Pikajuoksija Emma Tainio julkaisi uskomattomia bikinikuvia – ”Olen 20 ja hot".

vierailija
Miksi avata linkki katsoakseen kuvaa, joka on uskomaton?
Eihän Seiskan jutut ole koskaan olleet uskottavia.
Onneksi syksyn viileys saapui, ja mennyt hot ilmastonmuutoskesä
on onnellisesti ohi.
 
vierailija
Miksi avata linkki katsoakseen kuvaa, joka on uskomaton?
Eihän Seiskan jutut ole koskaan olleet uskottavia.
Onneksi syksyn viileys saapui, ja mennyt hot ilmastonmuutoskesä
on onnellisesti ohi.
Niin valitettavaa kuin se onkin, urheilijat tarvitsevat näkyvyyttä saadakseen sponsoreita ja pystyäkseen urheilemaan täysipäiväisesti. Klikkaamalla juttua osallistut epäsuorasti nuoren naisurheilijan urheilu-uran tukemiseen.
 
vierailija
Niin valitettavaa kuin se onkin, urheilijat tarvitsevat näkyvyyttä saadakseen sponsoreita ja pystyäkseen urheilemaan täysipäiväisesti. Klikkaamalla juttua osallistut epäsuorasti nuoren naisurheilijan urheilu-uran tukemiseen.
Lopetin urheilijoiden uskomattomien kuvien tuijotuksen jo viime vuosituhannella.
Kusaannuin Prisman kassajonossa, jossa myytiin lehtihyllyssä lehteä, jossa Ringa Ropo leiskautti hiekkamonttuun pienen pienissä pöksyissään. Hänen tytär valitsi toisen hyppylajin. Seuraan urheiluohjelmia vain toimittajien rikkaan ja sujuvan verbaalisen taitavuuden takia. Ueheilutuloksilla ei ole minulle mitään merkitystä. Tällä viikolla ihailin Nilsiän komeita maisemia edesmenneen äitini syntymäseutuja. Taas harmittaa etten ole vieläkään päässyt Pisan maisemiin muuten kuin laskettelusuksillani.
 
vierailija
Miksi avata linkki katsoakseen kuvaa, joka on uskomaton?
Eihän Seiskan jutut ole koskaan olleet uskottavia.
Onneksi syksyn viileys saapui, ja mennyt hot ilmastonmuutoskesä
on onnellisesti ohi.
Et ymmärrä sanaleikkejä.

Voit rauhottua. Kuva on kuitenkin uskottava eikä tekoälyllä luotu vaikka voisi jopa luulla.

Kyllä hän on niin uskomattoman kaunis nuori nainen kasvoiltaan ja vartaloltaan.
 
vierailija
Alepa haluaa nostella ketjua, jotta Emma Tainion uskomattomista kuvista kiinnostuneet löytäisivät sen.
Sotket kirjoittajia keskenään. Et ole niin hyvä tunnistamaan kirjoittajia kuin minä olen. Super-Setiksen ura Sanna-jankkaajana sai tylyn lopun, kun pystyin todistamaan, että hän on naiivien postausten väsääjä. Seura tekee kaltaisekseen.
Annie on Setistä puolet nuorempi eikä osaa kuin auttavasti suomea. Emoijilla he keskenään chattaavat.
 
vierailija
Sotket kirjoittajia keskenään. Et ole niin hyvä tunnistamaan kirjoittajia kuin minä olen. Super-Setiksen ura Sanna-jankkaajana sai tylyn lopun, kun pystyin todistamaan, että hän on naiivien postausten väsääjä. Seura tekee kaltaisekseen.
Annie on Setistä puolet nuorempi eikä osaa kuin auttavasti suomea. Emoijilla he keskenään chattaavat.
Jaahas, mitä huvittan säälittäviä valheita meidän palstaskitsomme on taas kehitellyt pienessä päässään.

S
 
vierailija
Ilmankos Pariisin kisoista tuli zero tulos, kun kaikki rahat menivät kyseisen perseen kunnostukseen teidän iloksi. Nyt voitte heittää siniset pillerinne jorpakkoon, ja kiittää kauniilla kortilla Seiskan uskottavaa ei siis enää uskomatonta valokuvaa täydellisestä pebasta, joka sai elämänne kohdalleen.
Surkeaa kateellisen ja ylipainoisen täti-ihmisen tarinaa taas.

Kyllä ne treenit on saaneet tuon kauniin 🍎-beban aikaiseksi. Monien ulkkisten reidet ja ahterit on järkyttävän lihaksikkaita steroidien takia

Eläköön luomupeput
 
vierailija
Surkeaa kateellisen ja ylipainoisen täti-ihmisen tarinaa taas.

Kyllä ne treenit on saaneet tuon kauniin -beban aikaiseksi. Monien ulkkisten reidet ja ahterit on järkyttävän lihaksikkaita steroidien takia

Eläköön luomupeput
Pebakuvaa näkemättömänä on vaikea ottaa kantaa kummalla meistä on uljaampi perälauta. Kesällä 2023 kävelin kadulla, ja joku lievästi öölin huumaama nuorehko miesoletettu käveli takanani, ja loihti lausumaan: ”Vartalossasi on kaikki kohdallaan.” Nyt harmittaa, etten pyytänyt yksityiskohtaista arvostelua ketjun puheenaiheena olevasta kehon osastani.
Teoriani on, että miehet katsovat naisten pyrstöä kuin henkilöauton takaosaa. En ole vieläkään oppinut kaikkia autojen perämalleja. Miehet ilmiselvästI uskovat, että täydellisen kokoinen, oloinen ja hyvin jousitettu, nuori peba kiihdyttää heidän vanhan, yhteistyökyvyttömän ja heikosti syttyvän jortikan uuteen kukoistukseensa. Jos olen väärässä, se on elämäni ensimmäinen kerta tällä palstalla ja myönnän tappioni. Miehet eivät ole enää kiinnostaneet minua tällä vuosituhannella, joten sekin asia vaikuttaa vahvasti arviointiini.
 
vierailija
Pebakuvaa näkemättömänä on vaikea ottaa kantaa kummalla meistä on uljaampi perälauta. Kesällä 2023 kävelin kadulla, ja joku lievästi öölin huumaama nuorehko miesoletettu käveli takanani, ja loihti lausumaan: ”Vartalossasi on kaikki kohdallaan.” Nyt harmittaa, etten pyytänyt yksityiskohtaista arvostelua ketjun puheenaiheena olevasta kehon osastani.
Teoriani on, että miehet katsovat naisten pyrstöä kuin henkilöauton takaosaa. En ole vieläkään oppinut kaikkia autojen perämalleja. Miehet ilmiselvästI uskovat, että täydellisen kokoinen, oloinen ja hyvin jousitettu, nuori peba kiihdyttää heidän vanhan, yhteistyökyvyttömän ja heikosti syttyvän jortikan uuteen kukoistukseensa. Jos olen väärässä, se on elämäni ensimmäinen kerta tällä palstalla ja myönnän tappioni. Miehet eivät ole enää kiinnostaneet minua tällä vuosituhannella, joten sekin asia vaikuttaa vahvasti arviointiini.
no nyton jonkun muun kun alepan kynästä
 

Yhteistyössä