajua. Eikä tietenkään överiksi menevät jutut ole muutenkaan hyviä. MOT-ohjelmassa on juttua naisesta, jonka ihon alle tulivat mätäpaiseet ja ihoon arvet fillereiden vuoksi. Ilmeisesti hygienia ei ollut kunnossa.

Itse en uskaltaisi operaatioihin, koska pelkäisin poistuvani Jocelyn Wildensteinin näköisenä. Kävihän Linda Evangelistallekin huonosti kun hän kävi jossain pienimuotoisessa kaksoisleuan kryo-hoidossa (?) ja leukaan alkoi kasvaa voimakkaasti arpikudosta. Hänkin on ollut jumaloitu kauneuskuningatar ja nyt sulkeutunut kotiinsa siksi, ettei halua näyttäytyä nykyisen näköisenä julkisuudessa.
Linda Evangelista yksi kauneimpia naisia ja silti sortui iän myötä plastiikkakirurgiaan. Kuten moni muu kaunis nainen. En vain ymmärrä.

Jocelyn Wildenstein on kyllä anteeksi nyt vain ihan kammotus. Hänkin ollut kuitenkin kaunis ilman mitää leikkauksia.

Omituista menoa näköjään maailmalla! Me olisimme Suomessa kiitollisia jos noin kaunis nuori nainen haluaisi osallistua Miss Suomi-kisoihin.

On totta, että Lola Odusogan osallistumista ihmeteltiin 1990-luvulla ja sanottiin ihan suoraan esimerkiksi liian lihaksikkaista tanssijan jaloista ja suhteessa liian pieniin rintoihin jne. Nyt tuollainen puhe on ainakin minun korvissani todella myötähäpeää herättävää ja junttia.
Mä en ymmärtäny Lolan reisien haukkumista yms. silloon aikoonaan. Lola on kaunis edelleen.

vierailija
Voi ei, nyt tajusin että pitää olla tuo Telemundon app, jossa on vaalealla pohjalla punainen kuvio ja maksaa lystistä. Harmi! Ei auta muu kuin seurata Instagramin kautta, että mitä siellä tapahtuu!

vierailija
Minä voisin mennä kauneusoperaatioihin, jos niissä ei olisi niin suuria riskejä ja jos viitsisi oikeasti rahaa heittää tuollaiseen. Hoidot ovat aivan ylihintaisia, itse priorisoisin muut asiat. Ja uskon että pitemmällä tähtäimellä saattaa näyttää huonommalta ja vanhemmalta kun noihin jatkuvasti turvautuu. Olen miettinyt tätä iän karttuessa.

Esim täyteainehoidoissa pienenä riskinä voi olla jopa silmän sokeutuminen jos menee jollekin puoskarille, joka käyttää täyteaineita riskipaikoissa joissa ne voi kulkeutua verisuonistoon ja aiheuttaa jotain tulppia. Lisäksi on yhä enemmän saatu tietoa siitä että ne säilyy kehossa paljon oletettua pitempään ja kun kokoajan lisätään fillereitä naama alkaakin näyttää kauniin sijaan epämuodostuneelta ja turpealta ajan myötä.

Osa on saanut ulkonäköään itseasiassa freesattua sillä että ottavat noita täytteitä pois. Niitä vissiin voi saada ainakin jonkin verran pois ja hitaasti lähtevät kehosta myös.

Botoxissakin voi olla että tulee muutama juonne lisää kun lihakset alkaa veltostua säännöllisessä käytössä.

Niin nuorena, mitä nuo kisaajat on, pidän typeränä riskeerata terveyttään jonkun kauneustoimenpiteen takia koska he ovat jo valmiiksi nuoria ja kauniita. Toki joskus jollain nenäleikkauksella saadaan symmetrisemmat kasvot. Kai se itseluottamuksen lisääntyminen tsi missikisavoitot tekee siitä sitten sen arvoista. Mutta terveysriskit ovat aina olemassa turhamaisuuden takia. Kannattaisin myös luomumissikisoja.

vierailija
Linda Evangelista yksi kauneimpia naisia ja silti sortui iän myötä plastiikkakirurgiaan. Kuten moni muu kaunis nainen. En vain ymmärrä.

Jocelyn Wildenstein on kyllä anteeksi nyt vain ihan kammotus. Hänkin ollut kuitenkin kaunis ilman mitää leikkauksia.
No kai se on hyvinkin ymmärrettävää miksi naiset sortuvat iän myötä kauneusleikkauksiin. Tämä yhteiskunta kammoaa ikääntymistä ja ihannoi nuoruutta. Se vaikuttaa ulkonäkökeskeisillä aloilla varmasti työmahdollisuuksiinkin. Kyllä kauniitkin naiset ikääntyy ja iän merkit ilmestyy kasvoille. Tuntuu että jopa sitä ihannoidaan kun joku saa kelloa seisautettua tai käännettyä takaisinpäin vähäsen.

vierailija
Ihmettelen, että Matildan puvuston kokoamisessa ei ole käytetty enempää esim. värianalyysia. Saisi korostettua parhaita piirteitä vielä enemmän oikeilla väreillä.

Toivon, että finaalissa hymyilee kansallispukukierroksella, prelissä veti vähän turhan keskittyneellä ilmeellä.

Kansallispuku oli lähes samanlainen kuin Albanialla...

Harmittaa, että puvustus ja meikit ovat olleet kovin pliisuja, mutta toivotaan nyt kuitenkin, että Matildan upeutta – jota kyllä on – arvostetaan näiden yli. Muuten on kyllä nimittäin upea missi meillä! Harmi, jos kosahtaa puvustukseen ym.

Yhteistyössä