Filippiineillä ollaan kauneuskilpailu- ja missihulluja. Siellä muistellaan tietenkin vieläkin Armi Kuuselaa ja Gil Hilariota.The Qrown Philippines, sieltä löytyy 8.59 minuutin päästä Matilda. Samalta sivulta tulee mulle paljon uusia missi videoita
Pitäisi olla luomujen ja ei-luomujen kisat erikseen. Kummasti alkavat kauneuskirurgian heavy userit näyttää toisiltaan kun katsoo julkkisten kuvia.Mun mielestä on ihan paskaa, että kauneuskilpailuun saa osallistua jos on kasvoja tai vartaloa muokattu plastiikkakirurgialla. Joo nykyaikaa, mutta ei mun silti tarvitte ymmärtää. Pidän luonnollisesta kauneudesta.
Omituista menoa näköjään maailmalla! Me olisimme Suomessa kiitollisia jos noin kaunis nuori nainen haluaisi osallistua Miss Suomi-kisoihin.Eikö meille juuri selitetty, ettei kyse ole niinkään ulkoisesta vaan sisäisestä kauneudesta?
Minä taidan äänestää afrikkalaisrasismin uhria, Nigerian edustajaa Chidimma Adetshinaa. Hän alunperin osallistui miss Etelä-Afrikka-kisoihin syntyperäisenä eteläafrikkalaisena, mutta joutui vihakampanjan kohteeksi. Hänet heitettiin kisasta, koska hän oii maahanmuuttajien jälkeläinen (isä Nigeriasta, äiti Mosambikista). Nyt hän sitten edustaa isänsä kotimaata Nigeriaa....
Linda Evangelista yksi kauneimpia naisia ja silti sortui iän myötä plastiikkakirurgiaan. Kuten moni muu kaunis nainen. En vain ymmärrä.Pitäisi olla luomujen ja ei-luomujen kisat erikseen. Kummasti alkavat kauneuskirurgian heavy userit näyttää toisiltaan kun katsoo julkkisten kuvia.
Hyväksyn kyllä tavallisten ihmisten kauneuskirurgian tai paremminkin sanottuna elämänlaatukirurgian kun mennään keski-iässä leikkauttamaan silmien pupillien puolivälissä roikkuvat silmäluomet, koska ne lisäävät jatkuvalla kulmien nostelulla otsanalueen jännityspäänsärkyä ja ovat vaaralliset ihan liikenneturvallisuuden kannalta. Samoin voi olla esimerkiksi lapselle hörökorvien leikkaaminen kenties hyvä valinta jos lapsi on kovin aranoloinen ja on arvattavissa, että joutuu sitten kiusatuksi päiväkodissa/koulussa korvistaan.
Muuten kyllä nuorison ahdistus Instagramin tyyppejä tuijotellessa on kauheaa seurattavaa. Yhtään parempaa ei ole se, että nuorella aikuisella on herneenkokoisia arpia huuliin laitettujen fillereiden vuoksi tai tekijällä ei ole ollut oikein symmetriantajua. Eikä tietenkään överiksi menevät jutut ole muutenkaan hyviä. MOT-ohjelmassa on juttua naisesta, jonka ihon alle tulivat mätäpaiseet ja ihoon arvet fillereiden vuoksi. Ilmeisesti hygienia ei ollut kunnossa.
Itse en uskaltaisi operaatioihin, koska pelkäisin poistuvani Jocelyn Wildensteinin näköisenä. Kävihän Linda Evangelistallekin huonosti kun hän kävi jossain pienimuotoisessa kaksoisleuan kryo-hoidossa (?) ja leukaan alkoi kasvaa voimakkaasti arpikudosta. Hänkin on ollut jumaloitu kauneuskuningatar ja nyt sulkeutunut kotiinsa siksi, ettei halua näyttäytyä nykyisen näköisenä julkisuudessa.
Mä en ymmärtäny Lolan reisien haukkumista yms. silloon aikoonaan. Lola on kaunis edelleen.Omituista menoa näköjään maailmalla! Me olisimme Suomessa kiitollisia jos noin kaunis nuori nainen haluaisi osallistua Miss Suomi-kisoihin.
On totta, että Lola Odusogan osallistumista ihmeteltiin 1990-luvulla ja sanottiin ihan suoraan esimerkiksi liian lihaksikkaista tanssijan jaloista ja suhteessa liian pieniin rintoihin jne. Nyt tuollainen puhe on ainakin minun korvissani todella myötähäpeää herättävää ja junttia.
Oletko nettisivulla vaiko apissa?Onko teillä tuo telemundo päällä? Minulla kuuluu musiikkia ja näkyy chat
Youtube LiveOletko nettisivulla vaiko apissa?
No kai se on hyvinkin ymmärrettävää miksi naiset sortuvat iän myötä kauneusleikkauksiin. Tämä yhteiskunta kammoaa ikääntymistä ja ihannoi nuoruutta. Se vaikuttaa ulkonäkökeskeisillä aloilla varmasti työmahdollisuuksiinkin. Kyllä kauniitkin naiset ikääntyy ja iän merkit ilmestyy kasvoille. Tuntuu että jopa sitä ihannoidaan kun joku saa kelloa seisautettua tai käännettyä takaisinpäin vähäsen.Linda Evangelista yksi kauneimpia naisia ja silti sortui iän myötä plastiikkakirurgiaan. Kuten moni muu kaunis nainen. En vain ymmärrä.
Jocelyn Wildenstein on kyllä anteeksi nyt vain ihan kammotus. Hänkin ollut kuitenkin kaunis ilman mitää leikkauksia.
Youtube Live