Hakutulokset

  1. MIM-PI

    Miks kaikki ns olkalaukut on lyhyellä hihnalla?

    Pitkähihnaiset olkalaukut ei ole nyt ns. trendikkäitä joten aika harvalta merkiltä saa nyt olkalaukkuja pitkillä olkahihnoilla. Oletko kurkannut Huuto.netistä, siellä on paljon laukkuja myynnissä?
  2. MIM-PI

    Liitoskipuja,mahasärkyä,lonkkavaivoja...rv16

    Kuulostaa tutulta. Minulla nuo liitoskivut + muut kivut iskivät myös samoihin aikoihin. Ja jos olis seisonut päivällä paljon töissä niin jalat eivät kantaneet illalla edes vessassa käyntiin :ashamed: . Ja jos käänsin yöllä kylkeä niin se kesti tosi kauan, koska ihan muutaman sentin jalkojen...
  3. MIM-PI

    Kokemuksia Lennen haalareista/ulkovaatteista

    Meillä ei ole ollut välikausivaatteita, mutta yksi talvihaalari ja oli erittäin toimiva. Ihan yhtä hyvä kuin Rasavil- ja Reimatec-haalarit, mutta edullisempi . Piti muhkeuden paljon paremmin kuin Reimatec-haalarit.
  4. MIM-PI

    Peitin ja pippuroin kukkapenkin, eikä sekään auttanut :/

    Myös keisarinpikarililjan sipulit karkottavat myyriä.
  5. MIM-PI

    Toivoton viherpeukalo haaveilee täällä kukkapenkeistä

    Netissä on paljon puutarhakauppoja, joiden sivuilta saa hyviä vinkkejä. Ihan aloittelijalle sopii vaikka ns. valmiit perennalajitelmat, jotka sointuvat hyvin toisiinsa ja penkki kukkii yleensä myös koko kesän. esim. www.puutarha.com myy perennalajitelmaa 7 taimea/17.50 ?. Monet perennat on tosi...
  6. MIM-PI

    Auttakaa päätöksenteossa (remonttiasiaa)

    Minä noudattaisin ehkä samaa linjaa ihan kokonaisuutta ajatellen. Mutta se on vain minun mielipide :) .
  7. MIM-PI

    Miksi joillakin on niin suuret ikäerot muksuilla?

    Kyllä, sama henkilö :/ .
  8. MIM-PI

    kehukaa hyviä meikkejä

    YSL:n valokynä + meikkivoide ja Guerlainin aurinkopuuteri ovat ihan vakkarisuoskit =) .
  9. MIM-PI

    Miksi joillakin on niin suuret ikäerot muksuilla?

    Ei millään pahalla, mutta muistelen, ettei sinun mielipide ole aina ollut sama. Etkös ollut antamassa niitä kaksosia adoptoivaksi, mutta päätit kuitenkin sitten pitää lapset? Harvoin palstailen, mutta aihehan oli varsinainen kuuma peruna ja asiaa veivattiin täällä kuukausia. Lopulta lopetit...
  10. MIM-PI

    Miksi joillakin on niin suuret ikäerot muksuilla?

    Todella tyhmä kysymys. Syitähän voi olla ties kuinka paljon :o . Minä en jaksaisi hoitaa lapsiani saati mitään muutakaan jos tekisin lapsia vuoden ikäerolla. Toiset taas ei saa lapsia putkeen vaikka haluaisivat. Ehkä kannattaa keskittää ajatuksia johonkin muuhun, ettei kaadu seinät niskaan...
  11. MIM-PI

    Otetaankohan tuolta tytöltä maitohampaat pois, kun...

    Se oli ennen vanhaan käytäntö. Sitä ennen ne hampaat revittiin oikeasti siten, että laitettii lanka hampaan ympäri ja langan toinen pää oven kahvaan. Nykyään tiedetään enemmän. Hampaan menee kyllä omille paikoilleen pikkulapsilla. Vanhempana on eri juttu jos ne kaikki autahampaat ei mahdu...
  12. MIM-PI

    Otetaankohan tuolta tytöltä maitohampaat pois, kun...

    Meillä oli viikkoja alaetuhampaita "tuplat". Uudet rautahampaat tuli siis sinne taakse ja kävin kysymässä juuri tätä samaa asiaa silloin meidän hammashoitolassa. Ne maitohampaat heiluivat kuukausia, mutta ei puhettakaan, että olisivat lähteneet irti. Hammashoitolassa sanottiin, ettei niitä...
  13. MIM-PI

    Nettihuutokaupoista

    Olen tottunut käyttämään Huuto.netiä, mutta siellä on nykyään niin sikana lastenvaatteita myynnissä, että kohteet hukkuu sinne jopa kymmenien tuhansien kohteiden joukkoon. Kävin katsomassa toista nettihuutokauppaa www.mikko.fi ja vaikuttaa ihan toimivalta paikalta. Siellä tuntuu olevan...
  14. MIM-PI

    Onko masentunut ihminen =mielisairas???

    Masennus ei ole mielisairaus. Masentunut voi toki olla mielisairas, mutta silloin ei pelkkä depressio riitä diagnoosiksi. Mielisairaus, mielitauti, psykoosi = Elimellisestä tai psyykkisestä syystä aiheutuva vakava mielenterveyshäiriö, jossa todellisuudentaju on selvästi häiriintynyt...
  15. MIM-PI

    Miksi synnytys yleensä alkaa yöllä?

    Hmmm, minulla ei ole alkanut yöllä ja monella tutullani on ihan sama juttu. En tiedä, alkaako synnytykset useammin yöllä, mutta eikös me ihmiset kuitenkin nukuta n. 1/3 vuorokaudesta eli ei ole ihme, että tuollekin ajalle osuu paljon synnytysten alkamisia. Minä siis vain ajattelen näin, mutta...
  16. MIM-PI

    G:Onko sellaista asiaa/asioita, joista ette palstalla keskustele?

    Aika paljon on asioita, joista en täällä tosiaan keskustele. En myöskään jaksa täällä kovinkaan syvällisesti puida asioita. Varsin pinnallisia ja lyhyitä juttuja tulee kirjoiteltua. Paljon jää myös avaamatta noita aloituksia.
  17. MIM-PI

    Hirvikärpäsiä:X

    Me oltiin myös metsälenkillä ja oli pakko kääntyä takaisin, kun nuo hiivatin hirvikärpäset teki jonkun joukkohyökkäyksen kimppuun. Inohan niitä |O |O . Niitä ei ollut vielä omassa lapsuudessa ja ei tarvitsisi olla vieläkään :headwall: .
  18. MIM-PI

    Susanna Sievisen ja uus kirja...

    Olen ihan sanaton :xmas: .
  19. MIM-PI

    onkohan tää masennusta?

    Oireet sopii masennukseen kuin myös ihan perinteiseen väsymykseenkin. Ehkä voisit varata ajan neuvolaan tai lääkärille ja keskustella ihan ammattilaisen kanssa voinnistasi.

Yhteistyössä