Hakutulokset

  1. MIM-PI

    Olikos tälle päivälle huutista vielä?

    Ei ole, kun ei saa olla. Katso nuo ohjeet ekasta ketjusta :).
  2. MIM-PI

    En ymmärrä vispilän bannia

    Eihän valvojat ole mitenkään tilivelvollisia! Minusta on nimenomaan parempi, ettei valvojat "mässäile" täällä sillä kenet on bannattu ja miksi. Jos joku mogaa niin on varmasti jo ihan riittävän noloa saada se banni ja turhaan sitä muut täällä pui keskenään. Kyllä valvojat noudattaa ylläpidon...
  3. MIM-PI

    Lasten varusteista (vaatteet)

    Tasaisesti ihan kaikkea liikaa :ashamed: .
  4. MIM-PI

    miksi!!!

    Painonpudotuksessa tulee välillä niitä viikkoja jolloin paino junnaa paikallaan vaikka kuinka olisi säntillinen ruokavalion kanssa. Voi mennä parikin viikkoa, ettei paino putoa, mutta silloin ei kannata hyppiä koko ajan vaa'alla vaan pitää vaan sitkeästi jaksaa jatkaa eteenpäin. Eihän...
  5. MIM-PI

    meneekö huutonetissä hyvin kaupaksi lasten käsintehdyt (itse) neuleet? villasukat, tumput yms.

    Hei, voithan laittaa tuonne myyntiosioon ilmoituksen, että teet tilauksesta ;).
  6. MIM-PI

    meneekö huutonetissä hyvin kaupaksi lasten käsintehdyt (itse) neuleet? villasukat, tumput yms.

    Minä en tod. saa kudottua itse sukkia tai lapasia. Meille ei kudo kukaan muukaan joten hyvinkin voisin ostaa Huuto.netistä. Pitää olla vain nätti väri ja oikea koko. Ja voisin ostaa myös itselleni ja miehellekin :D .
  7. MIM-PI

    Missä vaiheessa raskautta aloit voimaan pahoin?

    6+ ja siitä 10 viikkoa eteenpäin. Jouduin jäämään töistä sairaslomalle :ashamed: .
  8. MIM-PI

    Ovatko kaikki vierailevat lapset tällaisia

    Jospa lapsi on kotona tottunut aina avaamaan oven ja huolehtimaan pienemmistä sisaruksista. Tuskin hän tahallaan haluaa ärsyttää. Tokaluokkalainenkin on vielä pieni lapsi. Pitää sinua myös ilmeisen tärkeänä ihmisenä elämässään :) .
  9. MIM-PI

    Meidän 2v:llä borrelioosi epäily

    Toivottavasti tyttö paranee pian. Jaksamista myös äidille, minäkin olisin huolesta sekaisin. :hug:

Yhteistyössä